- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Helaas nog niet gespot in de albert heijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is het verdict: geslaagd voor de smaaktest?
Nog niet getest.

Nou, ik verwacht een review. Dus hurry!

Ik zou dit ook niet als eiwitbron eten. Of combineren met kwalitatieve eiwitten.Zit verdomd weinig eiwitten in die amandel yoghurt.
Kan je ook bij de turk halen hoor

Dan krijg je er geen voedingswaarde bij, maar kan inderdaad ook!

Bij ons bij de turk staat het gewoon op de achterkant van de zakDan krijg je er geen voedingswaarde bij, maar kan inderdaad ook!![]()

Verstegen Sweet chili zonder suiker
![]()
Ingrediënten
Ingrediënten: Water, plantaardige vezel (wortel), azijn, groenten (paprika, ui, knoflook), paprikapuree (geconcentreerde paprikapuree, citroensapconcentraat), gemodificeerd maiszetmeel, zout, verdikkingsmiddelen: guargom en pectine, chilies, limoenconcentraat, conserveermiddelen: kaliumsorbaat en natriumbenzoaat, stabilisator: xanthaangom.
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Per 100 Gram.
Vet 0.4 g
Waarvan verzadigd 0.1 g
Koolhydraten 6.7 g
Waarvan suikers 4.2 g
Eiwitten 0.5 g
Zout 1.5 g
Energie 300 kJ (73 kcal)
Iemand 'm al geprobeerd?Verstegen Sweet chili zonder suiker
![]()
Ingrediënten
Ingrediënten: Water, plantaardige vezel (wortel), azijn, groenten (paprika, ui, knoflook), paprikapuree (geconcentreerde paprikapuree, citroensapconcentraat), gemodificeerd maiszetmeel, zout, verdikkingsmiddelen: guargom en pectine, chilies, limoenconcentraat, conserveermiddelen: kaliumsorbaat en natriumbenzoaat, stabilisator: xanthaangom.
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Per 100 Gram.
Vet 0.4 g
Waarvan verzadigd 0.1 g
Koolhydraten 6.7 g
Waarvan suikers 4.2 g
Eiwitten 0.5 g
Zout 1.5 g
Energie 300 kJ (73 kcal)

Bump...

Klinkt apart.... kan me er niets bij voorstellen....Bij ah verkrijgbaar. Iets van 70 kcal/100 ml geloof ik. Heb hem meegenomen en moet nog even uitvinden waarbij dit lekker is.
![]()