Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Bungie.net, inloggen, dan aan de linkerkant komt een balk tevoorschijn met clan, vervolgens naar dutchbb gaan en ''set as playstation clan'' ofzo klikken en klaar.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Jij zit al in de groep, je moet alleen nog de clan joinen. De rest weet wel waar je op moet klikken, heb zelf geen idee..

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Aan de andere kant is het ook niet eerlijk dat als je er niks van bakt, je ook nooit een legendary item zult krijgen.
Snap het systeem wel, maar het is wel frustrerend inderdaad.

Ze kunnen gewoon degene die de beste score heeft een grotere kans geven. Het hele idee van belonen is toch dat wanneer je iets goed doet je daarvoor wordt beloond.

Bungie.net, inloggen, dan aan de linkerkant komt een balk tevoorschijn met clan, vervolgens naar dutchbb gaan en ''set as playstation clan'' ofzo klikken en klaar.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Ze kunnen gewoon degene die de beste score heeft een grotere kans geven. Het hele idee van belonen is toch dat wanneer je iets goed doet je daarvoor wordt beloond.
True.

Ik begrijp iets niet. Hoe level ik mijn light nu hoger, ik heb namelijk nu al vele potjes control gedaan maar ben nog steeds 20.. Gaat dit er nou om hoeveel exp je krijgt of hoeveel items je vind met light?

En nog iets, het is zeker niet mogelijk om een upgrade van je wapen weer af te halen? Heb namelijk me autorifle verneukt, door hem upgrade naar minder fire rate meer impact ben zoomen, maar dit is gewoon zwaar kut -.-

Ik begrijp iets niet. Hoe level ik mijn light nu hoger, ik heb namelijk nu al vele potjes control gedaan maar ben nog steeds 20.. Gaat dit er nou om hoeveel exp je krijgt of hoeveel items je vind met light?

En nog iets, het is zeker niet mogelijk om een upgrade van je wapen weer af te halen? Heb namelijk me autorifle verneukt, door hem upgrade naar minder fire rate meer impact ben zoomen, maar dit is gewoon zwaar kut -.-

Je zult nu gear moeten vinden met light. Hoe hoger het light gehalte hoe sneller je levelt. Vind je twee stukken gear met light kan het zo zijn dat je twee levels omhoog gaat. Nu wordt het een kwestie van doorzetten en geluk.

Ja, je kunt je vorige upgrade gewoon aanklikken. Je kunt blijven switchen tussen upgrades.

Gisteren een Legendary engram gevonden in de ruines bij Mars, naar de cryptarch guy gegaan(level 5) en kwam er dikke exotic auto uit :eek: facking mazzel :p
edit: deze
Suros_Regime.jpg

Kan ik ook toegevoegd worden aan de clan/groep? ShootingDemon 235. Heb al request gestuurd.

ziek wapen!

Gisteren een Legendary engram gevonden in de ruines bij Mars, naar de cryptarch guy gegaan(level 5) en kwam er dikke exotic auto uit :eek: facking mazzel :p
Potverdomme nice man!

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Kan ik ook toegevoegd worden aan de clan/groep? ShootingDemon 235. Heb al request gestuurd.

Ga ik regelen.

* Done. Inmiddels al 10 members :)

mirinnnn

Gisteren een stuk of 5 legendary engram's gevonden, de helft bleek uiteindelijk 'rare' troep te zijn en de andere helft armor voor hunter's, of titans...

mirinnnn

Gisteren een stuk of 5 legendary engram's gevonden, de helft bleek uiteindelijk 'rare' troep te zijn en de andere helft armor voor hunter's, of titans...

Ja idem dito gisteren.

Die kl***zak van een Cryptarch levelen duurt ook een eeuwigheid..

Damn lekker wapen! Ik vet veel uur gespeeld gister maar alleen maar rotzooi zo'n beetje. Heb gewoon nog niks legendary's als gear.

Als het goed is komt er vandaag een queen ofzo bij waar je missies enzo voor kunt doen.

ik snap die maan missies niet echt, je doet die missies.... geen objectives maar alleen die beacons en je weet nooit wanneer je klaar bent.....

Die queen missies zijn gewoon dezelfde missies, maar dan met wat moeilijkere opdrachten zoals 200 headshots enz...

Heb net 1 gehaald, even checken wat ik er mee kan.

ik snap die maan missies niet echt, je doet die missies.... geen objectives maar alleen die beacons en je weet nooit wanneer je klaar bent.....

Dat zijn patrols, dan kun je gewoon overal heen en steeds die kleine missies doen. Zou ik bv alleen doen als je bepaalde items zoekt op een planeet of een bounty hebt van complete 6 patrol missions ofzo.

Je kunt dus als je de maan aanklikt kiezen voor een story mission of bv patrol. De stories die je nog moet die knipperen als t goed is.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Die queen missies zijn gewoon dezelfde missies, maar dan met wat moeilijkere opdrachten zoals 200 headshots enz...

Heb net 1 gehaald, even checken wat ik er mee kan.

Was te verwachten. Hoopte op wat meer creativiteit van Bungie.

Zit wel een nieuwe missie op mars tussen, die staat boven je daily strike. Net in mijn eentje geprobeerd, maar dat werd hem niet...

Dat zijn patrols, dan kun je gewoon overal heen en steeds die kleine missies doen. Zou ik bv alleen doen als je bepaalde items zoekt op een planeet of een bounty hebt van complete 6 patrol missions ofzo.

Je kunt dus als je de maan aanklikt kiezen voor een story mission of bv patrol. De stories die je nog moet die knipperen als t goed is.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Was te verwachten. Hoopte op wat meer creativiteit van Bungie.

Ik denk dat we de echte veranderingen pas na een DLC gaan zien. Dit zijn gewoon kleine updates om het leuk te houden voor de maxlevels..

Dat mag ik hopen. Niet dat ze er een nieuwe planeet bij gooien met exact dezelfde missies als op de overige planeten. En er mogen ook wel meer bounties per dag komen, had niks meer te kiezen gister. Of speel ik teveel?

meh denk dat je interesse in het spel afneemt net als bij mij :P

Meestal heb ik niet zoveel tijd dus is maar een paar daagjes dat ik zoveel speel. Maar vind het nog steeds vet zolang ik met bekenden speel, en moet nog steeds die level 26 raid met 6 man gaan doen dus heb wat om naar uit te kijken.

Meestal heb ik niet zoveel tijd dus is maar een paar daagjes dat ik zoveel speel. Maar vind het nog steeds vet zolang ik met bekenden speel, en moet nog steeds die level 26 raid met 6 man gaan doen dus heb wat om naar uit te kijken.

Ook mijn doel. Daarna nog de Heroic versie.
Dus zit nog wel een jaar gebakken.

Terug
Naar boven