XXL Nutrition

nieuw merk extreme power labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo zeg mooie verpakking, laten we het allemaal maar uitproberen want het ziet er goed uit :roflol: en ja ze zijn ook duur dus zal het wel goed zijn....

:rolleyes:

DBC01 zei:
Ik begin morgen met EPL Dbol. Ik wilde Dbol liquid gaan proberen maar die zijn nogal hoog gedoseerd per ml, lastig doseren dus.
Valt best wel mee bro de liquid is heel makkelijk te doseren met een slin spuitje 1ml is 100mg dus 0.5 ml is 50 mg op je slin spuitje simpel dus....;)

Jammer dat er nog niet zoveel van op internet over te vinden is.

kevinlorenzin zei:
Valt best wel mee bro de liquid is heel makkelijk te doseren met een slin spuitje 1ml is 100mg dus 0.5 ml is 50 mg op je slin spuitje simpel dus....;)

En als je dan de Dbol verdeeld over de dag wil innemen? Zeker rond gaan lopen met een slinspuitje op zak en daar elke keer een paar druppels uitknijpen? :D

DBC01 zei:
En als je dan de Dbol verdeeld over de dag wil innemen? Zeker rond gaan lopen met een slinspuitje op zak en daar elke keer een paar druppels uitknijpen? :D
bro als je op 50mg per dag zit dan is het best makkelijk te doseren 2x een kwart mltje smorgens en b.v. voor je training gewoon lekker thuis ;)

maar dat staat niet tegen over de kwaliteit van de epl d-bol want die schijnen behoorlijk lekkkaaaaaaaah te zijn :hornyna: succes trouwens bro!:p

Zijn het geen natuurlijke anabolen? ziet er zo supplement achtig uit lolll.

Spijtig dat ik juist met men nakuur bezig ben , krijg al zin om deze nieuwigheden uit te proberen....:D

kevinlorenzin zei:
bro als je op 50mg per dag zit dan is het best makkelijk te doseren 2x een kwart mltje smorgens en b.v. voor je training gewoon lekker thuis ;)

maar dat staat niet tegen over de kwaliteit van de epl d-bol want die schijnen behoorlijk lekkkaaaaaaaah te zijn :hornyna: succes trouwens bro!:p

Twee keer een kwart ml? Pfff nee da's niks voor mij! :D Teveel gepiel! :D

wel mooie dikke en strakke tabs... zijn ze dikker als die van g.s?

Kent iemand het volledige assortiment ?
Van volgende producten weet ik het:

Clomid
Meridia
Proviron
Dianabol
Turinabol
Anavar
Oxymetholone
Winstrol
Tadalafil
Nolvadex

Maken zij ook clenbuterol, (arimidex , roaccutane) hiervan ben ik het niet zeker...

Ziet er toch al een behoorlijke variatie uit:eek:

Reclamepraatje is weer voorbij, locked.

Sorry hoor, maar dit stinkt aan alle kanten..

Fera labs komt op het forum en het is allemaal de grootste teringzooi..iedereen zeikt het af..

maar nu met Extreme Power Labs..

zijn al 10 mensen ermee bezig of gaan ze ermee beginnen..en is het superspul..ik heb er nog nooit van gehoord, dus zal er ook niet over oordelen..misschien is het wel topspul?..maar iedereen die fera labs af zat te zeiken, prijst dit spul de hemel in of zie ik nu niet posten..

heel erg vreemd allemaal!..

grten D.W.

En we zijn weer open:rolleyes:

Ja idd Mr. Muscleboy..ben namelijk wel heel erg benieuwd naar de reacties..

Heb je spam in je mailbox gehad over dit nieuwe lab,DW?

Wordt het voor een ''to good to be true'' prijs aangeboden?

Zijn er al 15-jarige jochies die ineens een log van dit merk bij gaan houden?

Dacht het niet he....dus waarom zou ik het meteen bij voorbaat afkraken?

Mij interesseert het vd rest niks maar je zat blijkbaar te wachten op mijn reply dus kan je hem krijgen...

Yo bro,

Ik ken het merk ook niet dus zal er geen oordeel over vellen, maar ik vind dit wel allemaal heel erg vreemd..normaal ben ik toch wel redelijk op de hoogte van nieuwe spullen..maar hier heb ik helemaal nooit iets over gehoord...nou weet ik dat bepaalde gerespecteerde leden hier op dit forum goede connecties hebben en dus weinig voor hun gear bepalen van oa. GS, GG en Humand Grade..

wat normaal toch allemaal perfect spul is wat ik zo lees..

en er komt iets neuws en deze gerespecteerde leden hebben het allemaal al liggen of gaan er morgen mee beginnen..

Never change a winning team doen wij altijd als we aan het honkballen zijn..dus ik snap hier helemaal niets van..

grten

dutch windmill zei:
Sorry hoor, maar dit stinkt aan alle kanten..

Fera labs komt op het forum en het is allemaal de grootste teringzooi..iedereen zeikt het af..

maar nu met Extreme Power Labs..

zijn al 10 mensen ermee bezig of gaan ze ermee beginnen..en is het superspul..ik heb er nog nooit van gehoord, dus zal er ook niet over oordelen..misschien is het wel topspul?..maar iedereen die fera labs af zat te zeiken, prijst dit spul de hemel in of zie ik nu niet posten..

heel erg vreemd allemaal!..

grten D.W.
Hehehe feralabs heeft hele rare activiteiten moeten doen om een slechte naam te scoren bro! 1000000000den emails verzonden samples verstuurd noem maar op..... lijkt me niet de manier zoals EPL erin rolt of wel dan?
er mocht wel eens verandering komen in de UG tab lijn die er is van GS
Vandaar dat de meeste EPL prijzen!

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe tabs lijn die er is!
Ga t zekers snel proberen!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven