MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
ja joh gewoon gasten (en meisjes) van DBB natuurlijk... anders is het toch niet eerlijk!!! Gaat hier trouwens ook maar om 3 stemmen ofzo!!!!

Het lijkt me zoiezo niet echt eerlijk als je aan vrienden gaat vragen om stemmen? Straks denken ze dat ze dat ze op jou moeten stemmen omdat ze bevriend zijn met je vriend.

Tja stemmen d.m.v. vrienden is niet anders dan de threads die hier voorbij komen om stemmen te winnen bij een bepaalde internetverkiezing. Denk dat je niet kan voorkomen dat vrienden of bekenden lid worden om alleen een stem uit te brengen.

Maar dat is nieteens het geval!!! Erik had gewoon wat dbb vriendjes op hyves en msn dus die waren gewoon allang lid!

Dit was toch te controleren (via database) zei BigT gisteren doe dit dan alsjeblieft ook want zo is het niet meer leuk!

:(

Maar dat is nieteens het geval!!! Erik had gewoon wat dbb vriendjes op hyves en msn dus die waren gewoon allang lid!

Dit was toch te controleren (via database) zei BigT gisteren doe dit dan alsjeblieft ook want zo is het niet meer leuk!

:(

Heb al aangevraagd om die poll om te zetten.

Dat klopt ik heb veel stemmen gekregen. Ik heb mijzelf natuurlijk ook even gepromoot bij vrienden van Tjooky op msn en Hyves. En die hebben toen op mij gestemd. En zoals ik ook al zei, wist ik op een gegeven moment ook niet wie er aan het stemmen was en kreeg ik er veel stemmen bij. Niks mis mee dus.

Het is gewoon een eerlijke wedstrijd, dus zou een beetje triest zijn om zo te winnen met het aanmaken van accounts.
Dat meen je niet. OMG
Je weet toch dat die mensen niet objectief zullen oordelen. Die kijken waarschijnlijk niet eens naar de foto's van iedereen.
Het is trouwens wel heel duidelijk want je hebt de afgelopen 12 uur geen enkele stem meer ontvangen.

Sorry hoor maar jij wilt duidelijk alleen maar winnen, maakt niet uit van wie je stemmen krijgt. Had gehoopt dat je objectief beoordeelt wilde worden. Jij hebt duidelijk voor het andere gekozen.

Nieuwe poll maken en stemmen worden alleen maar meegenomen als ze minimaal 1 maand lid zijn geweest bijvoorbeeld.

Oeh, ik zie net in de openingspost dat sommigen meiden een collage-foto gemaakt hebben met meer/andere foto's dan alleen hun 1e, 2e & 3e ingestuurde contest-foto (ziet er leuk uit zeg!)
Ik dacht alleen dat dat wel de bedoeling was...

Dus dan nog maar even een andere ingestuurd naar Ryu, in de hoop dat hij het nog wil veranderen.
Sorry voor al het extra werk :o Ik snap dat je half gek wordt van al die vragen/fouten van al je DBB-kippetjes hier...

28m1e7p.jpg

Edit: Jeetje zeg... zie nu pas die hele discussie hier in dit topic over het wel of niet meer dan 3 foto's in de eind-collage plaatsen... Arme Ryu :aai:
Ging er gewoon meteen vanuit dat ik 't zelf weer eens verkeerd begrepen had :roflol:

Ik stem hierop. Geweldig resultaat :thumbs:

Wat gaat dit topic hard zeg...:coffeepc:

Dat meen je niet. OMG
Je weet toch dat die mensen niet objectief zullen oordelen. Die kijken waarschijnlijk niet eens naar de foto's van iedereen.
Het is trouwens wel heel duidelijk want je hebt de afgelopen 12 uur geen enkele stem meer ontvangen.

Sorry hoor maar jij wilt duidelijk alleen maar winnen, maakt niet uit van wie je stemmen krijgt. Had gehoopt dat je objectief beoordeelt wilde worden. Jij hebt duidelijk voor het andere gekozen.

