Fitness Seller

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Het is ook een Fitness forum.

Aangezien iedereen weet dat maaike kuurt, verliest ze misschien wel stemmen. De meeste andere dames zijn natural.

De enige niet natural die bekend is bij mij is Mel74. Die heeft een anavar log lopen, maar doet er volgens mij ook niet moeilijk over.

Als iemand begint over dopingtesten dan word ik gek... :D

Zoals in het echte leven heb je er baat bij als je lekker bent.

De enige niet natural die bekend is bij mij is Mel74. Die heeft een anavar log lopen, maar doet er volgens mij ook niet moeilijk over.

Als iemand begint over dopingtesten dan word ik gek... :D

Toch altijd leuk zo'n wedstrijdje organiseren niet waar? :roflol:

Cynthia...yummie...

Loca was ook erg goed..
heb uiteindelijk op Cynthia gestemd.

maar petje af voor alle dames!

• Topic Starter Topic Starter
Kan me goed in de redenatie van Loo vinden. Puur vanuit bb gekeken, maaike 100%. Alleen vanwege de enorm slechte foto, wordt het hem niet. Loca en cynthia zijn het meest beachproof, én Jo-ellen heeft de grootste transformatie ondergaan.

hmmm, moeilijke keuze, maar ga toch voor cynthia. Mooi fysiek, goed beachproof, leuke progressie. Loca en jo ellen als runner ups.

Oh en flower, toch mijn advies opgevolgd en een 12 strippenkaart zonnebank aangeschaft :p? Ziet er imo veel beter uit. Ook jij heb een goede progressie ondergaan, evenals alle dames.

voor jo elen ff een collage gemaakt van week 1 tot week 8 is het wat beter te vergelijken

8weken2.jpg

Ik heb nog steeds geen keuze kunnen maken. :o Jullie zijn allemaal toppers! :D
Gelukkig heb ik nog 2 dagen om er over na te denken. :)

Nog even een reactie voor de mensen die vinden dat ik geen progressie heb geboekt.
Toen de contest begon had ik een vetpercentage van ruim 26%.
Dat valt nou niet echt beachproof te noemen. :p
Als mijn progressie niet goed overkomt op de foto's dan is dat jammer.
Ik ben zelf tevreden over mijn progressie. Bijna 8 kg lichter en stukken droger. :)
Natuurlijk zijn er dames die veel duidelijkere progressie hebben geboekt :bow:
Maar ook ik werk hard voor mijn lichaam.

En voor degenen die commentaar hebben op mijn ''billenfoto'':
Op die foto zijn onder andere ook een rug, schouders en een paar benen te zien. Allemaal spiergroepen waarvoor ik hard train om er wat vorm in te krijgen. Wie alleen focust op glutes kijkt volgens mij zelf niet erg objectief. ;)

Verder bedankt voor alle stemmen. Niet om Cynthia te quoten, maar ook ik had dit echt niet verwacht. :o

Ja sorry, vind het zo'n leuke film.

Het stemmen in deze contest voelde net als een pre-ejaculatie, ik hoop dat over 2 dagen daar langer van kan 'genieten'.

Terug
Naar boven