AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Pff mc chick ga ergens anders uithuilen man jij bent ook echt weer de enige gast die loopt te zeiken... objectief stemmen :rolleyes: ja zo'n internet poll onder geile testoberen is ook echt objectief te noemen he?! En toevallig vonden mijn vrienden lies dr progressie het beste ja (wat ik zelf ook nog steeds vind) wat is je probleem man :P

magoed dit is gelukkig maar 1/3 van de stemmen, dit is heus wel een eerlijke contest dus! Misschien wat leer en verbeterpuntjes voor volgend jaar. Lijkt mij dat de beste 3 gewoon gaan winnen..

Ik ga me er verder ook niet mee bemoeien en ik wacht het af tot woensdag. Ga nu lekker van mijn vrije dag genieten!

edit: dit was TJOOKY perongeluk op Lies dr accunt. sorry moppie;)

watskebeurd, hebben er illigale handelingen plaatsgevonden?

Pff mc chick ga ergens anders uithuilen man jij bent ook echt weer de enige gast die loopt te zeiken... objectief stemmen :rolleyes: ja zo'n internet poll onder geile testoberen is ook echt objectief te noemen he?! En toevallig vonden mijn vrienden lies dr progressie het beste ja (wat ik zelf ook nog steeds vind) wat is je probleem man :P

magoed dit is gelukkig maar 1/3 van de stemmen, dit is heus wel een eerlijke contest dus! Misschien wat leer en verbeterpuntjes voor volgend jaar. Lijkt mij dat de beste 3 gewoon gaan winnen..

Ik ga me er verder ook niet mee bemoeien en ik wacht het af tot woensdag. Ga nu lekker van mijn vrije dag genieten!

edit: dit was TJOOKY perongeluk op Lies dr accunt. sorry moppie;)
:roflol:

Toch heeft het me flink wat opgeleverd. Karma stroomt binnen na die posts van mij hier in dit topic :D

Laatst bewerkt:
Het ziet eruit alsof dit geen eerlijke stemming meer is, buitenstaanders beinvloeden de uitslag.

• Topic Starter Topic Starter
We hebben inderdaad geen stem en buiten volgen wat er gebeurt in deze thread en de stemming kunnen we weinig doen. Er zijn geen indicaties dat er opeens een boel kloontjes zijn aangemaakt. Wel zijn er gisteren meer dan het gemiddeld aantal leden bijgekomen maar ook dat kan geen al te grote sprongen hebben veroorzaakt.

Je kan wel een roll-eyes plaatsen maar de organisatie ligt grotendeels in jouw handen en als ex-mod had je kunnen weten dat een anonieme poll niet zomaar omgezet kan worden in een publieke poll. Als je de stemming fair wil houden zal je de stemming opnieuw moeten laten uitvoeren.

Nee Nee, je begrijpt me niet. ik bedoel een stem op de contest? Welke dame van de mods het beste? En waarom?

Ik doelde daarop met een stem en mening. Niet over de poll zelf.

:popcorn:

@tjooky :roflol: omdat het jouw vrienden zijn denk je dat ze objectief zijn ahahahahahaah JOKE. Je vrouwtje heeft een aardig prestatie neergezet maar als ik naar de titel "beachproof" kijk zou ik op iemand anders stemmen. nofi

Hey Ryu, mag ik mijn nieuwe collage hier posten, of kan je hem aanpassen in de openingpost? Bedankt trouwens dat ik m'n collage nog mocht veranderen. :D

I have got karma:D

• Topic Starter Topic Starter
kan jan met de pet hier ook stemmen dan ???

Even de motivatie van mijn stem.

Het liefst zou ik op alle onderstaanden willen stemmen.

Ik vind Cynthia en Loca verreweg de mooiste 2 vrouwen.
Cynthia is voor mij: absolute perfection.
En ze hebben beide keihard gewerkt, ik heb hun logs doorgelezen.
En ze hebben beide mooie progressie gemaakt. Veel respect!

Loesbiet heeft (ook buiten de contest om) veel kilo's weggewerkt.
Dat verdient heel veel respect! Zij heeft echt karakter om van zover tot dit resultaat te komen.

Jerney: heeft veel progressie gemaakt en heeft op haar 50e een fysiek waar veel 30ers niet aan kunnen tippen. Op haar beginfoto zie ik een lichaam wat tegen de 50 loopt (al is ze wel slanker dan de meeste 50ers) op de eindfoto zie ik een 30er. Omdat ik weet hoe moeilijk het is om op deze leeftijd er zo strak bij te lopen en gezien het verschil tussen begin en eindfoto krijgt zij mijn stem.

Terug
Naar boven