- Waardering
- 27.817
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Daarom neem ik ook de Choco 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom neem ik ook de Choco 😉
Ja dus

Deze is iig niet nieuw. Bestaat al best lang.

Ken alleen die met karamel zeezout? In doorzichtige verpakking
Die bodymass had ik al eerder gezien.![]()
![]()
![]()
Bij de action in diverse smaken. Weet niet of ze echt nieuw zijn (hier wel), maar vond ze wel het vermelden waard. Ze hebben nog meer, maar dit vind ik wel de top3. Goedkoper wordt het niet en toch erg lekker.
Hoeveel protein in die cookie?![]()
![]()
![]()
Bij de action in diverse smaken. Weet niet of ze echt nieuw zijn (hier wel), maar vond ze wel het vermelden waard. Ze hebben nog meer, maar dit vind ik wel de top3. Goedkoper wordt het niet en toch erg lekker.
25%😎
Wil ff de grammen weten zonder dat ik hoef gaan zitten rekenen 😉
Een kwart van 75 is toch niet zo moeilijk, 18,75 gram.Wil ff de grammen weten zonder dat ik hoef gaan zitten rekenen 😉
Nutri-score A dus het kei gezond, kan er niet dik van worden.Je had me al bij protein lovers. Ben héél erg benieuwd 🤣 Heb hem nooit eerder gezien. De hoeveelheid proteïne is natuurlijk wel weer een beetje erg gemiddeld. (46g 877kcal)
![]()
Die nutriscore is zo'n grote onzin 🤣Nutri-score A dus het kei gezond, kan er niet dik van worden.
Kleine 19gr en dacht bijna 300kcal. Is bij die vega dingen bijna altijd, de iets minder gunstige macro's. Maar errug lekker deze, vind de vega proteine 'bijsmaak' goed opgaan in de smaak, als je het al proeft.
Die lifestyle is ook erg lekker, niet echt veel eiwitjes (10gr op 235kcal), eet deze meestal als ik geen zin heb om havermout te maken

Ik ben echt fan van die van de kruidvat, goede macros ietjes meer suiker tho. Ik neem die meestal als ik zelfs te lui ben om een shake te maken..Die lifestyle is ook erg lekker, niet echt veel eiwitjes (10gr op 235kcal), eet deze meestal als ik geen zin heb om havermout te maken![]()
46 voor nog geen 900 Cal is voor een pizza ERG goed imo 👍 zeker als je ook nog vega isJe had me al bij protein lovers. Ben héél erg benieuwd 🤣 Heb hem nooit eerder gezien. De hoeveelheid proteïne is natuurlijk wel weer een beetje erg gemiddeld. (46g 877kcal)
![]()