- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat zijn goeie mixen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn goeie mixen!

Nog nooit geprobeerd. Te koop bij AH?
Is gewoon een A-merk, algemeen verkrijgbaar. Dus AH, Jumbo, Plus etc. In Belgenland weet ik het niet.
In Belgenland ben ik het nog niet tegengekomen. En qua Nederlandse supermarktketens heb ik enkel een AH ter beschikking. Vandaar mijn vraag...Is gewoon een A-merk, algemeen verkrijgbaar. Dus AH, Jumbo, Plus etc. In Belgenland weet ik het niet.
![]()
Sinterklaas Pindakaas
De Limited edition Sinterklaas Pindakaas van Calvé, een cadeautje op je brood gevuld met stukjes kruidnoot.www.calve.nl

Nog niet getest! Maar ik moet zeggen dat alle JB kruiden goud zijn wat mij betreft. Verwacht van deze niet anders.Heb je dees inmiddels al geproef? Of iemand anders? Review pleasee![]()

Nog niet getest! Maar ik moet zeggen dat alle JB kruiden goud zijn wat mij betreft. Verwacht van deze niet anders.![]()
Ben ook wel benieuwd, lijkt me wel lekker.
Zag 'm staan. Lekker, maar heb 'm toch maar geskipt.Misschien niet nieuw, maar jezus wat lekker. Te koop @Lidl tijdens Hollandse weken!![]()
Zag 'm staan. Lekker, maar heb 'm toch maar geskipt.

Qua calorieën zal het niet minder zijn dan pindakaas en met 4800-5000 heb ik genoeg ruimte, maar het zullen vnl. loze calorieën zijn en suikers beperk ik tot rondom mijn training.Verstandig voor je calorieen, ik ben inmiddels al 3x de keuken ingelopen voor een "bescheiden" theelepel van dit spul![]()
Die ga ik morgen halen en iets mee bakkenMisschien niet nieuw, maar jezus wat lekker. Te koop @Lidl tijdens Hollandse weken!![]()
.
Ja zag die voorbij komen op insta. Zonder toegevoegde suikers toch? Ben er wel benieuwd naar. Die van de AH krijg je blijkbaar behoorlijke buiktyfus van, hopelijk bij deze dan niet.
Op de verpakking staat ´´no sweeteners´´, geen zoetstoffen dus. Dan moet er haast wel suiker in zitten toch? Ik mag toch aannemen dat het ergens zoet van wordt.Ja zag die voorbij komen op insta. Zonder toegevoegde suikers toch? Ben er wel benieuwd naar. Die van de AH krijg je blijkbaar behoorlijke buiktyfus van, hopelijk bij deze dan niet.