- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
€7,45 bij ‘de turk’Als je 14,23€ moet betalen voor een kilo kipdijfilet haak ik sowieso af.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€7,45 bij ‘de turk’Als je 14,23€ moet betalen voor een kilo kipdijfilet haak ik sowieso af.
Geen cent meer dan dat in ieder geval...
Kipfilet naturel was eergister €6,49. Kipshoarma €7,45
Nog een reden om géén supermarkt kip te kopen.Ligt natuurlijk aan de kwaliteit. Soms is goedkoop duurkoop. Kijk maar eens wat er overblijft als je het bakt. En wat het keurmerk is.
Klopt. Er zit ook verschil. Bij de Lidl bijv. veel meer vocht dan bij de Appie. Biologisch heb ik niet geprobeerd, maar ik vermoed dat dat al beter is. Slager blijft het beste, kwaliteit is veel beter. De Islamitische slager is nog eens goedkoop ook.
beter leven zegt niets over jouw gezondheid, maar het zgn welzijn van het dier.Ligt natuurlijk aan de kwaliteit. Soms is goedkoop duurkoop. Kijk maar eens wat er overblijft als je het bakt. En wat het keurmerk is.
Natuurlijk is biologisch duurder.beter leven zegt niets over jouw gezondheid, maar het zgn welzijn van het dier.
Met veel vlees blijft er minder gewicht over na het bakken, qua vet en vocht. Bij een poelier of slager niet veel beter. Ik ben in elk geval stukken goedkoper uit nu, dan biologische kipfilet om het daar even bij te houden.
Kiep isch Kiep eh.Ik blijf mij erover verbazen dat iedereen denkt dat zo'n goedkope Turk kwaliteit verkoopt.
Wat denk je zelf. Spotgoedkope kip van top kwaliteit? Right, keep dreaming.
Hij verkoopt dezelfde opgespoten plofkop als alle supermarkt huismerken.
Alleen omdat overheadkosten bij zo'n lokale Turk lager zijn kan hij het iets goedkoper aanbieden.
Belachelijk die kip uit Frankrijk. Beter bio kip uit Nederland dan.Kiep isch Kiep eh.
Smaakt wel anders dan mijn biologische maiskip, maar met kruiden merk je daar niet veel meer van.
Als je 3,60 wilt betalen bij Appie voor 160g kipfilet ?
Des Champs Vert Scharrel maiskipfilet bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Des Champs Vert Scharrel maiskipfilet? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl

Daarom ben ik ook naar andere opties gaan kijken, alles wordt duurder.Belachelijk die kip uit Frankrijk. Beter bio kip uit Nederland dan.
Zelf pak ik trouwens scharrelkip. Soms bio met zo'n 35% sticker..
Aan het einde van de maand moet ook de hypotheek en alle shitzooi betaald worden.
Dus ik laat de bio kip vaker liggen, anders wordt het een beetje krap.![]()
Belachelijk die kip uit Frankrijk. Beter bio kip uit Nederland dan.
Zelf pak ik trouwens scharrelkip. Soms bio met zo'n 35% sticker..
Aan het einde van de maand moet ook de hypotheek en alle shitzooi betaald worden.
Dus ik laat de bio kip vaker liggen, anders wordt het een beetje krap.![]()

Kip bij de Islamitische slager is wel anders dan uit de supermarkt volgens mij.Ik blijf mij erover verbazen dat iedereen denkt dat zo'n goedkope Turk kwaliteit verkoopt.
Wat denk je zelf. Spotgoedkope kip van top kwaliteit? Right, keep dreaming.
Hij verkoopt dezelfde opgespoten plofkop als alle supermarkt huismerken.
Alleen omdat overheadkosten bij zo'n lokale Turk lager zijn kan hij het iets goedkoper aanbieden.
Niet zo kippig
Die heeft dezelfde kipfilet als Turkse supermarkt. zijn allemaal zwarte bakken van 2.5 of 5kg die ik zie. Zal echt niet opgespoten zijn met water en varkenseiwit.Kip bij de Islamitische slager is wel anders dan uit de supermarkt volgens mij.