Fitness Seller

nieuwe animal m stack

gainmaster

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m86
Massa
112kg
Vetpercentage
12%
De nieuwe animal m stack is uit met verbeterde ingredienten en nieuwe ingredienten, ga hem volgende week combineren met animal test, 2 cyclussen van 3 weken zonder tussenpozen en ga voor de min 5 kg droge gains erbij, hoop een kilo per week. Wat ik erbij neem zijn carbs en vanadyl sulfate voor de boost. Heb net 2 weken natural sterol extreme in combo met animal pak erbij, 6 kilo omhoog op de weegschaal en 20 kilo erbij met bankdrukken en 50 kilo omhoog op de squat, doe nu 3 tot 4 reps met 150, moet wel erbij vermelden dat dit mijn oude stats van 4 jaar geleden zijn en dat ik dit weer binnen 1 maand opkrikte. Wil binnen 6 weken weer op de 124 kg bankdrukken zitten. NO PAIN NO GAIN!

klinkt goed; succes jongen

124kg Bankdrukken :lol:

hoe bereken je dat.?

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al aan gaf train ik weer na 4 jaar en ben bezig met de opbouwfase, maakte 4 jaar geleden setjes met 110 kg bankdrukken en 280 a 300 horizontale legpress, 150 squat top was 124 kg 3 reps met bench en dit had ik bereikt na 1 jaar trainen, was teruggevallen naar 70 kilo bankdrukken en na 2 a 3 weken drukte ik weer 100, daarom wil ik met deze combi naar de 120 en minimaal 80 kilo schouderdrukken op de smith machine, side raises wil ik naar de 20 a 22 kg, squat zien we wel hoe het gaat, doe nu upright row met 100 kg en wil naar de 120 en dit binnen 6 weken. NO PAIN NO GAIN;)

• Topic Starter Topic Starter
Als ik daadwerkelijk begin zal ik een klein logboekje bijhouden en probeer pics te plaatsen allen heb ik nog geen eigen computer dus ik kan niets uploaden of hoe noem je dat? Maar misschien kan mijn huismaatje iets voor me doen. Doe me best:cool:

Omgg Boooooooooooooooooom No Pain No Gain!!!!

laat ff weten hoe die animal m stak bevalt bij jou ajb

compleet uit verhoudingen die stats:<

De nieuwe animal m stack is uit met verbeterde ingredienten en nieuwe ingredienten, ga hem volgende week combineren met animal test, 2 cyclussen van 3 weken zonder tussenpozen en ga voor de min 5 kg droge gains erbij, hoop een kilo per week. Wat ik erbij neem zijn carbs en vanadyl sulfate voor de boost. Heb net 2 weken natural sterol extreme in combo met animal pak erbij, 6 kilo omhoog op de weegschaal en 20 kilo erbij met bankdrukken en 50 kilo omhoog op de squat, doe nu 3 tot 4 reps met 150, moet wel erbij vermelden dat dit mijn oude stats van 4 jaar geleden zijn en dat ik dit weer binnen 1 maand opkrikte. Wil binnen 6 weken weer op de 124 kg bankdrukken zitten. NO PAIN NO GAIN!

Dit is vooral spiergeheugen.

Terug
Naar boven