Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Ligt natuurlijk aan de kwaliteit. Soms is goedkoop duurkoop. Kijk maar eens wat er overblijft als je het bakt. En wat het keurmerk is.

Nog een reden om géén supermarkt kip te kopen.
Klopt. Er zit ook verschil. Bij de Lidl bijv. veel meer vocht dan bij de Appie. Biologisch heb ik niet geprobeerd, maar ik vermoed dat dat al beter is. Slager blijft het beste, kwaliteit is veel beter. De Islamitische slager is nog eens goedkoop ook.

Ligt natuurlijk aan de kwaliteit. Soms is goedkoop duurkoop. Kijk maar eens wat er overblijft als je het bakt. En wat het keurmerk is.
beter leven zegt niets over jouw gezondheid, maar het zgn welzijn van het dier.
Met veel vlees blijft er minder gewicht over na het bakken, qua vet en vocht. Bij een poelier of slager niet veel beter. Ik ben in elk geval stukken goedkoper uit nu, dan biologische kipfilet om het daar even bij te houden.

Beste is nog zelf kippen houden en vetmesten en villen en bereiden en opeten.

beter leven zegt niets over jouw gezondheid, maar het zgn welzijn van het dier.
Met veel vlees blijft er minder gewicht over na het bakken, qua vet en vocht. Bij een poelier of slager niet veel beter. Ik ben in elk geval stukken goedkoper uit nu, dan biologische kipfilet om het daar even bij te houden.
Natuurlijk is biologisch duurder.

Ik blijf mij erover verbazen dat iedereen denkt dat zo'n goedkope Turk kwaliteit verkoopt.

Wat denk je zelf. Spotgoedkope kip van top kwaliteit? Right, keep dreaming.

Hij verkoopt dezelfde opgespoten plofkop als alle supermarkt huismerken.

Alleen omdat overheadkosten bij zo'n lokale Turk lager zijn kan hij het iets goedkoper aanbieden.

Ik blijf mij erover verbazen dat iedereen denkt dat zo'n goedkope Turk kwaliteit verkoopt.

Alleen omdat overheadkosten bij zo'n lokale Turk lager zijn kan hij het iets goedkoper aanbieden.
Kiep isch Kiep eh.
Smaakt wel anders dan mijn biologische maiskip, maar met kruiden merk je daar niet veel meer van.
Als je 3,60 wilt betalen bij Appie voor 160g kipfilet ?

Kiep isch Kiep eh.
Smaakt wel anders dan mijn biologische maiskip, maar met kruiden merk je daar niet veel meer van.
Als je 3,60 wilt betalen bij Appie voor 160g kipfilet ?
Belachelijk die kip uit Frankrijk. Beter bio kip uit Nederland dan. :dunno:

Zelf pak ik trouwens scharrelkip. Soms bio met zo'n 35% sticker..
Aan het einde van de maand moet ook de hypotheek en alle shitzooi betaald worden.
Dus ik laat de bio kip vaker liggen, anders wordt het een beetje krap. :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_

Aan het einde van de maand moet ook de hypotheek en alle shitzooi betaald worden.
Daarom ben ik ook naar andere opties gaan kijken, alles wordt duurder.

In dat geval kan ik je ook het "sticker" brood aanraden bij appie. 's morgens 50 cent voor een brood :eating:

Kip bij de Islamitische slager is wel anders dan uit de supermarkt volgens mij.

In Nederland zijn 10.000.000 kippen, merendeel voor de export,

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.977
Kunnen we on topic blijven aub?

Kunnen we on topic blijven aub?
9B8CF617-B59C-45AF-BFBE-7C5F4F855B58.jpeg

Kip bij de Islamitische slager is wel anders dan uit de supermarkt volgens mij.
Die heeft dezelfde kipfilet als Turkse supermarkt. zijn allemaal zwarte bakken van 2.5 of 5kg die ik zie. Zal echt niet opgespoten zijn met water en varkenseiwit.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven