MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3v3 deathmatch met reviven is trouwens wel mijn favoriete mode in the Crucible, nog meer die dat vaak doen?
Ah, ik zit bij de New Monarchy, was de eerste die ik zag. Er staat bij dat je bounties moet completen, maar als je dan bij je cloack kijkt staat er dat je simpelweg exp moet vergaren.
Haha ik zat gister op Earth ook ineens tussen gigantisch veel vijanden. Heb gister ook de 5e gold chest gevonden op Aarde en kreeg daar zo'n sparrow maar die had ik allang zelf gekocht. Farmen bij de lootcave begin ik niet aan, ik ken mezelf en dan zit ik straks alleen daar en dat vind ik zonde.
Precies. Ik kan me niet voorstellen wat er leuk aan is om daar uren te gaan farmen tot je alle beste gear hebt. En dan? Ga je strikes doen waarbij alle gear die dropt kut is omdat je alles al hebt.

Ik ga ook niet farmen. Voelt bijna als cheaten, ik speel wel gewoon op de normale manier.
farmer crew checking in....Naja, misschien een uur of 3 voor die cave gestaan.
Heb tot dusver alleen een legendary scout rifle weten te bemachtigen, haha. Voor de rest was niks bruikbaar.
nog mensen die spelen op PS4? heb af en toe nog mensen nodig voor weekly heroic missies, maar ben de enige nerd in m'n vriendengroep. ben een level 24 warlock en speel vooral pve.
Iemand interesse in exotic gauntlets voor de hunter class... Verdommeee