MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ze zijn beiden wel alleen te doen, maar het is dan wel handig dat je een ice breaker hebt en voor de nightfall wat guns met void damage om die shanks en captains snel neer te krijgen.

Ik heb de raid nu 4 keer gedaan en elke keer 10 shards gekregen en een shader. FML.

Ze zijn beiden wel alleen te doen, maar het is dan wel handig dat je een ice breaker hebt en voor de nightfall wat guns met void damage om die shanks en captains snel neer te krijgen.

Ik heb de raid nu 4 keer gedaan en elke keer 10 shards gekregen en een shader. FML.

Captains zijn toch Arc?
Heb voor void damage The Comedian (shotgun) mooi apparaatje..

Verschilt dat niet? Of ze Arc of Void zijn? Ik heb ondertussen alles wel, en de Icebreaker heb ik ook. Moet die alleen nog even upgraden.

Verschilt dat niet? Of ze Arc of Void zijn? Ik heb ondertussen alles wel, en de Icebreaker heb ik ook. Moet die alleen nog even upgraden.

Voor mijn gevoel zijn minotaurussen altijd void, captains altijd arc en die rakettendudes altijd solar

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Haha, dat zou best eens kunnen, maar ik had ze in 3 schoten neer met mijn fusion rifle, dus verder niet echt bij nagedacht.

beest

Laatst bewerkt:
Ah, zou goed kunnen hoor.

Zit te twijfelen om The Evil Within te halen, iemand?

Wordt die game nog veel gespeeld?

Geen idee, ben nu nog een DLC aan het binnenhalen van bijna 7gb, smijt hem straks wel even aan. Denk dat ie nog gewoon volop gespeeld wordt.

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Wordt die game nog veel gespeeld?

Even snel gekeken. Er zijn 26 maps voor Conquest en er is een hele lijst met servers, lijkt erop dat het volop gespeeld wordt.

Vandaag voor het eerst Weekly Nightfall en de Raid gedaan. Man, die Nightfall was echt pittig. Op het aller-aller-allerlaatste moment kapotgegaan na 38 minuten spelen. Daarna maar gekapt. Die shanks met shields. t*ring.

Raid was erg vet met 6 man (allemaal vreemden). Maar is toch meer tactiek dan skill, vind ik. Ben overigens tot de gatekeeper gekomen. Daarna gekapt.

Laatst bewerkt:
Waz met die inlog problemen! :@

Geen problemen hier

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Nu wel problemen

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Lijkt aan PSN te liggen aangezien ik ook geen chatgroep kan maken en mijn online vrienden niet zie staan. Maar op bungie.net staat ook dat ze met een storing bezig zijn. Mooi kut.

Vieze stinkhoeren bij Bungie.

Vanavond voor het eerst de raid proberen, yeah!

Nice. Denk dat ik de baas maar opnieuw ga proberen vanavond.

Maat heeft gisteren de Vex gekregen, direct daarna gingen de servers offline xD
Ballen uit de broek gelachen.

Terug
Naar boven