AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

17 coins

2000 gulden jonguhh

Iemand enig idee of je solo que kan doen voor een team? Dus voor coop? Ben level 9

Als je strikes gaat doen komen er iig automatisch 2 spelers bij voor zover ik weet. Is dat wat je bedoelt?

Iemand zin in potje pvp? Dit is eigenlijk enige wat ik laatste tijd nog doe:)

Toch maar de kettingzaag gekocht. Topding. Inmiddels ook bezig met mijn exotic bounty voor 'Bad Juju' 25 strikes doen... [emoji19]

Ik heb nu 3 exotic wapens, die icebreaker is inderdaad een beest, haha.

De raid was supervet, vereist nog best wel veel teamwork. En nee, het zijn geen strikes achter elkaar, maar totaal iets anders. Verder ga ik weinig verklappen, haha.

Ik heb nu 3 exotic wapens, die icebreaker is inderdaad een beest, haha.

De raid was supervet, vereist nog best wel veel teamwork. En nee, het zijn geen strikes achter elkaar, maar totaal iets anders. Verder ga ik weinig verklappen, haha.

Heb zonet al wat dingen gehoord van een maat die hem heeft gedaan. Klinkt wel grappig maar niet heel speciaal ofzo, dit weekend een poging wagen.

Marcel, vanmiddag paraat?

Gisteren echt flink geplayed. Bijna full legendary armor nu van die crucible verkoper. Nu nog even sparen voor een helm en lvl 3 worden zodat ik ook even een hard wapen kan kopen.

Vanavond weer goed er tegenaan.

ik vind het spel al niet meer leuk :P level 20 en de motivatie om te spelen is al gone....

Je weet dat je tot level 30 kunt levelen? Gisteravond had ik ook gewoon geen zin meer om te spelen hoor, maar vanavond wel weer eventjes denk ik.

Inmiddels al veel meer jongens uit de buurt leren kennen die ook spelen en level 27+ zijn. Maakt het wel leuker. Deze week voor het eerst VOG doen.

Van het weekend heb ik voor het eerst de VOG gedaan, maar lukte niet om hem te halen.

Opzich wel leuk, niet zo bijzonder als ik had gedacht. Zat iemand in de groep die precies wist wat we moesten doen, dus was meer zijn aanwijzingen opvolgen en meer niet. Weet echter niet zeker of ik al op het eind punt zat of dat er nog meer kwam als ik verder was gekomen.

Terug
Naar boven