Ik vind het nogal moeilijk om hier over te stemmen. Allereerst natuurlijk alle lof voor alle deelneemsters.
Qua beoordeling is het wat lastig, sommigen hebben onduidelijke foto's (bengelbengel ziet er goed uit denk ik maar de foto's zijn gewoon te klein om te oordelen), sommige hebben een rug foto bij before en een borst foto bij after zodat een vergelijking niet te maken is. Ik beoordeel puur op de vordering die gemaakt is in de afgelopen 8 weken wat te zien is op deze foto's. Ik snap dat het lastiger is om duidelijke vooruitgang te boeken bij de dames die al al erg scherp waren voor de contest (Cecile, Loca, Maaike), deze zullen dus door mij niet gekozen worden, al zitten ze wel op de beste fysiek op dit moment (met uitschieter Loca met het bijna perfecte vrouwelijke lichaam imo, erg mooi, complimenten!).
Aan de hand van deze foto's vind ik duidelijke vooruitgang zichtbaar bij Flower, Isabellevd (maar ze was al erg droog), Jerney, Jo-ellen, Cynthia (jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn maar wat ik zie is echt erg goed, before foto beetje onduidelijk dus vooruitgang moeilijk te bepalen, maar de laatste foto is echt heeeeel erg mooi, benaderd voor mij ook het perfecte lichaam), Loesbiet en Sue (overduidelijk geniaal gedaan, echt stukken droger geworden en ontzettende vooruitgang in deze korte periode).
Erg moeilijk te zeggen. Toppers zijn voor mij:
- Flower
- Cynthia
- Sue
Ik heb de logs niet gelezen, zou eigenlijk neigen naar Flower uit vriendjespolitieke redenen, maar uiteindelijk heb ik voor Sue gekozen omdat zij naar mijn mening de duidelijkste vooruitgang heeft geboekt in de afgelopen 8 weken wat ik zo kan zien adhv deze foto's. R-E-S-T-E-C-P!
---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------
Trouwens jammer dat sommige dames zo veel hard werk hebben gedaan en er geen fatsoenlijke foto's zijn om het te bewijzen.
edit: heb het hele topic beetje door genomen, betere foto's stonden her en der, nog even eervollge vermelding voor IsabelleVD die toch bij de grotere foto's een beter progressie had gemaakt dan wat ik kon zien aan de begin foto's. Jerney gezien haar leeftijd toch nog zo'n progressie en Loesbiet is ook geniaal goed vooruit gegaan. Waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar.