Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en heb ik gekozen voor Jerney aangezien ik vind dat ze ook een topprestatie heeft neergezet in 8 weken tijd in combinatie met haar leeftijd.
en natuurlijk fijne beachproof en niet beachproof daagjes 

Nou misschien over de contest in het algemeen?
Of hebben jullie geen mening of stem?
Dat de poll niet te controleren was had ik ook wel door. Bedankt voor het verprutsen van de bluf.![]()
Als je de stemming fair wil houden zal je de stemming opnieuw moeten laten uitvoeren.

+1 opnieuw stemmen is het meest transparant.
Dan kunnen alle kloontjes die Tjooky heeft aangemaakt voor Loesbiet er zo worden uitgehaald![]()

+1 opnieuw stemmen is het meest transparant zei ik al toen de poll net was gemaakt. Begrijp eerlijk gezegd niet dat Ryu gewoon toen een nieuwe had gemaakt is toch logisch dat dit zou gebeuren.......
Dan kunnen alle kloontjes die Tjooky heeft aangemaakt voor Loesbiet en Ryu voor Loca er zo worden uitgehaald![]()

Lees mijn post nog eens goed, ik verdenk jou helemaal niet. Zo wil je toch niet winnen, wel?@ mc chick: komop ey gast denk je dat ik niets beters te doen had met mijn zondagavond dan familieleden optrommelen om account aan te maken om mij een stem te geven![]()
Ik ben voor, willen we eer doen aan de prestatie van de vrouwen ookal is deze stemming maar 1/3 deel.Je kan wel een roll-eyes plaatsen maar de organisatie ligt grotendeels in jouw handen en als ex-mod had je kunnen weten dat een anonieme poll niet zomaar omgezet kan worden in een publieke poll. Als je de stemming fair wil houden zal je de stemming opnieuw moeten laten uitvoeren.
Om ook even te reageren: laten we vooral niet vergeten dat er meer is dan genen wat telt in een contest als deze en dat de prestatie ook even moet meegenomen worden bij het stemmen
Het is technisch mogelijk, maar dit moet dan via de database gebeuren. Als je wil dat ik de poll openbaar maak hoor ik het wel. Eventueel kunnen dan de accounts die na een bepaalde datum geregistreerd zijn er bij de deliberatie na de wedstrijd zo uitgevist worden.

wat een grap zeg......
Ben erg blij met mijn stem, ook al is het maar 1![]()

wat een grap zeg......
Ben erg blij met mijn stem, ook al is het maar 1![]()

Lees mijn post nog eens goed, ik verdenk jou helemaal niet. Zo wil je toch niet winnen, wel?
Wel heb ik geconstateerd dat jij binnen 15 minuten wel heel veel stemmen hebt gekregen omdat je binnen dat tijdsbestek dik over jerney ging die toen op 12 stemmen op de 4e plek stond en 15 minuten later stond jij op 18 stemmen.
Ik ben voor, willen we eer doen aan de prestatie van de vrouwen ookal is deze stemming maar 1/3 deel.
Big T gaf al aan dat het gewoon mogelijk is.
Dat klopt ik heb veel stemmen gekregen. Ik heb mijzelf natuurlijk ook even gepromoot bij vrienden van Tjooky op msn en Hyves. En die hebben toen op mij gestemd. En zoals ik ook al zei, wist ik op een gegeven moment ook niet wie er aan het stemmen was en kreeg ik er veel stemmen bij. Niks mis mee dus.
Het is gewoon een eerlijke wedstrijd, dus zou een beetje triest zijn om zo te winnen met het aanmaken van accounts.
Al die vrienden op hyves en msn waren al lid van dbb?