Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Opzich wel leuk, niet zo bijzonder als ik had gedacht. Zat iemand in de groep die precies wist wat we moesten doen, dus was meer zijn aanwijzingen opvolgen en meer niet. Weet echter niet zeker of ik al op het eind punt zat of dat er nog meer kwam als ik verder was gekomen.

Atheon is de eindbaas

Daar was ik nog niet. Heb wel al gelezen dat je hem gewoon van de rand af kunt schieten binnen een paar minuten, beetje lame. Volgens mij kan ik nu nog gewoon verder in de raid waar ik was, en wordt deze morgen weer gereset. Misschien vanavond nog een poging wagen dus.

Daar was ik nog niet. Heb wel al gelezen dat je hem gewoon van de rand af kunt schieten binnen een paar minuten, beetje lame. Volgens mij kan ik nu nog gewoon verder in de raid waar ik was, en wordt deze morgen weer gereset. Misschien vanavond nog een poging wagen dus.

Haha Warlock-style.

Ik ben een Hunter dus dat lukt niet neem ik aan. Ik wil hem ook wel op de normale manier halen dus boeit niet.

Zijn de severs down of ??? kom er namelijk niet in.. 'Permissions to access online multiplayer gameplay have changed'

Waar de f**k was iedereen gister ;c!?

sporten + geen zin in Destiny.....

Nee G, 1 avondje geen Destiny is niet het begin van het einde haha. Vanavond ben ik denk ik wel weer van de partij.

Hooo moooodddy.

psn is zowat elke dag wel down. wtf is dit.

Ik ook niet. Ik gooi denk ik binnenkort BF4 er weer eens in, raak uitgekeken op Destiny. Alleen even die Daily doen iedere dag en dat is t wel.

Ik ook niet. Ik gooi denk ik binnenkort BF4 er weer eens in, raak uitgekeken op Destiny. Alleen even die Daily doen iedere dag en dat is t wel.

Haha hier het tegendeel. Steeds meer boys uit de buurt die spelen of al een tijd aan het spelen zijn. Inmiddels al een complete raid groep met mensen waarvan ik nooit gedacht had dat ze überhaupt games speelden en allemaal uit miene dorp xD

Mm ok. Maar je gaat ook niet elke dag de Vault of Glass doen lijkt me. En aangezien je op Hard mode kans hebt op bijvoorbeeld de Vex, maar die nu net zwaar generved is, waar doe je het dan nog voor? PvP begint ook te vervelen ook al speel ik met bekenden.

Mm ok. Maar je gaat ook niet elke dag de Vault of Glass doen lijkt me. En aangezien je op Hard mode kans hebt op bijvoorbeeld de Vex, maar die nu net zwaar generved is, waar doe je het dan nog voor? PvP begint ook te vervelen ook al speel ik met bekenden.

Nee dat klopt, maar met bekenden spelen maakt voor mij alles goed. Plus dat in december de DLC uitkomt met een nieuwe raid en nieuwe strikes.
Schijnt dat de Vex nog steeds OP is. :)

Ach wie weet koop ik straks wel weer COD om weer een potje droog te knallen tussendoor. Was ook altijd prima te doen, al ben ik meer van de WW2 shooters..

Met bekenden is ook veel toffer ja, doe ik vanaf het begin al. Ik kom vast wel weer terug bij Destiny, maar even afwisseling zal me goed doen haha.

Terug
Naar boven