IsabelleVD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Oh dus nu wist je ineens wel dat je een collage mocht maken? 2 posts geleden nog niet? Zoals ik al zei ik zeg SVP, omdat in het 2e vergelijktopic men zo ongelooflijk zat te miepen dat hun fysiek er niet goed uitkwam omdat het slechts 1 foto was. Ik geef daarmee jullie de optie om meer te laten zien in 1 foto. Ik zeg nergens dat het verplicht is.
BTW, Linke greetje was de eerste dame die haar foto's voor de laatste ronde instuurde. Zij had ook al meerdere foto's gemaakt en ik heb er ook nooit een probleem van gemaakt. Linke greetje, loca en bengelbengel hebben gewoon wat dieper nagedacht over hun collage...
Weet je Ryu, ik wil er gewoon over ophouden. Ik begrijp je standpunt, je blijft jezelf gewoon verdedigen. Maar als je nou heel eerlijk deze zinnen leest: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken. Wat denk je dan? Sta je dan nog zo sterk in je schoenen. Misschien ben ik te dom, maar met mijn kennis van het Nederlands, betekent dit dat je een collage van 3 foto's doorstuurt...