MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

3v3 deathmatch met reviven is trouwens wel mijn favoriete mode in the Crucible, nog meer die dat vaak doen?

3v3 deathmatch met reviven is trouwens wel mijn favoriete mode in the Crucible, nog meer die dat vaak doen?

Normaal alleen control.
Moet zeggen dat ik nu wel meer ga PVP'en. Sinds gisteren mezelf aan de faction Dead Orbit verbonden dus moet puntjes binnenhalen voor epic gear. Lets gooooo

Ah, ik zit bij de New Monarchy, was de eerste die ik zag. Er staat bij dat je bounties moet completen, maar als je dan bij je cloack kijkt staat er dat je simpelweg exp moet vergaren.

Ah, ik zit bij de New Monarchy, was de eerste die ik zag. Er staat bij dat je bounties moet completen, maar als je dan bij je cloack kijkt staat er dat je simpelweg exp moet vergaren.

Exp vergaren doormiddel van Bounty's en PVP denk ik. Je moet ook rank 2 zijn wil je bepaalde gear kopen met Crucible marks.
Ach, ik ga gewoon een tijdje PVP doen als ik PVE zat ben en ik zie wel of mijn rank omhoog gaat. Heb geen haast met het spel. Heb me gisteren ook prima vermaakt met farmen bij de bekende lootcave en heb Earth rond geraced opzoek naar lootchests. Daarbij in een random event gekomen waar ik midden in een oorlog kwam van meer dan 80 mobs xD
Destiny verbaast me nog steeds elke dag.

Haha ik zat gister op Earth ook ineens tussen gigantisch veel vijanden. Heb gister ook de 5e gold chest gevonden op Aarde en kreeg daar zo'n sparrow maar die had ik allang zelf gekocht. Farmen bij de lootcave begin ik niet aan, ik ken mezelf en dan zit ik straks alleen daar en dat vind ik zonde.

Haha ik zat gister op Earth ook ineens tussen gigantisch veel vijanden. Heb gister ook de 5e gold chest gevonden op Aarde en kreeg daar zo'n sparrow maar die had ik allang zelf gekocht. Farmen bij de lootcave begin ik niet aan, ik ken mezelf en dan zit ik straks alleen daar en dat vind ik zonde.

Ging er even kijken omdat het zo'n hype is op internet. Werkt wel als je er een uur zit te schieten, maar het is oersaai.
Misschien als ik mij heel erg verveel dat ik het weer ga doen, maar speel liever een paar strikes achter elkaar met een leuke/goede groep.

Precies. Ik kan me niet voorstellen wat er leuk aan is om daar uren te gaan farmen tot je alle beste gear hebt. En dan? Ga je strikes doen waarbij alle gear die dropt kut is omdat je alles al hebt.

Precies. Ik kan me niet voorstellen wat er leuk aan is om daar uren te gaan farmen tot je alle beste gear hebt. En dan? Ga je strikes doen waarbij alle gear die dropt kut is omdat je alles al hebt.

Misschien is het wel verstandig is om daar eerst twee dagen te farmen om mr a**hole cryptarch omhoog te levelen..
Minderfrustraties4life. :P

Nah, echt geen zin in :) Moet het verhaal ook nog uitspelen dus dat eerst maar doen.

Ik ga ook niet farmen. Voelt bijna als cheaten, ik speel wel gewoon op de normale manier.

Ik ga ook niet farmen. Voelt bijna als cheaten, ik speel wel gewoon op de normale manier.

Mja, normaal farm je met een MMO naar bepaalde upgrades of consumables. In dit geval farm je direct naar betere gear zonder dat je iets moet opsparen of iets zelf moet maken/verzamelen.
Aan de andere kant, het is niet zo dat als je met 20 legendary engrams komt je ook 20 legendary items krijgt. Ik denk dat je er 1 en als je geluk hebt 2 krijgt. Vooral als je nog onder level 10 bent bij mr a**hole.

farmer crew checking in....Naja, misschien een uur of 3 voor die cave gestaan.

Heb tot dusver alleen een legendary scout rifle weten te bemachtigen, haha. Voor de rest was niks bruikbaar.

nog mensen die spelen op PS4? heb af en toe nog mensen nodig voor weekly heroic missies, maar ben de enige nerd in m'n vriendengroep. ben een level 24 warlock en speel vooral pve.

Je moet die DBB clan even opzoeken. Zitten nu stuk of 10 lui bij

Zit zelf bij New Monarchy, bijna rang 1 dus kan dan als het goed alleen emblems halen. Rang 2 is volgens mij armour en rang 3 is wapens.

Iemand interesse in exotic gauntlets voor de hunter class... Verdommeee

Kan dat? Mehh, al 2 legendary armor stukken en dus bijna een exotic weggeflikkerd

Terug
Naar boven