Fitness Seller

nieuw merk extreme power labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg kerel,dat je info wil geven is leuk maar lul dan niet uit je nek want EPL heeft nu helemaal nog geen clen dus waar je die wijsheid vandaan haalt is me een raadsel?

emiel zei:
Je moet one liners gaan doen voor je beroep kan je voor Coaca cola gaan werken.Je roept weer wat zonder testraporten en nu zal je wel weer gaan steigeren omdat je de grote man bent die alles weet. Het lijkt wel hier op dit forum wie het hards roept gelijk heeft maar ik en vele anderen denken daar anders over begin maar te roepen dat ik bij Ronny onder de plak zit.
Maar volgens mensen die kunnen lezen zien hier iets vreemds gebeuren ik bemoei me er verder niet mee maar let op DBC gaat iets promoten en alle andere merken afkraken misschien tijd dat er iemand ingrijpt of geld gaat vragen voor alle recalme.

Oja ik heb aandelen In Norma HCL GG GS en Coca Cola en al het andere waar hij over begint te bleren alleen hoor je mij nooit gek toch.

Ik steiger niet heur, jij steigert en ik lees dit met plezier ;)
Elke quasi-negatieve opmerking in een bepaalde richting laat jou rood aanzetten, dat zegt al genoeg. Nou kus, want als er nog eentje objectief test dan is het ome DBC wel. En als je dat niet weet, dan heb je veel van mijn prrrrachtige verhalen nog niet gelezen. Een aanrader...Emiel! :kiss:

Testo zei:
Zeg kerel,dat je info wil geven is leuk maar lul dan niet uit je nek want EPL heeft nu helemaal nog geen clen dus waar je die wijsheid vandaan haalt is me een raadsel?
:roflol: die zit:thumbs:

Weer genoeg gelachen en genoeg onzin gezien hier, slotje erop en over een maand weer 's voorzichtig proberen?;)

Wat ik vreemd vind is dat er hier een week of 2-3 geleden een gast GS en GG is komen afkraken dat het niet steriel was e.d. Met Nutral hetzelfde verhaal... Alle merken proberen elkaar buiten spel te zetten men blijkt, consument is de dupe van al dit gedoe want weet op den duur niet meer wat te geloven

er is gewoon momenteel wat onrust in AS-LAND komt binnekort wel weer inorde ;)

spuitje zei:
er is gewoon momenteel wat onrust in AS-LAND komt binnekort wel weer inorde ;)

Ik zie geen beterschap voor de nabije toekomst. Hoeveel labos gaan er nog een poging wagen? AAS is big bussiness... wat als concurrenten besluiten nog een stap verder te gaan? Bvb: GS wil GG buiten spel zetten; hoe kunnen ze dit eenvoudiger doen dan een berg namaak GG met allemaal zooi op de consument los te laten. De negatieve ervaringen op de boards stromen vervolgens binnen en GS is weer heer en meester in anabolenland. Toegeven: ver gezocht maar laat ons hopen dat het nooit zo ver komt. Als men hier al niet zeker is over authenticiteit van labrapporten (Nutral)... gaat de goeie weg op :rolleyes:

flex170578 zei:
Ik zie geen beterschap voor de nabije toekomst. Hoeveel labos gaan er nog een poging wagen? AAS is big bussiness... wat als concurrenten besluiten nog een stap verder te gaan? Bvb: GS wil GG buiten spel zetten; hoe kunnen ze dit eenvoudiger doen dan een berg namaak GG met allemaal zooi op de consument los te laten. De negatieve ervaringen op de boards stromen vervolgens binnen en GS is weer heer en meester in anabolenland. Toegeven: ver gezocht maar laat ons hopen dat het nooit zo ver komt. Als men hier al niet zeker is over authenticiteit van labrapporten (Nutral)... gaat de goeie weg op :rolleyes:

Waarom zouden ze dat nou doen? Denk je dat als lab x zoiets flink dat lab y dan niet hetzelfde spelletje gaat spelen? Daar hebben ze geen van beiden iets aan. Zelfde reden waarom ze niet onder de prijzen van de concurrent gaan zitten.

deze discussie heb ik ergens anders ook al gevoerd en dat liep alleen maar op frustraties en irritaties uit bij iedereen daarom hou ik daar maar verder me mond over flex1708596789567578 :D

denk dat het tijd wordt voor een slotje...

axestream zei:
Waarom zouden ze dat nou doen? Denk je dat als lab x zoiets flink dat lab y dan niet hetzelfde spelletje gaat spelen? Daar hebben ze geen van beiden iets aan. Zelfde reden waarom ze niet onder de prijzen van de concurrent gaan zitten.

Waarom ze dat zouden doen? Meer winst! Soit, ik zeg dit enkel theoretisch en ga zeker niet beweren dat een lab zo ver zou gaan maar het volledig uitsluiten kan je niet

@flex, ik denk eerder dat de prijzen wat omlaag gaan, net zoals in de echte wereld ;)

inVorm zei:
@flex, ik denk eerder dat de prijzen wat omlaag gaan, net zoals in de echte wereld ;)

Zolang de consument niet de dupe wordt over welk lab de grootste omzet wil is het voor mij allemaal ok

Alles is al zo'n beetje gezegd. Gaat nergens meer over. Iedereen weet nu dat er een nieuw UG lab bij is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad..de tijd zal het leren..

ze hebben in ieder geval wel een goede marketing afdeling in dienst genomen..

gesloten bij deze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven