MuscleMeat

nieuw merk extreme power labs

Status
Niet open voor verdere reacties.

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
hoi een maat van me heeft orals van het nieuwe merk extreme power labs
de potjes zien er hetzelfde uit als die van gs maar professioneler er staat een gespierde man op en opschrift a proffesional choice
Heeft hier al iemand ervaring mee zijn nog maar net uit ?
Maken ze ook injects?

grtzzz;)

klopt idd, ik hoorde het ook van de week.

ze maken alle soorten tabs maar voorlopig geen injects dacht ik.

het schijnt wel erg goed te zijn.

laat ff weten hoe hij erop gaat! wil zelf de oxy wel checken..

Maatje van me is nu al een tijdje bezig met dbol en winny. Gaat er goed op. Ze maken inderdaad alleen tabs. Goed spul!

krijg ze ook binnen , maatje gaat de clen uit proberen . Deel de bevindingen zeker mee !!

dbc gaat er toch ook mee van start?!

mischien wel offtopic maar is er al wat bekend over de werking van de caps van feralab????

Epl heeft een mooi assortiment op de markt gebracht.
Ik begin met hun dboll.

De caps van de spamboeren zijn goed !

Laatst bewerkt door een moderator:
en de prijzen? wordt er nog een beetje gestunt :P

waaruit bestaat hun assortiment?
-dbol, var, winny, oxy en verder??

Nee nee die 10 caps die waren zeker echt ik heb ze uitgetest aan het einde van mijn kuur. En toen heb ik de nolvadex besteld en die slik ik nu 4 dagen. En sinds ik nolva neem is mijn lust om te trainen weer teruggekomen. Dus naar mijn weten werkt het gewoon goed.

mijn volgende kuur word helemaal *******.:D

Laatst bewerkt door een moderator:
WINSTROLST zei:
Nee nee die 10 caps die waren zeker echt ik heb ze uitgetest aan het einde van mijn kuur. En toen heb ik de nolvadex besteld en die slik ik nu 4 dagen. En sinds ik nolva neem is mijn lust om te trainen weer teruggekomen. Dus naar mijn weten werkt het gewoon goed.
mm okw ik geloof ook wel dat die tien reclame caps goed waren anders zouden ze wel erg dom zijn, maar ben meer benieuwd naar of er mensen idd al iets besteld hadden en genomen en of dat aanslaat of niet

WINSTROLST zei:

kerel je bent waarschijnlijk een aardige vent maar dit is poep...aan t einde uitgetest ok. bestel je nolva en krijg je zin om te trainen??????? wat heeft dat nou te doen met die winny? snap er geen ruk van

@Dennis
Je mist alleen de turinabol geloof ik, heb 2 ongelabelde potjes staan. Ga het zelf over een tijdje is proberen.

Ja en het slaat dus aan de nolvadex is gewoon goed. Ik dacht eerst dat ik het niet zou krijgen. Tot ik mijn brievenbus 4 dagen geleden opendeed en ja een mooi pakketje met 5 zakjes met ieder 20 caps 20mg nolvadex.;)

Ik zeg geen zin in de zin alsof ik aan de roids zit. Mijn lust om te trainen verdwijnt altijd totaal als alle roids uit mijn lichaam zijn. Op het moment dat ik dan nolva pak komt ie weer terug.. Ik wil niet weer zo een wellus nietes gesprek hiervan maken.

Mvg van mij

wat nolva doet maakt mij niet zoveel uit ben meer benieuwd naar de winny caps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven