AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .

Veel te weinig en wat dat betreft blijf ik het vreemd vinden dat sommige dames zo laag blijven staan. Ik zeg eerlijk dat ik ook niet op jou heb gestemd maar toen ik stemde had nog bijna niemand gestemd. Had het aantal stemmen op jou en wat andere dames waaronder Linke Greetje veel hoger verwacht.

Veel te weinig en wat dat betreft blijf ik het vreemd vinden dat sommige dames zo laag blijven staan. Ik zeg eerlijk dat ik ook niet op jou heb gestemd maar toen ik stemde had nog bijna niemand gestemd. Had het aantal stemmen op jou en wat andere dames waaronder Linke Greetje veel hoger verwacht.

De DBB rel van een x aantal weken geleden heeft Maaike stemmen gekost.

• Topic Starter Topic Starter

Nou, ik wou het nog niet zeggen, maar dat was ook een idee waar ik gister ineens aan dacht. Ik vond het al zo raar. Misschien dat Maaike ook wel te goed is, of dat de laatste foto niet in de smaak valt. Maar ja, allemaal speculaties..

Ach nee joh...dat is ( was) iedereen al vergeten;)

Tja....geeft niet...t was een leuke en vooral leerzame ervaring;)

Nou, ik wou het nog niet zeggen, maar dat was ook een idee waar ik gister ineens aan dacht. Ik vond het al zo raar. Misschien dat Maaike ook wel te goed is, of dat de laatste foto niet in de smaak valt. Maar ja, allemaal speculaties..

Maaike heeft een hele mooie progressie, het is knap om van droog naar nog veel droger te gaan! Denk alleen dat het bijv bij jo ellen enzo veel meer opvalt omdat er een groter verschil inzit met de begin en eindfoto!

Volgend jaar zullen jullie mijn spiertjes ook gaan zien trouwens!!! Be aware!! :P

De hele zooi klopt voor geen meter.

De bekende en mooiste babes, krijgen de meeste stemmen, ook al is het 1/3e.

o.a. Jo-ellen heeft veel progressie geboekt, daar moet op gewaardeerd worden en niet
wie nu het lekkerste er uit ziet.

Dat verklaard ook waarom Maaike nu nog maar 2 stemmen heeft, zij heeft teveel massa
en daar houden de meeste mannen hier niet van.

Dat verklaard ook waarom Maaike nu nog maar 2 stemmen heeft, zij heeft teveel massa

??? Ik vind Maaike er anders gruwelijk lekker uitzien maar heb toch niet op haar gestemd :p

EDIT: het is gewoon een subjectieve sport en je kan nu eenmaal niet op iedereen stemmen, meer niet

o.a. Jo-ellen heeft veel progressie geboekt, daar moet op gewaardeerd worden en niet

Iedereen mag stemmen om zijn eigen redenen. Het is een MissBeachproof contest en geen bodybuilding/fitness competitie. Anders had ik wel verplichte poses gevraagd.

Dankjewel.. maaruhh ik zie er dus niet lekker uit:janken::grumble::roflol::roflol::roflol::roflol::p;)

Effe een foto van mijn voorbeeld :D

??? Ik vind Maaike er anders gruwelijk lekker uitzien maar heb toch niet op haar gestemd :p

Thanks ;)

2009figintl_aliotti.jpg

Ach nee joh...dat is ( was) iedereen al vergeten;)

Tja....geeft niet...t was een leuke en vooral leerzame ervaring;)

Hier op DBB leven we van rel tot rel. We vergeten nooit iets. Over een paar jaar maakt iemand een topic die "Weet je nog die rel met maaike1976" heet en dan halen we allemaal mooie herinneringen op.

Maaike heeft een hele mooie progressie, het is knap om van droog naar nog veel droger te gaan! Denk alleen dat het bijv bij jo ellen enzo veel meer opvalt omdat er een groter verschil inzit met de begin en eindfoto!

Volgend jaar zullen jullie mijn spiertjes ook gaan zien trouwens!!! Be aware!! :P

Ik snap ook niet dat Maaike zo crap laatste foto heeft ingestuurd. Geen bikini niks en gewoon simpel in de gym. Met zo brutaal fysiek als dat zij heeft had ik echt alles uit de kast gehaald. Ze is echt hard en droog geworden. Denk dat ze met een fotoshoot heel hoog had kunnen scoren.

Beetje gemiste kans.. :(

En dat noemt zich dus een BODYBUILDING forum :rolleyes:

Maaike, kom op...jij weet beter. Massa rulezzzzz!! Bewijs jij straks maar op je eerste wedstrijd wat je in huis hebt.. ;)

Ik snap ook niet dat Maaike zo crap laatste foto heeft ingestuurd. Geen bikini niks en gewoon simpel in de gym. Met zo brutaal fysiek als dat zij heeft had ik echt alles uit de kast gehaald. Ze is echt hard en droog geworden. Denk dat ze met een fotoshoot heel hoog had kunnen scoren.

Ik denk dat ze nu met de rel die we gehad hebben wel beter weet. Ze heeft daardoor ook een prive album ;)

Hier op DBB leven we van rel tot rel. We vergeten nooit iets. Over een paar jaar maakt iemand een topic die "Weet je nog die rel met maaike1976" heet en dan halen we allemaal mooie herinneringen op.
+1:D

Tja daar zijn de meningen over verdeeld...ik zit nou eenmaal midden in de voorbereiding. Heb wel zoveel mogelijk een vergelijkings foto geprobeerd te maken. Ik heb er gewoon geen tijd voor ( over ) gehad. Tijd maken koste mij trainingstijd.....

Bovendien is mijn album weer openbaar en kan iedereen de progressie vanaf daar ook bekijken ;)

maar je hebt wel een beetje gelijk...het is een crap foto, maar wel met veel progressie...:D

Maaike, kom op...jij weet beter. Massa rulezzzzz!! Bewijs jij straks maar op je eerste wedstrijd wat je in huis hebt.. ;)

Het is een wedstrijd Miss Beachproof, wat dat betreft heeft Porterhouse wel gelijk natuurlijk.

Vrouwen BB zal ook op een BB-forum nog steeds een nichesport zijn, vrees dat je daar weinig aan kan veranderen.

Das de mening van de meeste mannen hier Aimee.
Daar kan ik niks voor je aan veranderen.

Maar dit is en blijft een miss beachproof wedstrijd Aimee. Het mag dan wel op een bb forum plaatsvinden, het is GEEN bb wedstrijd. Ik ben het helemaal eens met Ryu...Maaike heeft gewoon echt een k*tfoto ingestuurt, anders had ze zeer zeker veel meer stemmen gekregen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven