Fitness Seller

nieuw merk extreme power labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok geef toe dat het wat slecht geformuleerd van me was makker

te matig spel?

..Vind het vreemd dat een nieuw UG lab wel tabs op de markt zet en geen injectables..injects zijn volgens mij veel makkelijker te maken dan tabs..dus flex235767 je verhaal gaat helemaal niet op..

ze zullen de tabs ook waarschijnlijk niet zelf maken ;)

DBC01 zei:
:thumbs:

Behalve als de winnende ploeg te vaak matig spel laat zien. ;)

En wat bedoel je daarmee DBC?..

Je zet dus een heel nieuw team die nog nooit iemand heeft zien spelen..

je hoopt natuurlijk op de afloop van het EK '96 in zweden..

Tijd zal het leren bro..ik moet het allemaal nog zien, maar vind het een hele vreemde zaak dit..en dan niet dat er een nieuw merk is, maar de manier waarop het hier gepromoot, cq bekend wordt gemaakt klopt van geen kanten..als ik dit zo lees zijn er al 10tallen mensen mee bezig haha..

grten

Laatst bewerkt:
er zijn niet veel labs die hun eigen tabs maken ;)

maar blijkbaar heb jij inside info....

Om tabs te kunnen maken in vergelijking tot de caps is zeer zekers wat meer en duurder professioneel materiaal voor nodig. en dan ook nog eens een goed uitgebrijdt assortiment die ze hebben dat is gewoon net wat we zochten!

kevin, dit is geen promotie forum..graag voor jezelf spreken want anders moeten dit soort posts verwijderd worden..

grten D.W.

kevinlorenzin zei:
Om tabs te kunnen maken in vergelijking tot de caps is zeer zekers wat meer en duurder professioneel materiaal voor nodig. en dan ook nog eens een goed uitgebrijdt assortiment die ze hebben dat is gewoon net wat we zochten!

En de tabs van GS dan? Zijn die opeens niet meer goed?
Kijk dat er nu een nieuw lab is, is helemaal geen probleem, zeker als ze goede spullen leveren is er niks mis mee! Maar er wordt nu door sommige net gedaan alsof GS niet goed genoeg meer is...?! Voor mij levert GS gewoon perfecte en goede kwaliteit spullen af!!!

Ik weet wel zeker dat gs voor veel hier nog een topmerk is .
Voor mij iedergeval wel

Pffffffffffft, eindeloze discussies hier.....fera/GS/extremePL...als ze niet fake en goed gedoseerd zijn bezitten ze allemaal dezelfde stof toch?? Waarom dan van dit is beter en dat is beter...wacht gewoon tot er kuurresultaten zijn en labresultaten.

Ik ben altijd tevreden geweest van GS en mijn volgende kuur wordt ook GS.

Hetzelfde met de myo-blockers..niet roepen van goed of niet goed maar gewoon wachten tot het bekender is en getest.

Wat betrefd Fera labs...ik vroeg 10 tabs winstrol (om te testen)ging ze pakken bij start kuur winny GS maar kreeg D-boll in de plaats...als ze dat al niet kunnen goed doen is het triestig..verder kreeg ik nog mails of ik mijn bestelling nog wou doen (2X)..een goed verkopend lab zou zich daar niet met beighouden..ook naar personen van 17 jaar mails sturen vind ik onverantwoord maar dit wil nog niets zeggen over de kwaliteit van hun spul.

grtz

hou maar op over fera labs ...........:p
ben net blij dat die storm is over gewaaid :D

Hehe ik had gisteren ook een mailtje ontvangen voor onze nieuwste rage.
De prijsstunter had ik niet, maar deze wel.
Toch knap ;)

Ik verlang terug naar MRP:)

JK

Er is gewoon weer een alternatief merk bij.
Naar de waarschijnlijkheid goed. Dat wil niks zeggen over GS. Meer spelers op de markt is alleen maar goed voor beetje concurrentie en houdt de merken scherp.

:coffeepc:

*juggernaut leest rustig mee en slaat nog even wat winny tabs van GS achterover*

hey heb vdaag juist men d-bols gekregen van EPL en zal zien of het iets geeft khou jullie op de hoogte ;-)

Wat een commotie en speculatie .......

Is een blijkbaar een nieuw merk op de markt die vooralsnog of misschien wel helemaal niet met injects komen. Op de markt van tabs was weinig keuze dus als het goed spul blijkt te zijn alleen maar mooi. Naast GS dan een 2 kwaliteitsmerk erbij. Ben benieuwd naar de 1e gebruikerservaringen.

Topic ontaard weer in een hoop onzin...jammer.

Mensen moeten lekka zelf weten wat ze doen maar haal geen andere merken omlaag.

Ik heb nooit probs gehad met GS spullen en blijf het zeggen....gewoon prima spullen voor een prima prijs,zelfde als GG dus wat de mensen nou zoveel mekkeren snap ik niet zo...

Gebruik het of gebruik het niet,doe je eigen ding en hou het netjes naar elkaar want het schiet niet op om elkaar af te zeiken.

Owja...testrapporten van EPL zijn in de maak dus wacht dan rustig af als je het niet vertrouwd.

De clen van eplq sloeg in als een bom en de diana net zo.....nu nog ff d T3 en de meridia en de oxy,s...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven