- Waardering
- 27.799
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moest een weten hoe vaak dit gebeurt, vaak gaat het dan om een nieuwe verpakking. Veel bedrijven beschouwen het dan gelijk als nieuw product. Gewoon marketing..Vind dit op Jumbo.com
![]()
Maar deze hebben we toch al?
![]()
Misschien bleef de verkoop van deze smaak wat achter. Hem even als limited edition bestempelen kan dat boosten? Of hij gaat binnenkort uit het assortiment.
Edit: staan beide op de site, prijs verschilt.
![]()
Schiet mij maar in de feestverlichting. Ik snap 'm niet.
Beide protein cookies zojuist getest, viel zeker niet tegen! Voor herhaling vatbaar 👍![]()
![]()
![]()
Bij de action in diverse smaken. Weet niet of ze echt nieuw zijn (hier wel), maar vond ze wel het vermelden waard. Ze hebben nog meer, maar dit vind ik wel de top3. Goedkoper wordt het niet en toch erg lekker.
Waar had je deze gehaald?Je had me al bij protein lovers. Ben héél erg benieuwd 🤣 Heb hem nooit eerder gezien. De hoeveelheid proteïne is natuurlijk wel weer een beetje erg gemiddeld. (46g 877kcal)
![]()
AH
Geachte heer.........,Vind dit op Jumbo.com
![]()
Maar deze hebben we toch al?
![]()
Misschien bleef de verkoop van deze smaak wat achter. Hem even als limited edition bestempelen kan dat boosten? Of hij gaat binnenkort uit het assortiment.
Edit: staan beide op de site, prijs verschilt.
![]()
Schiet mij maar in de feestverlichting. Ik snap 'm niet.
Ik vind het zeker lekker! En ik kan het beter handelen qua vertering dan Melkunie protein drink.Hipro proteïne drank is ook in de aanbieding. Weet alleen niet als het goed spul is of niet

Beide protein cookies zojuist getest, viel zeker niet tegen! Voor herhaling vatbaar 👍

Skyr ON TOP?Damn jumbo is killing it
![]()
Ãsey Skyr On Top Karamel 400g
Ãsey Skyr On Top Karamel 400g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Zuivel, eieren, boter. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Nee, kijk eens goeddie caramel en aardbei witte chocolade waren er toch al lang?