AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

ik ben al level 10 haha, story vind ik maar saai.... doe liever control maar krijg je bijna geen goede guns

Gear moet jij je nog niet druk om maken man, krijg je met de Story genoeg. Om de haverklap een ander stukje armor/wapen wat beter is dan wat je had.
Gewoon genieten van het verhaal en niet te snel overal langsheen knallen, heb ik ook wel spijt van.
Ga nu ook gewoon op aarde rondtoeren op mij Sparrow en een beetje farmen. Kom zo nu en dan epische events tegen of een mooie lootbox :D

Gisteren weer geen tijd gehad om storymode te doen. Wel een paar harde (en minder harde) potjes met de boys gedaan. Hopelijk vanavond dan toch eens die story verder fixen.

Wou Slotzilla gisteren nog joinen na uitnodiging, maar het team zat vol.. :(

lvl 21 en een hunterclass lvl 7 erbij :P vind mn broertje leuk
vind multiplayer wel stuk leuker dan het verhaal.
verhaal is telkens herhaling.
een overpowered boss killen met zijn vriendjes erbij en dan elke x weer joepie.

lvl 21 en een hunterclass lvl 7 erbij :P vind mn broertje leuk
vind multiplayer wel stuk leuker dan het verhaal.
verhaal is telkens herhaling.
een overpowered boss killen met zijn vriendjes erbij en dan elke x weer joepie.

Dat moet je altijd doen bij een instance/raid. Het enige wat ze missen zijn puzzels of iets van tactiek bijvoegen om de eindbazen te doden.
Maar gezien het feit dat wegduiken en schieten voor veel lui al te moeilijk is (elke strike wel weer zo'n klaploper die je 80x moet reviven) ben ik bang dat Bungie het bij pray-and-spray houdt..

gemiste kans idd

Hebben jullie die lvl 26 raid met 6 man al gedaan dan? het lijkt me toch dat dat niet precies hetzelfde is als de strikes? Oftewel ook gewoon een baas die niet kapot te krijgen is en een hele zooi kleinere zonder enoge vorm van tactiek.

Hebben jullie die lvl 26 raid met 6 man al gedaan dan? het lijkt me toch dat dat niet precies hetzelfde is als de strikes? Oftewel ook gewoon een baas die niet kapot te krijgen is en een hele zooi kleinere zonder enoge vorm van tactiek.

Nog niet, maar dat lijkt mij ook niet aangezien er toch al genoeg level 25/26/27 mensen zijn, maar er nog niet zoveel mensen zijn die de raid gehaald hebben..

Is er eigenlijk een clan van dbb? iig vanaaf doe ik ook wel mee wou gister wel joinen, waar savagebrother ook inzat maar op een of andere manier lukte het niet :S. Vond pvp op begin niet zoveel aan maar nu na paar potjes, t*ring wat is het vet:D

Ik had je een paar keer een invite gestuurd inderdaad maar je kunt alleen joinen als we bijvoorbeeld in de orbit wachten of in de tower, en de leader begon steeds de game al. Volgende keer maar even.

Er is wel een clan ja, dutchbb heet ie. Iemand moet mij nog even accepteren ''brigadier-yayo''.

Ik zie net dat ik er nu bijna 26uur op heb zitten, gaat vrij snel. K/D ratio van 1.28 in the crucible, dat kan nog een stuk hoger.

Approved! :D

hoe doe ik een clanverzoek indienen? Wil natuurlijk ook in de dutchbodydildoingclan!

Watz je psn brah

jurgenb1990

En waar kan ik die clan joinen dan of moet je me toevoegen? Agil3Foxx iig

Vanavond weer, kijken of ik nog ergens tegen wat strange coins aanloop.

Ik hoop echt dat ze het reward systeem in PvP gaan aanpassen. Ik wordt er gek van de hele dag te moeten spelen en dan nog geen legendary item te krijgen, terwijl lui met een k/d ratio van 0,3 het zomaar kunnen krijgen.

Verder nog steeds een vet (verslavend) spel :D

En waar kan ik die clan joinen dan of moet je me toevoegen? Agil3Foxx iig

Jij zit al in de groep, je moet alleen nog de clan joinen. De rest weet wel waar je op moet klikken, heb zelf geen idee..

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ik hoop echt dat ze het reward systeem in PvP gaan aanpassen. Ik wordt er gek van de hele dag te moeten spelen en dan nog geen legendary item te krijgen, terwijl lui met een k/d ratio van 0,3 het zomaar kunnen krijgen.

Verder nog steeds een vet (verslavend) spel :D

Aan de andere kant is het ook niet eerlijk dat als je er niks van bakt, je ook nooit een legendary item zult krijgen.
Snap het systeem wel, maar het is wel frustrerend inderdaad.

Terug
Naar boven