Fitness Seller

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Tyl heeft de poll veranderd. :)

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Ook die accounts zullen gechecked worden. Het gaat erom dat je vriend blijft jammeren op de rest. Dat iedereen daarmee bezig is heb je aan hem te danken. Het vingerwijzen naar andere maakt je nu eenmaal niet populair hier.

Snap ik...
Nou goed, het maakt ook eigenlijk allemaal niet uit. Iedereen wil graag winnen en dat zie je hierin terug. Logisch ook na het harde werken.

Vreemd dat veel mensen, die bijna nooit hier vertoeven ineens stemmen.
Zo vreemd is dat toch niet. Er staan hier mooie dames dus dan is het logisch dat in deze sectie mensen komen stemmen.

Als ik zie hoeveel mensen er hier op dbb rondhangen mogen er nog wel veel meer gaan stemmen.

Zo vreemd is dat toch niet. Er staan hier mooie dames dus dan is het logisch dat in deze sectie mensen komen stemmen.

Als ik zie hoeveel mensen er hier op dbb rondhangen mogen er nog wel veel meer gaan stemmen.

Vind het wel vreemd, hoe weten ze dan dat er een BP contest is?

daar heb je gelijk in we zitten nog niet op 250 stemmen van de zgn 28400 actieve leden.

loca, loca, loca..... Man man man da een kont

Jerney had nog een paar hele mooie foto's die ze graag ook nog wilde laten zien (ik vind ze zelfs nog mooier dan de eind-foto die nu in de openingspost staat :cheer:):

2igyteb.jpg

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

???

Jerney had nog een paar hele mooie foto's die ze graag ook nog wilde laten zien (ik vind ze zelfs nog mooier dan die nu in de openingspost staan):

2igyteb.jpg

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

???

Echt top, heb eigenlijk spijt van mijn keuze.

Jammer dat je maar algemeen 1x kunt stemmen, volgende keer graag 2of 3 categorieën.

Jerney Echt Super gedaan, hoop niet dat je boos bent omdat ik op Jo-ellen heb gevote.

:(

Jerney heeft super schouders voor iemand met een schouderblessure :thumb:

Jerney had nog een paar hele mooie foto's die ze graag ook nog wilde laten zien (ik vind ze zelfs nog mooier dan de eind-foto die nu in de openingspost staat :cheer:):

2igyteb.jpg

???

Rustig maar hoor, ik nam het voor Loca op. Het zou leuk zijn als ze ook eens de progressie van Loca zouden benoemen. Zoals ze zelf al gezegd heeft is ze een stuk droger geworden en heeft ze keihard gewerkt. Lijkt me ook wel fijn om te horen ipv het feit dat ze mooie billen heeft, wat btw ook absoluut zo is.

Ho die foto hoorde er niet bij :p

:bow:Zo Jerney je had deze gelijk moeten posten echt super

Echt top, heb eigenlijk spijt van mijn keuze.

Jammer dat je maar algemeen 1x kunt stemmen, volgende keer graag 2of 3 categorieën.

Jerney Echt Super gedaan, hoop niet dat je boos bent omdat ik op Jo-ellen heb gevote.

:(

:bow:Zo Jerney je had deze gelijk moeten posten echt super

Ja jammer he :(
Nou ja, hij staat er nu iig gelukkig wel bij.

Echt een toppertje die Jerney!
Kunnen we niet nu nog ff een masters-klasse invoeren, heb je meteen in 1 klap gewonnen :D

Zoals ik net al zei:

Rustig maar hoor, ik nam het voor Loca op. Het zou leuk zijn als ze ook eens de progressie van Loca zouden benoemen. Zoals ze zelf al gezegd heeft is ze een stuk droger geworden en heeft ze keihard gewerkt. Lijkt me ook wel fijn om te horen ipv het feit dat ze mooie billen heeft, wat btw ook absoluut zo is.

@ Cynthia, goed van je...ben ik zeker mee eens. Vind de ingestuurde eindfoto ook niet zo goed al deze hierboven :thumbs:

Alle dames hebben het geweldig gedaan. :thumbs: Iedereen heeft mijns inziens progressie geboekt. Ik ga maar eens de barmhartige b*ch profileren en stem op petje31 (aangezien ze o stemmen heeft.)

Terug
Naar boven