AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Die kun je alleen krijgen door de raid op hard uit te spelen toch?

Eerst de gewone maar even halen haha. In ieder geval wel een doel nog om hem op Hard te gaan halen.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Maar even de Exotic rocket launcher aangeschaft bij Xur, en een Chest engram maar daar kreeg ik eentje voor de Warlock uit dus weer stukgemaakt.

Heb Chestpiece en wapen gekregen van de raid. Toppie.

Exotic chest piece gekocht bij Xur. Nog 6 crucible marks en dan kan ik daar ook een AR kopen. Ben tevens bezig met een bounty voor een exotic shotgun.

Die zelfde avond de raid op hard geprobeerd (iemand had een checkpoint bij de eindbaas). Niet normaal moeilijk als 27'er. 1 shot kill. Hebben hem maar over de rand gedrukt haha lame, maar care :p

Over de rand drukken kan na de volgende patch niet meer

Klopt en terecht.

Ik ben denk ik rond een uurtje of 4 weer online.

Anderhalf uurie, dan even trennen en dan weer heel de avond er tegenaan.

Das.

It.

Mane.

De leven

tuurlijk ga je trennen tis tenslotte nationale chest day vandaag

Moet nu een wapen kopen bij Xur voor mijn exotic bounty, fml.

Die bounty kreeg ik zondag toen hij net weg was.

Gisteren m'n Invective vrijgespeeld, wat een apparaat joh. Je bent wel vanaf het moment dat je dat ding hebt, constant op zoek naar special ammo :roflol:. Je rost die munitie er echt doorheen. Mooi ding is het. Vandaag weer een hoop Crucible bounties doen en z.s.m. die 100 marks halen en dan weer verder met Vanguard lvl'en. Hopelijk volgende week woensdag dan een legendary AR (Grim Citizen). Ben overigens ook net gelvl'd naar 27.

Moet je even.goed kijken welke gear je extra special ammo geeft

Ammo packs ftw :)

Terug
Naar boven