Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop het!
Ok
omg heb je hem al getest?
Ja echt gezond is het nietHet is Kwark, dacht dat het ijs was
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Soort Per 100 Gram Energie 471 kJ (112 kcal) Vet 3.3 g waarvan verzadigd 2.2 g Koolhydraten 14.6 g waarvan suikers 13.4 g Eiwitten 5.9 g Zout 0.1 g

Ow my gosh deze moet ik hebben!! Al geprobeerd
??Nope helaas. Deze gaan eruit, verkochten niet goed ten opzichte vd 500 / 150In onze AH zijn alle 900 gram bakken Kvarg weg. Komt daarvoor een vervanger? @HertogSandBox
Omg zojuist de cookiedough geprobeerd, deze is echt fuuuuuking lekker zeg!!
Misschien effe wachten op de aanbieding en/of de 2 voor 1 actie.... echt reteduur

wel n suiker bom helaasHet is Kwark, dacht dat het ijs was
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Soort Per 100 Gram Energie 471 kJ (112 kcal) Vet 3.3 g waarvan verzadigd 2.2 g Koolhydraten 14.6 g waarvan suikers 13.4 g Eiwitten 5.9 g Zout 0.1 g
Tja... echt gezond smaakt die niet inderdaad

Mensen, bespaar je geld.. dit heb echt niks met witte choco te maken... het smaakt als "normale" kwark alleen iets minder zuur.. wat jammer, had hier veel van verwacht!

Smaken zijn heel persoonlijk héMensen, bespaar je geld.. dit heb echt niks met witte choco te maken... het smaakt als "normale" kwark alleen iets minder zuur.. wat jammer, had hier veel van verwacht!![]()

lijkt me wel wat 
Nou test jij hem ook eens dan. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik zou hem iig afradenSmaken zijn heel persoonlijk hé
Zo vind ik juist hele zure kwark lekker
Maar gewone witte chocolade smaakt ook niet naar chocolade .... das ook alleen zoete cacaoboter. Dus op zich niet gek dat t zou smaken als "minder zure" kwark.
Laat ze eens komen met extra pure choco smaaklijkt me wel wat
![]()
Ondergedoseerd ?Mensen, bespaar je geld.. dit heb echt niks met witte choco te maken... het smaakt als "normale" kwark alleen iets minder zuur.. wat jammer, had hier veel van verwacht!![]()
Stuur maar op danNou test jij hem ook eens dan. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik zou hem iig afraden