spuitje
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt best wel mee bro de liquid is heel makkelijk te doseren met een slin spuitje 1ml is 100mg dus 0.5 ml is 50 mg op je slin spuitje simpel dus....DBC01 zei:Ik begin morgen met EPL Dbol. Ik wilde Dbol liquid gaan proberen maar die zijn nogal hoog gedoseerd per ml, lastig doseren dus.
kevinlorenzin zei:Valt best wel mee bro de liquid is heel makkelijk te doseren met een slin spuitje 1ml is 100mg dus 0.5 ml is 50 mg op je slin spuitje simpel dus....![]()
bro als je op 50mg per dag zit dan is het best makkelijk te doseren 2x een kwart mltje smorgens en b.v. voor je training gewoon lekker thuisDBC01 zei:En als je dan de Dbol verdeeld over de dag wil innemen? Zeker rond gaan lopen met een slinspuitje op zak en daar elke keer een paar druppels uitknijpen?![]()
succes trouwens bro!kevinlorenzin zei:bro als je op 50mg per dag zit dan is het best makkelijk te doseren 2x een kwart mltje smorgens en b.v. voor je training gewoon lekker thuis![]()
maar dat staat niet tegen over de kwaliteit van de epl d-bol want die schijnen behoorlijk lekkkaaaaaaaah te zijnsucces trouwens bro!
![]()
ze zijn ietsjes dikker en in een veel vastere vorm zeer weinig gruis of afbrokkelende stukjes die ik heb gezien danyounggod zei:wel mooie dikke en strakke tabs... zijn ze dikker als die van g.s?
Hehehe feralabs heeft hele rare activiteiten moeten doen om een slechte naam te scoren bro! 1000000000den emails verzonden samples verstuurd noem maar op..... lijkt me niet de manier zoals EPL erin rolt of wel dan?dutch windmill zei:Sorry hoor, maar dit stinkt aan alle kanten..
Fera labs komt op het forum en het is allemaal de grootste teringzooi..iedereen zeikt het af..
maar nu met Extreme Power Labs..
zijn al 10 mensen ermee bezig of gaan ze ermee beginnen..en is het superspul..ik heb er nog nooit van gehoord, dus zal er ook niet over oordelen..misschien is het wel topspul?..maar iedereen die fera labs af zat te zeiken, prijst dit spul de hemel in of zie ik nu niet posten..
heel erg vreemd allemaal!..
grten D.W.