MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Oh dus nu wist je ineens wel dat je een collage mocht maken? 2 posts geleden nog niet? Zoals ik al zei ik zeg SVP, omdat in het 2e vergelijktopic men zo ongelooflijk zat te miepen dat hun fysiek er niet goed uitkwam omdat het slechts 1 foto was. Ik geef daarmee jullie de optie om meer te laten zien in 1 foto. Ik zeg nergens dat het verplicht is.

BTW, Linke greetje was de eerste dame die haar foto's voor de laatste ronde instuurde. Zij had ook al meerdere foto's gemaakt en ik heb er ook nooit een probleem van gemaakt. Linke greetje, loca en bengelbengel hebben gewoon wat dieper nagedacht over hun collage...

Weet je Ryu, ik wil er gewoon over ophouden. Ik begrijp je standpunt, je blijft jezelf gewoon verdedigen. Maar als je nou heel eerlijk deze zinnen leest: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken. Wat denk je dan? Sta je dan nog zo sterk in je schoenen. Misschien ben ik te dom, maar met mijn kennis van het Nederlands, betekent dit dat je een collage van 3 foto's doorstuurt...

1 Ryu, 1 IsabelleVD, 1 Modderbad, 1 Livestream op de site.

Het maakt toch helemaal niet uit. Hoeveel stemmen je krijgt veranderd niet hoeveel effort je erin gestopt hebt of je 'goede gevoel' over wat je bereikt hebt.

Post anders een link naar je log waar de andere fotos staan.

Dank je wel meis :)

ok,ligt aan hun eigen dan ,mijn stem is eigenlijk ook gebaseerd op de foto's die op de eerste pagina staan,de andere heb ik nooit gezien helaas

Ryu misschien is het handig om die ene post ertussen te verwijderen, tussen de foto's, dat maakt het een beetje overzichtelijker, weet niet of dat kan.

Je meisje is zeker goed voorruit gegaan, bro! Maar dat had ik al vermeld in haar topic.

Dank je wel :) Dat is ook het belangrijkste toch

Weet je Ryu, ik wil er gewoon over ophouden. Ik begrijp je standpunt, je blijft jezelf gewoon verdedigen. Maar als je nou heel eerlijk deze zinnen leest: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken. Wat denk je dan? Sta je dan nog zo sterk in je schoenen. Misschien ben ik te dom, maar met mijn kennis van het Nederlands, betekent dit dat je een collage van 3 foto's doorstuurt...

Het maakt niet uit joh! Het gaat erom dat we allemaal een hele goede progressie gemaakt hebben. De wedstrijd heeft ons hierbij goed geholpen. Als iedereen alle logjes moet gaan bekijken voor alle foto's wordt dat best veel werk. Bij mij zouden ze dan ook mijn beginfoto van januari zien en zouden ze zien hoeveel ik in het afgelopen half jaar heb bereikt. Dat is waar ik trots op ben :)

Nu doet iedereen als of Loca haar punten enkel om haar billen scoort.

Kijk eens naar haar begin foto mensen, ze heeft echt wel wat progressie geboekt!
Uiteraard heeft ze een zeer goede progressie geboekt, maar ik denk dat haar kontfoto de meeste gozers over de streep trekt.

Als ik dat had geweten en zie hoe er nu gestemd wordt, dat had ik ook één van de sexy foto's van mijn fotoshoot gepost die in mijn logboek staan. Maar ik dacht dat er ging geoordeeld worden op basis van wie het meest vooruitgang heeft gemaakt. Daarom heb ik gewoon dezelfde pose in dezelfde setting gebruikt om het meest eerlijke resultaat te laten zien.
De progressie is goed te zien hoor. Je hebt absoluut puik werk geleverd, want damn, die been en buikspieren van je, nice!

Deze contest gaat weliswaar over het uiterlijk, en dat is voor iedereen verschillend. De een vind een zeer gespierd vrouwtje ontzettend mooi, anderen een superdun vrouwtje. Loca heeft daar duidelijk op ingespeeld, met haar professionele foto's waarop ze haar kont mooi in het midden van de foto heeft staan. Zo trek je extra aandacht natuurlijk en dat is wat je nodig hebt om een wedstrijd te winnen: het trekken van aandacht.

IK CITEER uit je mail: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken.

Een collage maken met alle 3 de fotos. dus de 1e, 2e en laatste foto. Nou dat lijkt me duidelijk dat je dan vraagt om 3 fotos naast elkaar in een collage ryu, dat je wat anders bedoelt komt niet over via deze zin in ieder geval en ook ik zou dan 3 foto;s hebben ingestuurd in een collage zoals bijna alle kandidaten ook gedaan hebben.

Als slechts 3 foto's niet je bedoeling was, heb je het gewoon niet duidelijk verwoord, klaar.

Desalniettemin ga ik dus alle logjes bekijken want dit is ruk, sommige vergelijkingen zijn duidelijk maar sommige is bar weinig op te zien. Dat is natuurlijk ook deels te wijten aan de vrouwen zelf die of onscherpe foto's hebben gemaakt of onduidelijke poses.

Nog even iets, uit dit topic haal ik het volgende:

"In totaal moet elke deelneemster , drie foto's sturen. Begin, na 4 weken, Eind.
Aan het eind van de 8 weken, zal men een week de tijd hebben om te stemmen."

Nog een vraag daarover, waarom sluit de enquete woensdag al?

• Topic Starter Topic Starter
Weetje, ik ben er een beetje klaar mee. Ik lees nu overal in de logs van de dames welke niet zo goed gegaan, ineens allemaal negatieve reacties. Als je gewoon niet tegen je verlies kan dan moet je gewoon niet meedoen.

