MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Eensch met Marcel. Speel dan ook veel met hem en z'n broer/maat. Maar eigenlijk heeft iedereen in dat groepje (op n na misschien) wel een beetje hetzelfde gevoel. Het begint repetitief te worden. Op een vervelende manier wel te verstaan.

Eensch met Marcel. Speel dan ook veel met hem en z'n broer/maat. Maar eigenlijk heeft iedereen in dat groepje (op n na misschien) wel een beetje hetzelfde gevoel. Het begint repetitief te worden. Op een vervelende manier wel te verstaan.

True.
Gettothachoppah ? :P

Gettodachoppahhh vermaakt zich nog wel even volgens mij haha

Ik ben gewoon nog te zwak voor die VOG mane :(. Gemiddeld 300defence minder dan jullie en nog steeds een 'rare' weapon.

Mijn broer heeft ook een blauwe AR en dus die waardeloze legendary. Ik ben al bij de eindbaas dus probeer hem vandaag wel te halen. Dan doen we hem binnenkort wel opnieuw zodat jullie weer loot krijgen, misschien zit daar iets goeds bij.

Ben benieuwd, hoop dat 't lukt. Moet ons op den duur ook wel lukken denk ik. Wil 'em eigenlijk wel graag eens halen. Ga sowieso wel wat meer daily/weekly strikes doen, alleen maar crucible is eigenlijk zonde. Hopelijk vandaag nog wel even rank 3 weten te bemachtigen zodat ik eens een fatsoenlijk wapen kan kopen. En dan de rest van de week maar eens het verhaal uitspelen en wat resources verzamelen.

Die Daily en Weekly moet je sowieso doen ja, krijg je ook veel beter spul voor en veel reputation. En tuurlijk moet die VOG ons wel lukken, moet je wel even betere gear en wapens hebben ja.

Die Daily en Weekly moet je sowieso doen ja, krijg je ook veel beter spul voor en veel reputation. En tuurlijk moet die VOG ons wel lukken, moet je wel even betere gear en wapens hebben ja.

Weet jij of die daily en weekly dingen een beetje te doen zijn met random people, dus gewoon matchmaking zeg maar? Of verschilt dat enorm?

Volgens mij meestal wel te doen ja, vooral als je zelf wat beter bent. De Weekly wil nog wel eens heel pittig zijn maar die Daily moet sowieso wel lukken. Weekly kunnen we altijd wel met zijn 3en doen.

Weekly is onmogelijk alleen.
Daily is wel te doen inderdaad..

Wordt je niet gekoppeld aan 2 random gasten in de Weekly? Sowieso gewoon even samen die shit doen Savage, veel leuker.

Dat be true, gaan we doen!

Nu echt helemaal geen zin meer in werruk, wil destiny ;c.

Haha. Ik zit thuis, heel moeilijk om niet Destiny op te starten. Maar nog zoveel te doen argg.

Wordt je niet gekoppeld aan 2 random gasten in de Weekly? Sowieso gewoon even samen die shit doen Savage, veel leuker.
Volgens mij niet. Zelf party regelen.
Het lelijke is dat als je doodgaat je gewoon weer helemaal opnieuw moet beginnen :o

Dat is met de Weekly Nightfall, dat je dan weer in de Orbit begint. In de Weekly Heroic heb je gewoon checkpoints. Weekly Nightfall moet wel echt met 2 goede medespelers inderdaad, heb die deze week voor het eerst gedaan en vond het wel vet, tenminste wat spanning.

Dat is met de Weekly Nightfall, dat je dan weer in de Orbit begint. In de Weekly Heroic heb je gewoon checkpoints. Weekly Nightfall moet wel echt met 2 goede medespelers inderdaad, heb die deze week voor het eerst gedaan en vond het wel vet, tenminste wat spanning.

Nevermind, jij hebt gelijk.
Nightfall was een uitdaging en gaf mij ook een voldaan gevoel bij afloop :)

Terug
Naar boven