XXL Nutrition

Nieuw....

BBer2Be

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
120kg
Ik ben nogal nieuw in deze wereld, ik heb een paar jaar geleden getraind (niet echt serieus), maar ben sinds een week begonnen met een buurman die wel heel serieus traint. Ik wil het ook serieus gaan beoefenen en wil hier graag tips over.
Ik wou graag weten aangezien ik 2m ben en 120 kilo of het belangrijk zal zijn om cardio bij mijn training te doen of dat cardio niet zo belangrijk is voor bodybuilding/trainen.
Ik wil graag meer informatie hebben over fatburners hebben, ik twijfel eraan of ik deze zal gebruiken, en zullen proteine shakes slecht voor mij zijn aangezien ik een aardig vetpercentage heb of misschien ook beter?
En ik wil graag op mijn voeding gaan letten alleen ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen (qua schema enz)

Alvast bedankt

Cardio kun je doel als je af wilt vallen. Fatburners zijn daarbij niet nodig, aangezien je geen voedingsschemahebt. In de voedingsectie staan honderden schema's en informatie over de juiste voeding, doe er je voordeel mee:) Shakes kun je pakken als je een goed voedingsschemahebt.

Welkom,

Lees even de stickies door over het eten en trainen enz.
Dat is een bron van informatie voor een beginner.

Qua cardio, je geeft het zelf al aan: "aangezien ik een aardig vetpercentage heb" plak dan ook maar cardio in je schema.

Trainen > Eten > Rusten > Herhalen.
Zo kom je er wel !

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt

Bedankt voor de reactie's. Ik zal zeker rondkijken in het voedingssector en zal proberen een schema te maken. Over het cardio gesproken ik heb net iemand gesproken die me heeft verteld dat cardio niet echt nodig is om droog te worden het zou het alleen wat versnellen. Aangezien cardio alleen op het moment verbrand en als je krachttraining doet dan verbranden je spieren termate ze groter worden steeds meer , zelfs in rust blijven ze vet verbranden. Ik wou dit even nakijken hier of het waar is of niet?