MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Nee, maar er liggen vrij veel special ammo kistjes dus je hoeft niet zonder te zitten. Anders liep iedereen constant met raketten te schieten denk ik.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Gaan we weer.

''We are actively investigating issues impacting players' ability to sign in to Destiny on all platforms. Until resolved, players may experience disconnects or be unable to sign in.
36m ago''

Yep. had er gisteren dus ook weer last van, gisterenavond wel te verstaan. CBA ook om weer opnieuw in te loggen en alles, ben maar gewoon gekapt. Vandaag weer ff daily doen maneee, das it maneee, weekly ook wel denk ik.

Wij hebben nog de Vault of Glass gedaan tot de baas, dus alle kistjes gepakt :)

Motherfucker!

Moet je ons niet zo in de steek laten n**ga

G, hoe moet ik nu ooit aan die kistjes komen :(?

Doen hem nog wel een keer, duurt niet zo extreem lang.

Echte homie!

Doe dit weekend dan. Hop ik ook mee.

Dat kan wel, en dan wel helemaal afmaken. Nu zijn we gestopt voor dat stuk met de relics omdat we maar met 5 man waren waaronder eentje van level 24. Dan heb jij ook nog even tijd om te levelen Sticky, anders wordt het niks.

Dat kan wel, en dan wel helemaal afmaken. Nu zijn we gestopt voor dat stuk met de relics omdat we maar met 5 man waren waaronder eentje van level 24. Dan heb jij ook nog even tijd om te levelen Sticky, anders wordt het niks.

Dat is wel het vervelendste stukje inderdaad. helemaal met een 24, die wordt ge-oneshot door de Minotaurus.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Voor de normal is 27 wel minimaal om het lekker te doen..

Ga vandaag wel ff 27 halen. Dan moet 28 wel lukken voor t weekend.

Heb echt goeie zin nu om te spelen maneee. Ga vanmiddag of vanavond wel ff materials verzamelen, dan zou k al weer een eindje moeten kunnen levellen.

Ik heb net even een Warlock aangemaakt, lijkt me wel tof. En nu lekker alles dubbel doen (marks, daily's, weekly's) dus extra snel levelen.

Warlock wil ik ook nog maken. Dikke bommen smijten.

Ja man. Ik heb nu alleen een Hunter, maar voor mijn geval is die echt veel zwakker dan bijvoorbeeld de Titan, met name in PvP. Wanneer een Titan zijn super doet hoeft hij maar 2 knoppen in te drukken en iedereen is dood. Wordt de titan net gekilled wanneer hij zijn super wil doen, dan behoudt hij de super gewoon. Tijdens de super is de Titan ook nog eens onsterfelijk. Wanneer ik het doe spring ik eerst 2 meter in de lucht zodat iedereen me neer kan schieten, vervolgens moet ik iedere vijand afzonderlijk neerschieten terwijl ik zelf ook redelijk makkelijk kan worden neergeschoten. Als ik wordt neergeschoten terwijl ik net mijn super heb geactiveerd heb ik pech en ben ik deze kwijt.

Dit verschil snap ik dus echt niet he. Tot zover mijn rant :D

Ja man. Ik heb nu alleen een Hunter, maar voor mijn geval is die echt veel zwakker dan bijvoorbeeld de Titan, met name in PvP. Wanneer een Titan zijn super doet hoeft hij maar 2 knoppen in te drukken en iedereen is dood. Wordt de titan net gekilled wanneer hij zijn super wil doen, dan behoudt hij de super gewoon. Tijdens de super is de Titan ook nog eens onsterfelijk. Wanneer ik het doe spring ik eerst 2 meter in de lucht zodat iedereen me neer kan schieten, vervolgens moet ik iedere vijand afzonderlijk neerschieten terwijl ik zelf ook redelijk makkelijk kan worden neergeschoten. Als ik wordt neergeschoten terwijl ik net mijn super heb geactiveerd heb ik pech en ben ik deze kwijt.

Dit verschil snap ik dus echt niet he. Tot zover mijn rant :D

Daarom. Titan.

;)

Ik was al zover met de Hunter dat ik geen zin had weer overnieuw te beginnen. Nu dan wel maar dan voor Warlock gekozen omdat bijna iedereen al Titan is haha.

Ik was al zover met de Hunter dat ik geen zin had weer overnieuw te beginnen. Nu dan wel maar dan voor Warlock gekozen omdat bijna iedereen al Titan is haha.

Ik zie toch echt overduidelijk meer Warlocks.
Misschien omdat ik Titan ben dat ik tijdens Strikes bij andere classes word ingedeeld ofzo?

Terug
Naar boven