XXL Nutrition

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Volgens mij is m'n stem niet eens doorgekomen, internet doet heeel vreemd... Ik heb al een paar keer op jerney geklikt en m'n naam komt er maar niet bij te staan (en ik word steeds uitgelogd, en m'n gebruikerscp wordt niet vernieuwd, etc etc). :s
Nee hoor je staat erbij.:D

Volgens mij is m'n stem niet eens doorgekomen, internet doet heeel vreemd... Ik heb al een paar keer op jerney geklikt en m'n naam komt er maar niet bij te staan (en ik word steeds uitgelogd, en m'n gebruikerscp wordt niet vernieuwd, etc etc). :s

staat er wel bij:)

Bij mij staat je naam er wel op hoor! :)

Jerney heeft er wel een stem bij!, dus denk dat ie wel door is. Even kijken of ie er zo misschien bij staat :)
Gaat lekker Jerney!!! :eek:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

hahah iedereen tegelijk :P

Jerney heeft er wel een stem bij!, dus denk dat ie wel door is. Even kijken of ie er zo misschien bij staat :)
Gaat lekker Jerney!!! :eek:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

hahah iedereen tegelijk :P

:D Thnx Lies!

Ik vind het echt supermoeilijk om te kiezen waar mijn ene, eenzame stem naar toegaat... Er zijn zoveel 'soorten' progressie om naar te kijken.

Iemand zoals Maaike heeft de beste bb-progressie gemaakt, dikke massa gekweekt in deze eigenlijk maar heel korte periode :bow2: En je ziet er gewoon echt podium-waardig uit! Hele mooi fysiek :thumbs:

En meiden zoals Cecile en IsabelleVD hebben het voor elkaar gekregen om, terwijl ze al droog waren, NOG droger te worden en hun spiermassa zo goed mogelijk te behouden. Heel knap en jullie zien er echt geweldig uit, absoluut beyond beachproof!

En meiden zoals bijv. Joellen, Loesbiet en Dwarvenwarrior zijn heel veel gewicht kwijt. Van deze is Joellen toch wel mijn favoriet, omdat ze ook duidelijk spieren gekweekt heeft tijdens de contest.

En dan hebben we nog toppertje Jerney, oudste dame van deze contest qua leeftijd, maar dat is mooi echt niet te zien ;) Supergoede progressie (ondanks haar dikke schouder-blessure :aai:), die nu gelukkig op de nieuwe foto's nog veeeel beter naar voren komt! En echt een voorbeeld voor velen!

Mijn stem gaat naar Jerney!

Maar iedereen heeft het echt amazing gedaan!

Ik vind het echt supermoeilijk om te kiezen waar mijn ene, eenzame stem naar toegaat... Er zijn zoveel 'soorten' progressie om naar te kijken.

Iemand zoals Maaike heeft de beste bb-progressie gemaakt, dikke massa gekweekt in deze eigenlijk maar heel korte periode :bow2: En je ziet er gewoon echt podium-waardig uit! Hele mooi fysiek :thumbs:

En meiden zoals Cecile en IsabelleVD hebben het voor elkaar gekregen om, terwijl ze al droog waren, NOG droger te worden en hun spiermassa zo goed mogelijk te behouden. Heel knap en jullie zien er echt geweldig uit, absoluut beyond beachproof!

En meiden zoals bijv. Joellen, Loesbiet en Dwarvenwarrior zijn heel veel gewicht kwijt. Van deze is Joellen toch wel mijn favoriet, omdat ze ook duidelijk spieren gekweekt heeft tijdens de contest.

En dan hebben we nog toppertje Jerney, oudste dame van deze contest qua leeftijd, maar dat is mooi echt niet te zien ;) Supergoede progressie (ondanks haar dikke schouder-blessure :aai:), die nu gelukkig op de nieuwe foto's nog veeeel beter naar voren komt! En echt een voorbeeld voor velen!

Mijn stem gaat naar Jerney!

Oh broeder.. je staat 4 stemmen achter.. dan stem je toch op jezelf!!!!!

Soms moet je je zelfrespect opzij zetten voor de winst Cynthia :(

Jerney is miss beachproof 2009.

:p

Moeilijk, moeilijk... teveel keus. Kun je een autist als ik niet aandoen!

Heb uiteindelijk op Flowergirl gestemd

Wat een hevig topic, zeg :p

Ik ken IsabelleVD van in onze fitness en moet zeggen dat ik echt veel respect heb voor de prestatie die ze heeft neergezet, ze is echt sterk veranderd in het afgelopen jaar. Ik heb haar echt zien afzien, vooral de laatste dagen tijdens het depleten. Op haar vraag ben ik hier eens komen kijken en ik heb dan ook voor Isabelle gestemd, omdat ik weet hoe hard ze ervoor gewerkt heeft en omdat ik vind dat haar transformatie op 8 weken gewoon enorm is! goed gedaan, meid!
:roflol:

wow het kan nog spannend worden, zie ik net jerney en jo ellen gelijk!:D

ik ga maar eens op cynthia stemmen....

Na lang nadenken heb ik op Jerney gestemd.
Een echte doorzetter, vol optimisme en voor mij persoonlijk een groot voorbeeld.
Je zou er maar met 50 jaar nog zo geweldig uitzien! :thumbs:

Ook ik vond het erg moeilijk om een keuze te maken.
Jullie hebben allemaal zoveel bereikt in de afgelopen weken!
Keep it up!:clap:

, Mijn stem gaat naar Jerney!

Daar ben ik het volkomen mee eens!!! Iedereen is er helemaal voor gegaan!
Ontzettend bedankt Cynthia!!! :o

Hier ben ik trouwens ook echt stil van....... ik weet echt even niets te verzinnen.... heb een brok in mijn keel...:kiss:

Weet je nog dat je een een quote had met alleen: bla
Zo voel ik me nu ook want ik heb gewoon geen tekst...

Het is bovengekomen, ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ontiegelijk edelmoedig van je vind :bow:

Na lang nadenken heb ik op Jerney gestemd.

Loca, jij ook super bedankt!!!

Ik kom net terug van mijn training en ik lees deze posts, zoveel complimenten :o van jullie twee....
ik ben helemaal ontroerd :kiss:

Daar ben ik het volkomen mee eens!!! Iedereen is er helemaal voor gegaan!
Ontzettend bedankt Cynthia!!! :o

...

bla :D

...

Hehe, maak d'r nou niet zo'n drama van :D gekkie ;)
Je hebt die stem gewoon dik verdiend! En ik zou toch sowieso niet op mezelf gestemd hebben, op welke plek ik ook had gestaan.

Terug
Naar boven