- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Bak is volgens mij 400 gram. Met aardappeltjes (en dus kip) en kaas. Ik heb nog nooit een echte kapsalon op en ben benieuwd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag ook dit topic. gaat over koolhydraat verlaagd brood van de lidl. Schijnt lekker te zijn en doet qua macro's niet onder.Nieuw bij de grotere Jumbo's, speciaal soort roggebrood!
B Just Bread Protein
![]()
Voedingswaarden
Ingrediënten
à 100g Energetische Waarde: 1050 KJ (227 kcal) Vet: 7.1 g Waarvan Verzadigde Vetzuren: 0.8 g Koolhydraten: 15 g Waarvan Suikers: 1.4 g Vezels: 7.7 g Eiwitten: 22 g Zout: 1.0 g
B Just Bread Muesli
- Tarwe (28% tarwe-eiwit & tarwezemelen)
- natuurlijk zuurdeeg (roggebloem & water)
- water
- zonnebloempitten
- lijnzaad
- zout
- sesamzaad
- gist
![]()
Voedingswaarden
Ingrediënten
à 100 g Energetische Waarde: 1050 KJ (250 kcal) Vet: 7.0 g Waarvan Verzadigde Vetzuren: 0.9 g Koolhydraten: 35 g Waarvan Suikers: 6.5 g Vezels: 8.3 g Eiwitten: 7.6 g Zout: 0.8 g
B Just Bread Vitamin
- Rogge (bloem & schroot)
- water
- 22% muesli mix (rozijnen, zonnebloempitten, lijnzaad, hazelnoten, pompoenpitten, havermout)
- tarwebloem
- suiker
- zout
- gist
![]()
Voedingswaarden
Ingrediënten
à 100g Energetische Waarde: 1050 KJ (218 kcal) Vet: 1.7 g Waarvan Verzadigde Vetzuren: 0.2 g Koolhydraten: 39.7 g Waarvan Suikers: 1.9 g Vezels: 10.2 g Eiwitten: 5.7 g Zout: 2.0 g Vitamine B: 0.87 mg
- Volkoren roggeschroot
- water
- zout
- gist
@Kathlinoo ze zijn ook vegan!
![]()
B JUST BREAD vegan, without any additives
Bist du bereit für deine sechs neuen Brotsorten? Chia, Müsli, Super, Vitamin B, Dinkel und Eiweiss warten auf dich. Vegan und ohne künstliche Zusatzstoffe.www.bjustbread.com

Klinkt goed! Niet te 'zuur' door de yoghurt? Dat vond ik bij de koffie variant enorm tegenvallen..
Zuivel is toch de duivel?!Klinkt goed! Niet te 'zuur' door de yoghurt? Dat vond ik bij de koffie variant enorm tegenvallen..
Ik eet dit soort dingen ook sporadisch..anders kan ik door mijn olifantenhuid niet meer door de deur
ik vond die met koffie juist erg lekker, haha. Soort mokka variant. smaken verschillen!Klinkt goed! Niet te 'zuur' door de yoghurt? Dat vond ik bij de koffie variant enorm tegenvallen..
Nee, best zoet. Hierbij zit op de bodem (net als bij de fruitvarianten) de zoetigheid die je erdoorheen kan roeren. Koffie blijft apart. Ik neem 't meestal voor het slapen gaan en zag dat in die koffie best wat cafeïne zit, dus doe dat maar niet meer.Klinkt goed! Niet te 'zuur' door de yoghurt? Dat vond ik bij de koffie variant enorm tegenvallen..
En dan kun je niet slapen? Hoezo gevoelig?

Ik zal er niet te veel last van hebben, maar vermijd cafeïne in de avond liever. Ik krijg overdag al genoeg binnen.En dan kun je niet slapen? Hoezo gevoelig?
Ik kan nog preworkout nemen voordat ik naar bed ga en nog gewoon slapen![]()
Holy shit![]()
Sinterklaas Pindakaas
De Limited edition Sinterklaas Pindakaas van Calvé, een cadeautje op je brood gevuld met stukjes kruidnoot.www.calve.nl

Waaaaaaaaattt![]()
Sinterklaas Pindakaas
De Limited edition Sinterklaas Pindakaas van Calvé, een cadeautje op je brood gevuld met stukjes kruidnoot.www.calve.nl
![]()
Sinterklaas Pindakaas
Mjah laten ze maar niet vermelden hoeveel suiker erin is gepompt

zeg dat wel

Ideaal voor mij dusMjah laten ze maar niet vermelden hoeveel suiker erin is gepompt![]()