Nieuwe poll maken en stemmen worden alleen maar meegenomen als ze minimaal 1 maand lid zijn geweest bijvoorbeeld.

:roflol:

95% van de mensen oordeelt niet "objectief" McChick... who gives a shit.

Dat meen je niet. OMG

Wie heeft jou de mod of organisator gemaakt van deze contest?

Er wordt op DBB zo vaak een oproep geplaatst om steun te krijgen in een online verkiezing, zie niet in wat hier anders aan is. Mochten er deelnemers zijn waarbij vreemd stemgedrag gevonden wordt dan zullen er vanzelf maatregelen genomen worden maar als iemand vraagt om op haar te stemmen dan valt dat niet onder vreemd stemgedrag.

:roflol:

95% van de mensen oordeelt niet "objectief" McChick... who gives a shit.
Aii contest een farce?

Wie heeft jou de mod of organisator gemaakt van deze contest?

Er wordt op DBB zo vaak een oproep geplaatst om steun te krijgen in een online verkiezing, zie niet in wat hier anders aan is. Mochten er deelnemers zijn waarbij vreemd stemgedrag gevonden wordt dan zullen er vanzelf maatregelen genomen worden maar als iemand vraagt om op haar te stemmen dan valt dat niet onder vreemd stemgedrag.
Sinds wanneer ben ik mod dan?

Mij vallen gewoon een aantal dingen op en die geef ik hierin aan. Vind het gewoon teleurstellend als mensen op zo'n manier willen winnen.
Nee maar 10 stemmen in 15min en daarna helemaal niets meer lijkt mij niet gebruikelijk.

Maar als we het zo willen dan zal het toch ook zo gebeuren? ;)

Trouwens dit is geen kritiek op Ryu. Zijn initiatief was/is geweldig. Vrouwen hebben hele mooie prestaties geleverd. Helaas verlopen een aantal zaken anders die in eerste instantie niet zo voorzien waren.

Je gedraagt je als een reservemod of organisator. De manier waar op gestemd wordt moet fair zijn maar je kan nooit voorkomen dat deelnemers aan anderen vragen om op hun te stemmen.

Echte onregelmatigheden zullen leiden tot sancties maar er is tot nu geen bewijs dat er iets onregelmatigs heeft plaatsgevonden.

Je gedraagt je als een reservemod of organisator. De manier waar op gestemd wordt moet fair zijn maar je kan nooit voorkomen dat deelnemers aan anderen vragen om op hun te stemmen.

Echte onregelmatigheden zullen leiden tot sancties maar er is tot nu geen bewijs dat er iets onregelmatigs heeft plaatsgevonden.
Kan slecht tegen onrecht. :D

Zal me erbij neerleggen dan. :rolleyes:

Dat is dan weer jammer :D

Hmmm weinig sportief he dude om er zo over te denken. Maar eerlijk gezegd als ik naar de foto's kijk zou ik bijna direct hetzelfde denken.

Wake up lazy people, goede indicatie van de progressie is de buik mb de buikspieren. En bij IsabelleVD zei je daar een groot verschil tss pic1 en pic3.
Zie btw weinig vooruitgang tss juni en juli bij Loca.

Dudes die op haar gestemd hebben: explain me why? Nice ass??
Waar zien jullie het verschil tss pic 2 en 3 bij Loca?

ben je blind of zo? wat doe je eignelijk op dbb? 3 posts in 5 jaar?

na lang wikken en wegen heb ik voor Jo-ellen gekozen.
Helaas kan je maar 1 stem uitbrengen omdat er zeker nog anderen zijn die ik ook mijn stem had gegeven (jerney, loesbiet en loca en cyntia alleen al omdat ze een pracht lichaam hebben).
Maar ik denk dat Jo van ver komt en gevochten heeft om tot dit te komen, helemaal gezien haar verleden!

:popcorn:

Wordt steeds gezelliger hier....DBB soap :p

Terug
Naar boven