Fitness Seller

nieuw merk extreme power labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
dutch windmill zei:
Yo bro,

Ik ken het merk ook niet dus zal er geen oordeel over vellen, maar ik vind dit wel allemaal heel erg vreemd..normaal ben ik toch wel redelijk op de hoogte van nieuwe spullen..maar hier heb ik helemaal nooit iets over gehoord...

Waarschijnlijk willen deze jongens helemaal geen gezeik in Anabolenland en proberen ze het merk rustig te brengen zonder het je door de strot te willen duwen,kerel.

Lijkt me iig beter dan die idiote tactieken van dat badkamerlabje wat gewoon 1 miljoen mails stuurt met de tekst;hou een logje bij op DBB,is gratis reclame voor ons....zegt mij al genoeg.

Kan over de spullen geen oordeel geven en doe dat dus ook nog niet.

Inderdaad , nu is het afwachten op gebruikerservaringen uit de praktijk...

Mijn eerste dag EPL: Het was enorm gezellig. Maar pas tegen de tijd dat ik echt wat merk zal ik wat vertellen :D

Testo zei:
Lijkt me iig beter dan die idiote tactieken van dat badkamerlabje wat gewoon 1 miljoen mails stuurt met de tekst;hou een logje bij op DBB,is gratis reclame voor ons....zegt mij al genoeg.

Kan over de spullen geen oordeel geven en doe dat dus ook nog niet.

Nee ze gebruiken idd hele andere marketing technieken dan fera labs..

neem een paar vets van dbb, dan komt het wel goed..sorry hoor, misschien komt het omdat ik een week thuis heb gelegen met griep, maar ik snap het nog steeds niet..

Mij hoor je geen ondubbelzinnig reclame maken, als deze EPL dbol even slecht is als de GS Winstrol indertijd, dan gaat EPL voor de bijl bij ome DBC net als de GS Win toen werd geditched! :whip:

Ik denk dat het een weekje max duurt, dan moet ik toch wel wat merken. Vandaag al een beetje hoofdpijn trouwens, van die 'ik ben net pas een kuur gestart'-koppijn. En niet te vergeten vandaag dus GG Test en Deca gezet maar dies al vaak zat besproken, da's gewoon prima.

Maar als je wil kan ik nog wel wat foto's maken al zou ik niet weten wat er zo interessant verder is aan een potje, een plakker met wat witte tabs erin :D

Mij verbaast het onder andere... en dat heb ik al duidelijk gezegd dat sommige vets er zo happig om zijn om dit ineens nu te gaan proberen..het is tenslotte nageltje nieuw..ik kijk liever eerst de kat uit de boom..

en voel je niet persoonlijk aangevallen bro want ik doelde NIET op jou..

grten

Ik ga niks zelf uitproberen out of the blue :cool:

Wie dbc01.com leest weet namelijk meer:
Ik ken al iemand (tegenwoordig alweer 3) die het vóór mij al hebben gebruikt en die werden er erg blij van. Dat scheelt.
Ei ei wat een voordeel. En het is nog niet eens Pasen.

Maar zoals gezegd: Ik heb MRP injects getest, die waren super op eentje na, ik heb e.e.a. van GS gehad, nu Golden Gear alleen is dat niet zo interessant want dat heeft zich al bewezen, dus gelukkig zitten er nog 2 'nieuwe' dingetjes bij, de GG HGH en de EPL Dbol. Nu maar zien wat het brengt. Ik zit pas op dag 1. ;)

Ben benieuwd naar de 1e reacties van gebruikers, hoorde er laatst al van weekje terug ofzo...

Je moet tegenwoordig wel wakker blijven voordat je het weet loop je achter ;)

Binnenkort start mijn AAS kuur ook weer mss wat tabs voor de kickstart inlassen, ff aan mijn schema sleutelen de komende week :D

Een weekje in de lappenmand en je loopt zo achter indeed. Maar goed dat mijn computer naast m'n bed kan staan. Is een laptop namelijk.

nooit v gehoord
interesseert me niet
ben het met DW eens over een winnende ploeg verander je niet
succes iedereen..

Ik ben toch wel benieuwd naar een uitgebreide labtest van de huidige d-bol die in omloop is. Het schijnt dat de kwaliteit van de tabs behoorlijk achteruit gegaan is sinds Ciba gestopt is met de productie.

En dan heb ik het niet over de werkzame stof maar over de manier waarop deze beschermd is tegen afbraak in het spijsverteringskanaal. Zo zou de huidige d-bol een stuk toxischer zijn dan de d-bol van Ciba.
Heb dit uit verschillende bronnen vernomen kan me er helaas geen een meer herinneren.

Volgens mij zit er een goed uitgerekende strategie achter dit lab; Namelijk, ze brengen eerst de orals op de markt voor het vertrouwen vd customer te winnen... Eens er gebruikerservaringen komen die positief zijn (waar zij van overtuigd zullen zijn dat het goed is) zullen ze de injectables wel produceren

flex170578 zei:
Volgens mij zit er een goed uitgerekende strategie achter dit lab; Namelijk, ze brengen eerst de orals op de markt voor het vertrouwen vd customer te winnen... Eens er gebruikerservaringen komen die positief zijn (waar zij van overtuigd zullen zijn dat het goed is) zullen ze de injectables wel produceren

Waarom dan wachten met die injectables? :rolleyes:

axestream zei:
Waarom dan wachten met die injectables? :rolleyes:

Ik denk dat ze eerst de orals op de markt brengen omdat gebruikers meer vertrouwen hebben een pil te slikken dan een injectie te zetten... eens er positieve ervaringen binnenkomen brengen ze vervolgens de rest op de markt... maar goed ik kan fout zitten ;)

flex170578 zei:
Ik denk dat ze eerst de orals op de markt brengen omdat gebruikers meer vertrouwen hebben een pil te slikken dan een injectie te zetten... eens er positieve ervaringen binnenkomen brengen ze vervolgens de rest op de markt... maar goed ik kan fout zitten ;)

Toch zei je het de eerste keer nét iets anders. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven