MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

en ik was al bijna overnieuwe begonnen met een hunter omdat ik titan saai vond :)

Bij Strikes is random denk ik bij wie je wordt ingedeeld. Maar degene met wie ik standaard speel zijn allemaal Titan vandaar.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

en ik was al bijna overnieuwe begonnen met een hunter omdat ik titan saai vond :)

Een Hunter is ook niet zo bijzonder hoor. Ik heb hem gekozen omdat ik die messen gooien vet vond, en dat is soms ook wel handig maar verder zou ik niet weten wat er zo goed aan is.

Gisternacht nog eventjes met mijn Warlock gespeeld. Ik moet zeggen dat het wel leuk is om weer opnieuw te levelen en wat nieuwe dingen te kunnen gebruiken zoals supers en granaten.

Sworddancer of hoe dat ook mag heten -> NOPE en rennen in PVP :D

Gefeliciteerd, 4 hand cannons die je nooit gebruikt :D

Ik ga ze leren te gebruiken!

Zorg maar dat je rap level 28 of 29 wordt zodat we morgenavond de Raid kunnen doen.

Morgenavond ben ik er niet my n*gger :(.

Dan moet je wel een hele goeie reden hebben G

Fissa :(. Dus wanneer doen we 'em nog eens :D?!

Dinsdag wordt ie weer gereset.

Wat zou Xur vandaag verkopen, hnggggggggggggggggg.

Over 32 minuten weet je t ;)

Uit werrek gelijk naar huis racen om eventueel wat te halen en even m'n daily te doen :roflol:.

Kansloos eigenlijk :roflol:.

Haha, zo klinkt het wel ja. Als je echt weinig tijd hebt moet je t ff zeggen. Dan begin ik de daily gewoon en kun je me tegen t einde joinen ;)

Man al 4 dagen niet on geweest. Dem feels..

Titan: chest armor ''The Armamentarium'' (extra granaat, extra ammo heavy en special)
Hunter: chest armor ''Crest of Alpha Lupi''. Sneller reviven en extra orbs. Deze koop ik.
Warlock chest ''Voidfang vestments'' spawn met granaat.

Wapen is de Suros Regime.

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Eindelijk gear die er vet uitziet voor de hunter :)

Terug
Naar boven