AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Kunnen niet leden ook stemmen dan?? Eigenlijk kun je dan dus iedereen vragen om lid te worden en zo heel veel stemmen binnen halen. Zou niet echt eerlijk zijn toch.
Wel irritant dat je niet kan zien wie er allemaal op je gestemd hebben. Er komen steeds stemmen bij en ben benieuwd wie het zijn haha. lekker nieuwschierig :P

• Topic Starter Topic Starter
Wtf, loesbiet gaat echt hard. :D

Wtf, loesbiet gaat echt hard. :D

Haha jah daarom wilde ik het weten :P
Loca gaat ook lekker trouwens!! Loopt nu aardig vooruit.

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

o ja ik ging slapen haha :P
Nu ga ik echt daaaaggg!! Kan er bijna niet van slapen :P

Waarover? Deze poll valt niet te controleren, alles is anoniem.

Nou misschien over de contest in het algemeen?

Of hebben jullie geen mening of stem?

Dat de poll niet te controleren was had ik ook wel door. Bedankt voor het verprutsen van de bluf. :rolleyes:

Ja ja, het blijft spannend!! :D Ik had zelf de mazzel dat ik een top 3 mocht uitkiezen. Ik heb zelf gekeken voor mijn top 3 naar:
1. Meeste vooruitgang
2. Wie heeft er echt keihard voor gewerkt en
3. Mooiste/beste beachproof fysiek

Verder zeg ik lekker helemaal niks, maar ik vind dat er heel veel dames super vooruitgang hebben geboekt. En hopelijk heeft deze contest de dames gemotiveerd verder te gaan. Ik zie voor een aantal ook zeker een grote toekomst in het wedstrijdcircuit.

Top gedaan dames! :thumbs:

voor wat betreft de stemmen, gaat het hier nergens meer over. beetje dom om dit te anoniem te doen.:rolleyes:

Ja ja, het blijft spannend!! :D Ik had zelf de mazzel dat ik een top 3 mocht uitkiezen. Ik heb zelf gekeken voor mijn top 3 naar:
1. Meeste vooruitgang
2. Wie heeft er echt keihard voor gewerkt en
3. Mooiste/beste beachproof fysiek

Verder zeg ik lekker helemaal niks, maar ik vind dat er heel veel dames super vooruitgang hebben geboekt. En hopelijk heeft deze contest de dames gemotiveerd verder te gaan. Ik zie voor een aantal ook zeker een grote toekomst in het wedstrijdcircuit.

Top gedaan dames! :thumbs:

Me to. En laat het ook een goede bijdrage zijn om dit forum wat vrouwvriendelijker te maken. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

voor wat betreft de stemmen, gaat het hier nergens meer over. beetje dom om dit te anoniem te doen.:rolleyes:

Lees een paar pagina's terug, gast. Het geklaag helpt ook niets.

Ik wil het toch even opnemen voor mijn meisje. Want ze is inderdaad echt diep gegaan en ik ben apetrots op haar! :D Als er progressie foto's gepost worden van meerdere jaren, dan wil ik toch graag even wijzen op de volgende transformatie die Isabelle de afgelopen twee jaar heeft gemaakt.

De begin foto is 58kg met 24%
De andere foto's: 52 kg met 11%

Aan het begin van deze wedstrijd stond ze op 17% en is dus toch maar netjes 6% vet op acht weken kwijt gespeeld. Goed gedaan schat! :D

Chapeau voor uw vriendin dude. Veel respect voor haar. Ik denk dat zij de meeste progressie heeft geboekt van de deelnemers hier.
Ik heb trouwens de indruk dat er velen stemmen alsof deze wedstrijd Miss One Night Stand 2009 is. Wtf "lekkere kont", dat is geen punt om in deze wedstrijd iemand op te beoordelen, losers! (mijn beoordelingen zoals "lekkere kont" bewaar ik voor achter de balie op mijn werk:D:D haha)
Mijn stem is puur objectief en gebaseerd op behaalde resultaten.

Moest ik een vetostem hebben, zou je winnen IsabelleVD!!!

Btw, iedereen begrijpt wel dat op deze uitslag nog een kloontjes check wordt gedaan.... Hoop dat niemand door de mand valt. :D

Elke deelneemster die hier gebruik van heeft gemaakt zal worden gediskwalificeerd.

Dat vind ik echt lullig tegenover de andere dames.

@ryu

aha, sorry gap: niet gelezen, my bad. anders sloeg dat hele stemmen natuurlijk ook nergens op. my hoor je niet meer hehe........of toch wel, want ik moet nog ff een stem uitbrengen:D

Gefeliciteerd loca:D:p

Sorry hoor maar dit is echt doorgestoken kaart.
Er zijn idd een flink aantal kloontjes of nieuwe accounts die steeds op dezelfde zijn gaan stemmen.
Loesbiet stond om 21:54 ergens onderaan Jerney stond toen 4e

Check maar mijn post.

Jerney al gestegen naar de 4e plek!
15 min later is Loesbiet er dik overheen gegaan ineens ???
Check bericht van crafter
Dat zijn minimaal 10 stemmen geweest in 15 minuten.
Erg teleurstellend voor de vrouwen en ook voor ons.

loesbiet is nu 4e:D

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

en al 3e nu, die gaat me toch een sprint trekken:D
Deze stemming moet helaas helemaal opnieuw en niet anoniem dan, anders is het niet eerlijk. Zo kan ik ook ff snel op verschillende pc's accounts openen en zeker 20 stemmen op iemand zetten. Zoals dat volgens mij nu gaande is.

Er zijn idd een flink aantal kloontjes of nieuwe accounts die steeds op dezelfde zijn gaan stemmen.

Check maar mijn post.

Deze stemming moet helaas helemaal opnieuw en niet anoniem dan, anders is het niet eerlijk. Zo kan ik ook ff snel op verschillende pc's accounts openen en zeker 20 stemmen op iemand zetten. Zoals dat volgens mij nu gaande is.

het schijnt dat er een kloontje check wordt gedaan en anders heb je groot gelijk en vind ik deze poll echt een aanfluiting. waar jij ff gruwelijk hard voor hebt gewerkt wordt teniet gedaan, omdat sommige deelneemsters; familie, aanhang, collega's, een hele woonwijk op zich laten stemmen:rolleyes:

dus afwegingen maken maakt ook flaus aus en kan je net zo goed met je ogen dicht iemand aankruisen

Check maar mijn post.

Hmmm weinig sportief he dude om er zo over te denken. Maar eerlijk gezegd als ik naar de foto's kijk zou ik bijna direct hetzelfde denken.

Wake up lazy people, goede indicatie van de progressie is de buik mb de buikspieren. En bij IsabelleVD zei je daar een groot verschil tss pic1 en pic3.
Zie btw weinig vooruitgang tss juni en juli bij Loca.

Dudes die op haar gestemd hebben: explain me why? Nice ass??
Waar zien jullie het verschil tss pic 2 en 3 bij Loca?

MC chick
In 20 min waren er minstens 20 nieuwe leden en vlogen de stemmen omhoog.:rolleyes:
Gelukkig word 2 derde van de stemmen anders bepaald. Als iemand wel op deze manier wint veel succes wees er maar trots op;)
Trouwens het vele aantal stemmen hield na het bericht van Ruy ineens op???

Maar nu iedereen graag weer positief voor de dames want dat hebben ze allemaal verdient lijkt me zo. Zijn allemaal winnaars alleen al om het feit dat ze meedoen

Hou is op met zeiken.. god allemachtig zeg.

Terug
Naar boven