Fitness Seller

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
En dat noemt zich dus een BODYBUILDING forum :rolleyes:

Maaike, kom op...jij weet beter. Massa rulezzzzz!! Bewijs jij straks maar op je eerste wedstrijd wat je in huis hebt.. ;)

Daar ben ik mee bezig ;) Ik ga het je laten zien:D

Ik heb by the way nog nooit zoveel karma mogen ontvangen...Thnks :D

Vind Maaike kwa bb ook de beste maar het ging om de totale presentatie en dan is die laatste foto gewoon niet mooi.
Maar verder niks dan respect voor wat ze bereikt heeft

Prive album is weer Open, voor de mensen die het niet gelezen hebben :p

:roflol:

Karma power 6.....???:D

het gaat ook altijd om geld, coïtus en karma.

edit: geen idee waar dit vandaan kwam, maar dat had een pb moeten zijn, geen post hier :roflol:

whatever...

Laatst bewerkt:
Sorry Jerney,

Ik ben vreemd gegaan.............................heb mijn stem aan Jo-ellen gegeven.

krijg ik nu met de zweep?

inderdaad..tis een beachproof wedstrijd. Maar dan nog zou maaike hoger moeten scoren dan joelen en loesbiet!

en joelen , je bent inderdaad niet lekker(genoeg)

ohja :popcorn:

Ja deze wedstrijd gaat er ook om wie het lekkerst is en wie er het beste uit zal zien op het strand klopt...

:tomato:

Maar dit is en blijft een miss beachproof wedstrijd Aimee. Het mag dan wel op een bb forum plaatsvinden, het is GEEN bb wedstrijd. Ik ik ben het helemaal eens met Ryu...Maaike heeft gewoon echt een k*tfoto ingestuurt, anders had ze zeer zeker veel meer stemmen gekregen.

Ben ik met je eens.. De eindfoto had zeker beter gekund. Zoals ik al eerder aangaf, zie ik het liefst van iedere deelneemster een front pose foto van begin tot het eind. Die verschillende poses zijn moeilijk te vergelijken. Maar dat is weer een leermoment voor de volgende keer! :) En ik vind BBsters hartstikke Beachproof!

En dat noemt zich dus een BODYBUILDING forum :rolleyes:

Maaike, kom op...jij weet beter. Massa rulezzzzz!! Bewijs jij straks maar op je eerste wedstrijd wat je in huis hebt.. ;)

Het is ook een Fitness forum.

Aangezien iedereen weet dat maaike kuurt, verliest ze misschien wel stemmen. De meeste andere dames zijn natural.

Het is gewoon moeilijk om een juiste keuze te maken.
Als ik moet kiezen wie de beste BB babe met massa is dan is het Maaike
Moet ik kiezen wie het mooiste figure fysiek heeft dan kom ik al snel bij Cynthia, Loca, Jerney (jawel 50 maar wel toppie) en Cecile
(ik vergeet er vast nog wel 1)
en als ik moet kiezen wie het meeste progressie gemaakt heeft dan is dat Joe-ellen of loesbiet.
Alle dames hebben hard gewerkt en allemaal mogen ze trots zijn, helaas mogen wij er maar 1 kiezen en ieder doet dat om andere redenen.
Ik zelf heb Joe-ellen gekozen ivm de gemaakte progressie.

Haha, alsof er zo veel gaat veranderen in de stemmen als de poll publiekelijk wordt gemaakt. Snap niet dat sommigen zich zo druk lopen maken, vind het ook wel beetje een afgang. Er zitten hier een aantal dames tussen die ontzettend hard hebben gewerkt en ook iets van 5 stemmen hebben, die hoor je ook niet mekkeren. Deal with it, volgend jaar betere regels en dan probeer je het nog een keer.

Pfff lastige keuze.

Sowieso knappe prestatie, duidelijke vooruitgang te zien bij velen.
Loca en Cyntia hebben met bb-oogpunt de beste fysieken. Maaike was altijd al goed.
Jo-ellen heeft mijn inziens de meeste progressie gemaakt.

Dan blijven er twee keuzes over; de progressie van Jo-ellen of de esthetische goed gevormde fysiek van Loca.

Oke tot zo ver het rationeel denkende systeem.
Gelukkig heb ik nog een systeem waarmee ik keuzes kan maken met betrekking tot vrouwen, en als ik dat systeem bij de uitslag betrek dan wint Loca met 10.0000000 punten.

Logisch.

Terug
Naar boven