Cynthia staat nu boven aan met haar 3 foto's en zij heeft ook niet '' de volgens jullie bijzondere'' collage gemaakt. Linke Greetje en Bengelbengel staan ook nog niet hoog, terwijl ze wel '' de volgens jullie bijzondere'' collage hebben gemaakt.

Ik had al gelezen dat IsabelleVD niet tegen haar verlies kon en daarom geen wedstrijd in het echt wil doen. Blijkbaar is de frustratie zo groot bij mensen dat ze niet eens door hebben op welke plek ze nu staan. Volgens mij komt ze aardig in de buurt van een derde plaats.

Het is om te huilen de ondankbaarheid die ik nu ervaar. Ik trek mijn '' I vote for Jerney'' t-shirt aan en ga lekker de Tour kijken.

Ik lees woensdag wel wat de uitslag is ! :wave:

Jerney for president!

Whaha wat typisch DBB weer dit :roflol:

Heerlijk :popcorn:

Absoluut Cynthia. Ik vind haar het mooist en het vrouwelijkst erbij staan + haar progressie vind ik erg goed.

Weetje, ik ben er een beetje klaar mee. Ik lees nu overal in de logs van de dames welke niet zo goed gegaan, ineens allemaal negatieve reacties. Als je gewoon niet tegen je verlies kan dan moet je gewoon niet meedoen.

Cynthia staat nu boven aan met haar 3 foto's en zij heeft ook niet '' de volgens jullie bijzondere'' collage gemaakt. Linke Greetje en Bengelbengel staan ook nog niet hoog, terwijl ze wel '' de volgens jullie bijzondere'' collage hebben gemaakt.

Ik had al gelezen dat IsabelleVD niet tegen haar verlies kon en daarom geen wedstrijd in het echt wil doen. Blijkbaar is de frustratie zo groot bij mensen dat ze niet eens door hebben op welke plek ze nu staan. Volgens mij komt ze aardig in de buurt van een derde plaats.

Het is om te huilen de ondankbaarheid die ik nu ervaar. Ik trek mijn '' I vote for Jerney'' t-shirt aan en ga lekker de Tour kijken.

Jerney for president!

Bro je weet toch hoe vrouwen zijn, jealousy is a b*ch.

Jerney for president!
Goed dat je er zoveel inzet hebt gestopt, jammer van deze reacties. Enne Jerney for president, idd. :D
Jerney +++ :D

Vind dat jullie niet allemaal zo moeten zeiken op Ryu.
Ryu zorgt met dit soort wedstrijden voor een hoger niveau op dbb.
Dit maakt het forum een stuk serieuzer. Beetje meer waardering zou best mogen!

Verder kan je wel zeggen dat Loca een mooie kont heeft en daarom op dr wordt gestemd, maar dat zijn de mensen die daar dan ook alleen maar op letten, want loca heeft ontzettend goede progressie gemaakt de afgelopen weken. Ik kan het weten, ze traint bij mij in de sportschool.

Meiden, maak je niet zo druk om de fotocollages! Om eerlijk te zijn vind ik dat Isabelle de beste verglijkingscollage heeft. Het liefst had ik dit van meerdere meiden gezien. Dwz, 3 foto's (begin, na 4 weken en eind) in DEZELFDE POSE! Ik zag bijv. ook een collage van een dame (excuse me dat ik even haar naam niet meer weet) waar de begin en na 4 weken foto front poses zijn en de eindfoto een rugpose! Mooie foto's, maar slecht vergelijkingsmateriaal. Loca heeft trouwens ook PERFECT vergelijkingsmateriaal. Rug ziet er super uit en je ziet duidelijk verschil tussen de begin en eindfoto!

Desalniettemin wil ik alle dames feliciteren met de geboekte vooruitgang! Jullie zijn ALLEMAAL winnaressen imo. Je weet zelf wat je ervoor hebt moeten doen en vooral ook voor hebt moeten laten. Ik weet hoe zwaar sommige dames het hebben gehad. Believe me, ik zit ook sinds 2 weken weer op dieet voor mijn next contest op 10 oktober. ;)

En nee, mijn keuze zal niet op basis van paalbaarheid zijn. Ik kijk welke dames imo het hardst hebben gewerkt en de meeste vooruitgang in deze 8 weken hebben geboekt. Natuurlijk telt het uiterlijk ook mee, maar er staan genoeg mooie meiden tussen. Ook hele mooie meiden die eigenlijk weinig veranderd zijn in de afgelopen 8 weken.
Het gaat geen makkelijke opgave worden, want ik vind jullie allemaal toppers!!

@Ryu, mail je straks ff medepindaatje!! ;)

Laatst bewerkt:

Jerney for president!

Ik ben competetief en geef dat eerlijk toe. Maar het is en blijft een wedstrijd, en daar doe je normaal gezien aan mee om te winnen. Als ik het puur en alleen voor mezelf doe, dan heb ik geen wedstrijd nodig. Dus vind ik het ook normaal dat er dan geklaagd wordt over oneerlijkheid enzo ... Want iedereen wil toch graag die prijzen? En iedereen heeft toch hard gewerkt? Daarom verdient ook iedereen een eerlijke kans. Ik vind dit een schitterend initiatief, dat heb ik elders ook al gepost. Want IEDEREEN heeft een nette prestatie neergezet. Ik begrijp jou gevoel nu heel goed. En snap dat je denkt dat ik overkom als ondankbaar, maar ik wil gewoon mijn mening uiten. En dat is namelijk dat ik iets anders begrepen heb uit jou uitleg over de collage. That's it.

Ik vind ook wel dat ryu veel meer respect verdiend dan dit voor alle moeite dat hij erin gestopt heeft.

:thumbs:

Terug
Naar boven