MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
Ga je nu serieus doen alsof het eten van zeewier iets geks is?

Voor sushi haal je zeker ook je neus op?
Huh? Volgens mij gaat het hierover noodles die vervangen worden door zeewier? Ik doe niet alsof zeewier iets geks is?

Eet jij ook graag chips van brocoli of pastinaak zeker?

Huh? Volgens mij gaat het hierover noodles die vervangen worden door zeewier? Ik doe niet alsof zeewier iets geks is?

Eet jij ook graag chips van brocoli of pastinaak zeker?
Jij bent echt blind he....🙄
Lees eerst eens.... het zijn rijstnoodles!!!!
Zeewier zit alleen in de misopasta... de smaakmaker....
Screenshot_20250302_223447_Chrome.jpg

• #2.784
Jij bent echt blind he....🙄
Lees eerst eens.... het zijn rijstnoodles!!!!
Zeewier zit alleen in de misopasta... de smaakmaker....
Screenshot_20250302_223447_Chrome.jpg
Blind ben ik niet, sterker nog, mijn zicht schijnt bovengemiddeld goed te wezen. (Laten we het maar niet over mij gehoor hebben). Echter is het maken van fouten menselijk. Ik dacht te lezen dat dit weer een nieuwe variant was op de o zo lekkere konjac noodels. Achja, foutje bedankt

Geen voeding, maar toch misschien interessant. Gisteren bij de Aldi:
20250306_105438.jpg
Geschikt voor magnetron, oven, vriezer en vaatwasser. Bakjes van glas dus geen nasty smaakjes. 8 euro voor drie bakjes. Heb meteen 3 sets meegenomen. Ze zijn er in vierkant en rechthoekig en met verschillende kleuren (verwijderbare) rubbers.

Kwaliteit van de deksels ben ik niet kapot van. Eentje van mediumformaat heb ik al een hendeltje van kapot

• #2.792
  • Love
Waarderingen: AK
Kcal/100ml?

Curry was altijd het probleem voor aardappel “speciaal”, friteslijn is een 10/10 maar curry was nooit een goede te vinden onder de 250kcal
Dan zal je vast ook al de Curry van Kania hebben geprobeerd of eigen merk Aldi :o
Gek genoeg vind ik die wel gaan.

In Duitsland hebben ze wel echte goede Curry gewürz. Maar weet t merk niet meer :(

• #2.797
Ik wacht nog op goeie zero sate saus en knoflook saus.
Satesaus inderdaad. De knoflook van xxl vindt ik wel prima.

Ik heb overigens op dit forum wel eens een heeeel makkelijk recept met pb2 powder geplaatst voor satesaus. Die gebruik ik wekelijks nog, zou die aanraden!

Satesaus inderdaad. De knoflook van xxl vindt ik wel prima.

Ik heb overigens op dit forum wel eens een heeeel makkelijk recept met pb2 powder geplaatst voor satesaus. Die gebruik ik wekelijks nog, zou die aanraden!
Ik moet kant en klaar, zelf wat maken is niet mijn ding.
Airfryer en magnetron zijn mijn vrienden.

Dan zal je vast ook al de Curry van Kania hebben geprobeerd of eigen merk Aldi :o
Gek genoeg vind ik die wel gaan.

In Duitsland hebben ze wel echte goede Curry gewürz. Maar weet t merk niet meer :(
Ja die duitse curry is ook erg lekker, maar vaak was het probleem de kcsl/ml. Friteslijn is echt onvervangbaar qua mayo en daar kan niks tegenop zowel smaak als prijs. Curry was altijd een ding en meen dat rabeko er een had maar die was pittig en ik kan niet zo goed tegen pittig eten.

• #2.799
AHI_4354523130313535323733.jpeg

Nog een mooie nieuwe :roflol:

Deze toetjes van lindahs zouden verboden moeten worden. Die peach en white chocolade smaken gewoon te goed. Helaas zijn ze voor dagelijks gebruik te duur aangezien 500ml meen net geen 3€ kost en magere kwark 1L 1.89€, flavour drops erin en je bent er ook heel eind.

Terug
Naar boven