AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Hmmm weinig sportief he dude om er zo over te denken. Maar eerlijk gezegd als ik naar de foto's kijk zou ik bijna direct hetzelfde denken.

Wake up lazy people, goede indicatie van de progressie is de buik mb de buikspieren. En bij IsabelleVD zei je daar een groot verschil tss pic1 en pic3.
Zie btw weinig vooruitgang tss juni en juli bij Loca.

Dudes die op haar gestemd hebben: explain me why? Nice ass??
Waar zien jullie het verschil tss pic 2 en 3 bij Loca?

:gek::wiet::nanner::joint::zuip:

het schijnt dat er een kloontje check wordt gedaan en anders heb je groot gelijk en vind ik deze poll echt een aanfluiting. waar jij ff gruwelijk hard voor hebt gewerkt wordt teniet gedaan, omdat sommige deelneemsters; familie, aanhang, collega's, een hele woonwijk op zich laten stemmen:rolleyes:
Ok stel je voor je maakt een nieuw account aan op dezelfde pc. Dus via ip te achterhalen. Meteen ga je naar dit account en breng een stem uit. Binnen 2 sec ben je weer verdwenen uit dit topic en doordat het anoniem is kan niemand achterhalen op wie je dan hebt gestemd.

Maar je kunt ook via verschillende ip adressen inloggen. Voordat een mod je dan door zou hebben moeten ze wel heel snel zijn. Want nogmaals een account aanmaken is zo gedaan. Denk dat je binnen 5 sec klaar bent en zo snel zal een mod je dan niet kunnen bannen.

Niets tegen Loesbiet (en ik verdenk haar dan ook niet) maar ik vermoed dat het zo is gegaan aangezien zij binnen 15 minuten wel heel veel stemmen heeft gekregen. Zoveel kreeg Loca nog niet eens in 15 minuten.

• Topic Starter Topic Starter
MC chick
In 20 min waren er minstens 20 nieuwe leden en vlogen de stemmen omhoog.:rolleyes:
Gelukkig word 2 derde van de stemmen anders bepaald. Als iemand wel op deze manier wint veel succes wees er maar trots op;)
Trouwens het vele aantal stemmen hield na het bericht van Ruy ineens op???

Maar nu iedereen graag weer positief voor de dames want dat hebben ze allemaal verdient lijkt me zo. Zijn allemaal winnaars alleen al om het feit dat ze meedoen

Waar heb je dat trouwens kunnen zien? Want als dat echt zo is en er is bewijs voor dan moet ik deze ''snelle'' stijging van Loesbiet nog maar eens onder de loep nemen.

Ok stel je voor je maakt een nieuw account aan op dezelfde pc. Dus via ip te achterhalen. Meteen ga je naar dit account en breng een stem uit. Binnen 2 sec ben je weer verdwenen uit dit topic en doordat het anoniem is kan niemand achterhalen op wie je dan hebt gestemd.

Maar je kunt ook via verschillende ip adressen inloggen. Voordat een mod je dan door zou hebben moeten ze wel heel snel zijn. Want nogmaals een account aanmaken is zo gedaan. Denk dat je binnen 5 sec klaar bent en zo snel zal een mod je dan niet kunnen bannen.

Niets tegen Loesbiet (en ik verdenk haar dan ook niet) maar ik vermoed dat het zo is gegaan aangezien zij binnen 15 minuten wel heel veel stemmen heeft gekregen. Zoveel kreeg Loca nog niet eens in 15 minuten.

ik snap wat je bedoelt gap, maar ja **** it. gelukkig hangt het niet alleen van onze stemmen af en hebben wij maar 1/3 deel invloed.;)

moet trouwens nog wel ff kijken op wie ik ga stemmen..

Bewijs is nogal lastig, kun je niet bewijzen. Je kunt alleen een plotselinge stijging constateren.

ik snap wat je bedoelt gap, maar ja **** it. gelukkig hangt het niet alleen van onze stemmen af en hebben wij maar 1/3 deel invloed.;)

moet trouwens nog wel ff kijken op wie ik ga stemmen..

Nog steeds? Schiet eens op man! :D

Tja, aan de stemmen is nu niks meer te doen. Het is een wijze les voor de volgende keer.

