Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Wie nu een strike?

Ben helaas op stage vandaag

Tis zaterdag lullo

Voeg me toe: jurgenb1990 ben nu online

Inmiddels alweer level 15 :D gaat redelijk snel. Mensen die zin hebben om vanmiddag/straks strike of storymode te doen. Voeg me op psn maar toe Agil3Foxx liefst wel met een mic.

Heb vanmiddag nog even wat control gedaan. Moet wel echt opletten dat die stoet niet t*ring makkelijk wordt door al die lvls uit the crucible :p

Ik zie jou morgenmiddag en avond online dan?!!

Grotendeels wel, nog even zien hoelaat ik ga trainen. Ben van plan vanavond ook te knallen maar dan ga jij niet maak ik op uit je post?

Nope, party vanavond. Wil morgen wel weer eens serieus werk maken van de storyline.

Oke, dan zie ik je morgen wel ja.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Pff, PSN ligt eruit. Eindelijk een vrij avondje krijg je dit gezeik.

Story klaar en level 20, nu begint het allemaal pas :D iemand die vandaag willen knallen ? Agil3Foxx

JordiBoon:Ik zag dat je me een aantal keer joinde, maar was al met 2 vrienden bezig helaas.

Ik kom zo.

23 yeahh

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Die vuilbak van een Cryptarch verpest mijn dropsssss

ik ben al level 10 haha, story vind ik maar saai.... doe liever control maar krijg je bijna geen goede guns

Terug
Naar boven