AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Wauw wauw wat een geweldige foto's en sommige ook sexy zeg... toch stem ik op jerns wat zij op haar leeftijd nog weet te presteren! Grandioos!

@ mc chick: komop ey gast denk je dat ik niets beters te doen had met mijn zondagavond dan familieleden optrommelen om account aan te maken om mij een stem te geven :rolleyes:

Big T doe alsjeblieft maar kijken dan naar net geregistreede leden die een stem uit hebben gebracht en haal deze stemmen dan eruit!!! Dan is het gewoon een eerlijke contest!!

goedemorgen, ff dbb checken en dan weer lekker trainen!!

Oké heb even over het hoofd gezien dat stemmen al mogelijk was hehe..:roflol::o

In iedere geval...voor alle dames een mega dikke pluim voor jullie inzet! :thumbs:
Ik heb er een paar als favo..met allemaal zo wat verschillends...de 1 is veel afgevallen, de ander die echt veel vetmassa is kwijt geraakt en zo zijn er een paar die zeker lekker wat spiertjes hebben opgebouwd :thumbs:

Helaas kan ik er maar 1 kiezen :( en heb ik gekozen voor Jerney aangezien ik vind dat ze ook een topprestatie heeft neergezet in 8 weken tijd in combinatie met haar leeftijd. :thumbs:

Maar ik wens iedereen verder nog veeeeeel suc6 ;) en natuurlijk fijne beachproof en niet beachproof daagjes :):):)

Nou misschien over de contest in het algemeen?

Of hebben jullie geen mening of stem?

Dat de poll niet te controleren was had ik ook wel door. Bedankt voor het verprutsen van de bluf. :rolleyes:

We hebben inderdaad geen stem en buiten volgen wat er gebeurt in deze thread en de stemming kunnen we weinig doen. Er zijn geen indicaties dat er opeens een boel kloontjes zijn aangemaakt. Wel zijn er gisteren meer dan het gemiddeld aantal leden bijgekomen maar ook dat kan geen al te grote sprongen hebben veroorzaakt.

Je kan wel een roll-eyes plaatsen maar de organisatie ligt grotendeels in jouw handen en als ex-mod had je kunnen weten dat een anonieme poll niet zomaar omgezet kan worden in een publieke poll. Als je de stemming fair wil houden zal je de stemming opnieuw moeten laten uitvoeren.

Als je de stemming fair wil houden zal je de stemming opnieuw moeten laten uitvoeren.

+1 opnieuw stemmen is het meest transparant zei ik al toen de poll net was gemaakt. Begrijp eerlijk gezegd niet dat Ryu gewoon toen een nieuwe had gemaakt is toch logisch dat dit zou gebeuren.......

Dan kunnen alle kloontjes die Tjooky heeft aangemaakt voor Loesbiet en Ryu voor Loca er zo worden uitgehaald;)

+1 opnieuw stemmen is het meest transparant zei ik al toen de poll net was gemaakt. Begrijp eerlijk gezegd niet dat Ryu gewoon toen een nieuwe had gemaakt is toch logisch dat dit zou gebeuren.......

Dan kunnen alle kloontjes die Tjooky heeft aangemaakt voor Loesbiet en Ryu voor Loca er zo worden uitgehaald;)

Je vergeet al mijn kloontjes ;)

@ mc chick: komop ey gast denk je dat ik niets beters te doen had met mijn zondagavond dan familieleden optrommelen om account aan te maken om mij een stem te geven :rolleyes:
Lees mijn post nog eens goed, ik verdenk jou helemaal niet. Zo wil je toch niet winnen, wel?

Wel heb ik geconstateerd dat jij binnen 15 minuten wel heel veel stemmen hebt gekregen omdat je binnen dat tijdsbestek dik over jerney ging die toen op 12 stemmen op de 4e plek stond en 15 minuten later stond jij op 18 stemmen.
Je kan wel een roll-eyes plaatsen maar de organisatie ligt grotendeels in jouw handen en als ex-mod had je kunnen weten dat een anonieme poll niet zomaar omgezet kan worden in een publieke poll. Als je de stemming fair wil houden zal je de stemming opnieuw moeten laten uitvoeren.
Ik ben voor, willen we eer doen aan de prestatie van de vrouwen ookal is deze stemming maar 1/3 deel.

Big T gaf al aan dat het gewoon mogelijk is.

Om ook even te reageren: laten we vooral niet vergeten dat er meer is dan genen wat telt in een contest als deze en dat de prestatie ook even moet meegenomen worden bij het stemmen :)

Het is technisch mogelijk, maar dit moet dan via de database gebeuren. Als je wil dat ik de poll openbaar maak hoor ik het wel. Eventueel kunnen dan de accounts die na een bepaalde datum geregistreerd zijn er bij de deliberatie na de wedstrijd zo uitgevist worden.

Dan kunnen we meteen zien of iedereen gestemd heeft wat ie zei :D

:roflol: wat een grap zeg......

Ben erg blij met mijn stem, ook al is het maar 1 ;)

Heb op Peetjuh83 gestemmt want die had nog helemaal geen stem ;)

vind het eigenlijk veelste moeilijk om te stemmen, vooruitgang is bij zo goed als alle dames te zien, en het liefste wil ik ze allemaal wel mee naar huis nemen :P

Respektomento's voor alle dames

Lees mijn post nog eens goed, ik verdenk jou helemaal niet. Zo wil je toch niet winnen, wel?

Wel heb ik geconstateerd dat jij binnen 15 minuten wel heel veel stemmen hebt gekregen omdat je binnen dat tijdsbestek dik over jerney ging die toen op 12 stemmen op de 4e plek stond en 15 minuten later stond jij op 18 stemmen.
Ik ben voor, willen we eer doen aan de prestatie van de vrouwen ookal is deze stemming maar 1/3 deel.

Big T gaf al aan dat het gewoon mogelijk is.

Dat klopt ik heb veel stemmen gekregen. Ik heb mijzelf natuurlijk ook even gepromoot bij vrienden van Tjooky op msn en Hyves. En die hebben toen op mij gestemd. En zoals ik ook al zei, wist ik op een gegeven moment ook niet wie er aan het stemmen was en kreeg ik er veel stemmen bij. Niks mis mee dus.

Het is gewoon een eerlijke wedstrijd, dus zou een beetje triest zijn om zo te winnen met het aanmaken van accounts.

Dat klopt ik heb veel stemmen gekregen. Ik heb mijzelf natuurlijk ook even gepromoot bij vrienden van Tjooky op msn en Hyves. En die hebben toen op mij gestemd. En zoals ik ook al zei, wist ik op een gegeven moment ook niet wie er aan het stemmen was en kreeg ik er veel stemmen bij. Niks mis mee dus.

Het is gewoon een eerlijke wedstrijd, dus zou een beetje triest zijn om zo te winnen met het aanmaken van accounts.

Al die vrienden op hyves en msn waren al lid van dbb?

eigenlijk zouden alleen leden mogen stemmen die meer dan 100 posts hebben.

Tja stemmen d.m.v. vrienden is niet anders dan de threads die hier voorbij komen om stemmen te winnen bij een bepaalde internetverkiezing. Denk dat je niet kan voorkomen dat vrienden of bekenden lid worden om alleen een stem uit te brengen.

Terug
Naar boven