Volgende keer moeten we maar een live show maken met jury. :D

Jezus wat een gezeik hier weer, had het kunnen weten.. Beter was die enquete gewoon openbaar, dan weet je tenminste zeker dat alles eerlijk verloopt. En alleen mensen laten meestemmen die een beetje posts hebben en al een tijdje geregistreerd staan, anders wordt het allemaal wel heel makkelijk. + evt iedereen argumenten laten posten waarom ze op degene stemmen waarop ze stemmen, alhoewel dat wel weer veel is gevraagd voor de meeste mensen.

Waar heb je dat trouwens kunnen zien? Want als dat echt zo is en er is bewijs voor dan moet ik deze ''snelle'' stijging van Loesbiet nog maar eens onder de loep nemen.
Kun je bij zien als je bij forum klikt en dan naar beneden kijkt zie je alle nieuwe leden en worden nieuwe leden verwelkomt.
Je hoeft van mij echt niet haar stemmen onder de loep te nemen want iedereen kan dat gedaan hebben en daar hoeft zij dan niet de dupe van te worden en hoe bewijs je het??
Dus laten we allemaal er over ophouden want het leukste van deze contest is dat de dames zo positief waren en elkaar zo motiveerde
(Heb dus een beetje spijt dat ik er over begonnen ben)

Jezus wat een gezeik hier weer, had het kunnen weten.. Beter was die enquete gewoon openbaar, dan weet je tenminste zeker dat alles eerlijk verloopt. En alleen mensen laten meestemmen die een beetje posts hebben en al een tijdje geregistreerd staan, anders wordt het allemaal wel heel makkelijk.

Gozer, lees nou eens een paar pagina's terug. Je kan blijkbaar niet meer een poll opnieuw aanpassen en ik had het pas later op de dag door. Ik had EricR nog gevraagd, maar het was niet meer aanpasbaar.

Helaas. :(

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Kun je bij zien als je bij forum klikt en dan naar beneden kijkt zie je alle nieuwe leden en worden nieuwe leden verwelkomt.
Je hoeft van mij echt niet haar stemmen onder de loep te nemen want iedereen kan dat gedaan hebben en daar hoeft zij dan niet de dupe van te worden en hoe bewijs je het??
Dus laten we allemaal er over ophouden want het leukste van deze contest is dat de dames zo positief waren en elkaar zo motiveerde
(Heb dus een beetje spijt dat ik eroever begonnen ben)

Geeft niet. Het 1/3 system zorgt ervoor dat niet alles oneerlijk verloopt.

Tis al goed. Laten we het weer lekker hebben over de progressie die al deze dames hebben gemaakt! :)

Nog steeds? Schiet eens op man! :D

Tja, aan de stemmen is nu niks meer te doen. Het is een wijze les voor de volgende keer.

Volgende keer moeten we maar een live show maken met jury. :D

hehe:D, rustig aan pik, ik heb nog 2 dagen, dus ik neem alleeeee tijdddd

en beter volgende keer ryu uit de organisatie bannen, hij heeft het helemaal verdoet, dus dames: als je net aan verloren hebt, dan weet je aan wie het lag:roflol:

:whip:

:kiss::D

back to the contest...

Je kunt ze natuurlijk ook allemaal 10 euro kortingsbon geven, omdat ze zo goed hun best hebben gedaan.

Dat zou alleen wel zwaar genaaid zijn :roflol:

hehe:D, rustig aan pik, ik heb nog 2 dagen, dus ik neem alleeeee tijdddd

en beter volgende keer ryu uit de organisatie bannen, hij heeft het helemaal verdoet, dus dames: als je net aan verloren hebt, dan weet je aan wie het lag:roflol:

:whip:

:kiss::D

back to the contest...

zonder Ryu was er niet eens een contest geweest!
dus Ryu bedankt!:)

Ik vind het nogal moeilijk om hier over te stemmen. Allereerst natuurlijk alle lof voor alle deelneemsters.

Qua beoordeling is het wat lastig, sommigen hebben onduidelijke foto's (bengelbengel ziet er goed uit denk ik maar de foto's zijn gewoon te klein om te oordelen), sommige hebben een rug foto bij before en een borst foto bij after zodat een vergelijking niet te maken is. Ik beoordeel puur op de vordering die gemaakt is in de afgelopen 8 weken wat te zien is op deze foto's. Ik snap dat het lastiger is om duidelijke vooruitgang te boeken bij de dames die al al erg scherp waren voor de contest (Cecile, Loca, Maaike), deze zullen dus door mij niet gekozen worden, al zitten ze wel op de beste fysiek op dit moment (met uitschieter Loca met het bijna perfecte vrouwelijke lichaam imo, erg mooi, complimenten!).

Aan de hand van deze foto's vind ik duidelijke vooruitgang zichtbaar bij Flower, Isabellevd (maar ze was al erg droog), Jerney, Jo-ellen, Cynthia (jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn maar wat ik zie is echt erg goed, before foto beetje onduidelijk dus vooruitgang moeilijk te bepalen, maar de laatste foto is echt heeeeel erg mooi, benaderd voor mij ook het perfecte lichaam), Loesbiet en Sue (overduidelijk geniaal gedaan, echt stukken droger geworden en ontzettende vooruitgang in deze korte periode).

Erg moeilijk te zeggen. Toppers zijn voor mij:

- Flower
- Cynthia
- Sue

Ik heb de logs niet gelezen, zou eigenlijk neigen naar Flower uit vriendjespolitieke redenen, maar uiteindelijk heb ik voor Sue gekozen omdat zij naar mijn mening de duidelijkste vooruitgang heeft geboekt in de afgelopen 8 weken wat ik zo kan zien adhv deze foto's. R-E-S-T-E-C-P!

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Trouwens jammer dat sommige dames zo veel hard werk hebben gedaan en er geen fatsoenlijke foto's zijn om het te bewijzen.

edit: heb het hele topic beetje door genomen, betere foto's stonden her en der, nog even eervollge vermelding voor IsabelleVD die toch bij de grotere foto's een beter progressie had gemaakt dan wat ik kon zien aan de begin foto's. Jerney gezien haar leeftijd toch nog zo'n progressie en Loesbiet is ook geniaal goed vooruit gegaan. Waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar.

Laatst bewerkt:
Om ook even te reageren: laten we vooral niet vergeten dat er meer is dan genen wat telt in een contest als deze en dat de prestatie ook even moet meegenomen worden bij het stemmen :)

Gozer, lees nou eens een paar pagina's terug. Je kan blijkbaar niet meer een poll opnieuw aanpassen en ik had het pas later op de dag door. Ik had EricR nog gevraagd, maar het was niet meer aanpasbaar.
Het is technisch mogelijk, maar dit moet dan via de database gebeuren. Als je wil dat ik de poll openbaar maak hoor ik het wel. Eventueel kunnen dan de accounts die na een bepaalde datum geregistreerd zijn er bij de deliberatie na de wedstrijd zo uitgevist worden.

Ach wat maakt het uit, het was na 3 dagen al duidelijk dat een goede vergelijking gewoon NIET mogelijk is. Tip voor volgend jaar: een aantal verplichte full body poses die DUIDELIJK op de foto staan (front DB, MM, back DB en een side chest ofzo). Maak 3 of 5 foto's (week 0, week 2, week 4, week 6 en week 8). Op die manier krijg je een systeem, waar nu een totaal gebrek aan is (al wil ik bij deze toch even Ryu baffen voor alle moeite en de andere mods die deze contest mogelijk hebben gemaakt).

Als je de dames echt wil helpen dan schrijf gewoon een klein stukje over hen individueel. Dat doet een mens meer dan een aantal votes in een poll waar toch geen vergelijking mogelijk is imo.

Ach wat maakt het uit, het was na 3 dagen al duidelijk dat een goede vergelijking gewoon NIET mogelijk is. Tip voor volgend jaar: een aantal verplichte full body poses die DUIDELIJK op de foto staan (front DB, MM, back DB en een side chest ofzo). Maak 3 of 5 foto's (week 0, week 2, week 4, week 6 en week 8). Op die manier krijg je een systeem, waar nu een totaal gebrek aan is (al wil ik bij deze toch even Ryu baffen voor alle moeite en de andere mods die deze contest mogelijk hebben gemaakt).

Als je de dames echt wil helpen dan schrijf gewoon een klein stukje over hen individueel. Dat doet een mens meer dan een aantal votes in een poll waar toch geen vergelijking mogelijk is imo.
Stuur dan Eric met z'n camera op pad om fotos van alle dames te maken ;) of laat de dames naar Eric komen natuurlijk :o

Terug
Naar boven