XXL Nutrition

nieuw merk extreme power labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit topic gaat over Extreme Power Labs en niet over *******

Afwerking van de EPL tabs ziet er mooi uit, evenals het potje en de label.
Ben er over te spreken!

Laatst bewerkt door een moderator:
fer zei:
Dit topic gaat over Extreme Power Labs en niet over *******

Afwerking van de EPL tabs ziet er mooi uit, evenals het potje en de label.
Ben er over te spreken!

Zijn er hier al foto's van ?? in welk land wordt het gemaakt??

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
idderdaad nie off topic aub:D
zou het van dezelfde mannen van gs gaan zijn nl bijna dezelfde potjes buiten label?

men krijgt tegenwoordig zin om te trainen met nolvadex??
wat ne zever allemaal. ze stoppen 10 pilletjes in je brievenbus en voila het is gebakken!!

Volgens mij doen sommigen hier 6 kuren per jaar. Opeens gaat iedereen aan de EPL. :rolleyes: Mensen die het écht gaan gebruiken, waarom steeds andere labs proberen en niet gewoon blijven bij de labs waar je in het verleden al goede resultaten mee hebt geboekt? Als lab x en het nieuwe lab y beiden goed zijn, ga je van y echt niet harder groeien.

@jere: ik heb wel eens een site gezien waar je die lege potjes kan halen. Zegt verder niks.

Ik blijf bij GS....heb ook al eens MRP gebruikt.
Zie nu geen reden om naar ander lab over te schakelen, over GS heb ik nog niks negatief gehoord.

Buiten vial dat gekristalseerd was en nolva dat zijn werk niet deed in het begin.

grtz

Bouvier kan je lezen of niet, jij hebt zeker het iq van een bouvier, verklaart je naam

Gelieve topic niet te verkl#ten :wave2: :wave:

ja ok sorry back on topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met dank aan dbc01.com :)

Iemand nog meer foto's?

EricR heeft het druk gehad....

ik denk toch dat zoon nieuw lab met een uitgebrijd assortiment zijn opstart niet zal gaan verkloten zeker niet met zoon professioneel uiterlijk! zeke het proberen waard!

Hoor ookwel goede dingen over.

Ik denk dat deze EPL geen noobs zijn ! ;)

En ik denk dat EPL de nieuwe MRP of GG is :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik hoef geen prijzen te horen, maar zijn ze voordeliger dan bijvoorbeeld GS of GG? Anders zie ik inderdaad niet in waarom er zo nodig iets nieuws uitgeprobeerd moet worden.

Bij die "spamboeren":D is de prijsfactor namelijk hetgeen de interesse extra wekt.

Is EPL Nederlands trouwens?

Ik begin morgen met EPL Dbol. Ik wilde Dbol liquid gaan proberen maar die zijn nogal hoog gedoseerd per ml, lastig doseren dus. En EPL vult een behoefte op denk ik want over de GS tabs was men over 't algemeen niet zo te spreken.
De MRP tabs was helemaal rommel schijnt (heb ze zelf iig nooit gehad) dus bij deze een leuke nieuwkomer dis dus NIET met prijzen stunt maar gewoon de normale prijzen aanhoudt.

Wie met prijzen stunt geeft z'n merk ook meteen zo'n cheapass imago.

Dus alle Lidl-klantjes in roids-land ga maar lekker ergens anders zoeken want dit zal waarschijnlijk meer kwali hebben dan uitverkoop-rommel :D :hello:

Tabs zien er goed gevormd en hard uit, ben benieuwd hoe opa erop gaat reageren.

Voor meer foto's moet je even reageren Axe ik schiet er nog wel een stel :D

Geen aldi gear voor mij evenmin , deze zien er strak uit en zeker het volgen en later het proberen waard !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven