XXL Nutrition

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Moet dan bij Jo-Ellen zijn geweest. die stond op 26 net.

Valt me uiteindelijk nog mee, maar 2 stemmen in totaal verwijderd.

We zijn nog niet aan het einde natuurlijk maar over het algemeen is gestemd door oudgedienden of door leden die amper tot niet posten. Heb daar niks onregelmatigs tussen gevonden. Ook iemand die net lid is geworden heeft recht om te stemmen. Wordt anders als iemand lid is geworden om te stemmen en er een directe link gelegd kan worden deelnemers of verwanten.

Fraude wordt in ieder geval hoog opgenomen en degenen die nu nog gaan klonen of kloten krijgen niet 2 rode kaarten maar als cadeau nog een extra rode kaart. Het gaat hier om echte prijzen, bij vorige contests leidde fraude direct tot een permban.

We zijn nog niet aan het einde natuurlijk maar over het algemeen is gestemd door oudgedienden of door leden die amper tot niet posten. Heb daar niks onregelmatigs tussen gevonden. Ook iemand die net lid is geworden heeft recht om te stemmen. Wordt anders als iemand lid is geworden om te stemmen en er een directe link gelegd kan worden deelnemers of verwanten.

Fraude wordt in ieder geval hoog opgenomen en degenen die nu nog gaan klonen of kloten krijgen niet 2 rode kaarten maar als cadeau nog een extra rode kaart. Het gaat hier om echte prijzen, bij vorige contests leidde fraude direct tot een permban.
En terecht!

Ik heb ienemiene mutte moeten doen.... tussen Loca en Cynthia. Beide toppers en beide enorme progressie geboekt. Mijn stem is toch naar Loca gegaan. Echt heel close beide dames!

• Topic Starter Topic Starter
Niet om te b**chen :p maar Ryu had ook gevraagd om er zelf een collage van te (laten) maken.
Van andere dames die in eerste instantie geen collage hebben ingestuurd heeft hij eerst ook alleen de fullbodyfoto gepost.
Als je er een collage van maakt kan hij het waarschijnlijk nog aanpassen in de beginpost.

Erg goede kuiten. :thumb:

Ik wou net zeggen. Heb nooit reactie gehad op die vraag, dus dan post ik alleen die laatste foto. Sorry.

Nou ik vind het een moeilijke hoor.... stemmen op basis van de progressie dan.. Gewoon op de mooiste dame stemmen zou makkelijker zijn.. maar dan ging het blijkbaar niet om.

ik vind er zeker een 4-tal erg goed vooruit gegaan.. kan zo geen keuze maken dus heb geloot hier ;)

Nou ik vind het een moeilijke hoor.... stemmen op basis van de progressie dan.. Gewoon op de mooiste dame stemmen zou makkelijker zijn.. maar dan ging het blijkbaar niet om.

ik vind er zeker een 4-tal erg goed vooruit gegaan.. kan zo geen keuze maken dus heb geloot hier ;)

Ik kan je wel helpen met loten Rene;)

Petje gaat volgend jaar weer meedoen en alle stemmen veroveren door die brute schijven in dr benen!!

ben dr gek op:p

Als er volgend jaar weer een contest komt misschien een idee om de regels van te voren goed vast te leggen in het openingstopic.

Met de regel zoals nu in het openingstopic staat kan je alle kanten uit, zeker als later in verzonden mails de regels worden aangepast :

Uit de openingspost van de contest :

Foto's dienen naar mij opgestuurd te worden, zodat deze ook in de eerste post worden gezet. In totaal moet elke deelneemster , drie foto's sturen. Begin, na 4 weken, Eind.

In feite hebben een aantal voldaan aan de regels maar mis je nu wel foto's in de openingspost van deze thread.

Regels van te voren goed vastleggen en je daar aan houden scheelt een hoop geharrewar over hoe foto's ingezonden moeten worden.

ok het is wel 1/3 deel, maar het blijft toch spannend... vooral om plek 3:)

Als er volgend jaar weer een contest komt misschien een idee om de regels van te voren goed vast te leggen in het openingstopic.

Met de regel zoals nu in het openingstopic staat kan je alle kanten uit, zeker als later in verzonden mails de regels worden aangepast :

Uit de openingspost van de contest :

In feite hebben een aantal voldaan aan de regels maar mis je nu wel foto's in de openingspost van deze thread.

Regels van te voren goed vastleggen en je daar aan houden scheelt een hoop geharrewar over hoe foto's ingezonden moeten worden.

Klopt, maar de collage was ingeroepen na de tweede reeks foto's. Iedereen vond het moeilijk te vergelijken.

Maar volgend jaar doen we precies hetzelfde, maar dan staat het op het begin al vast. Het is natuurlijk ook even aftasten, maar het leerproces brengt alleen profijt voor de volgende keer. :)

Wanneer wordt de uitslag eigenlijk bekend gemaakt?

Wacht eens. Ik heb jou gevraagd of je nog een collage wou maken anders zou alleen die laatste foto posten. Erg simpel om de schuld nu bij een ander te leggen. :rolleyes:

Nou het is echt niet de bedoeling om iemand de schuld te geven

" Super, maar maak je er ook nog even een collage van? Dus je eerste foto, midden foto en laatste foto bij elkaar? Zo kan je goed vergelijken. Dit stond ook in het mailtje, anders moet je die even terug lezen "

maar inderdaad volgend jaar beter !!
en er even meer de tijd voor nemen

Loca heeft het beste fysiek, en daarbij ook goede en duidelijke progressie gemaakt naar mijn mening.

Dus mijn stem gaat uit naar Loca.

Moeilijk, moeilijk...! Ik vind dat iedereen het goed heeft gedaan, en er goed uitziet! Maar mijn stem gaat naar Jerney. :)

Jerney voor de derde plek! :eek:

Volgens mij is m'n stem niet eens doorgekomen, internet doet heeel vreemd... Ik heb al een paar keer op jerney geklikt en m'n naam komt er maar niet bij te staan (en ik word steeds uitgelogd, en m'n gebruikerscp wordt niet vernieuwd, etc etc). :s

Terug
Naar boven