MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Hmm, dus dezelfde chest als vorige week? En die Suros Regime, is die nog de moeite waard of niet? (Niet dat ik genoeg coins heb volgens mij).

Voor Titan wel dezelfde chest volgens mij, voor de hunter is ie wel anders. Ideaal voor strikes dat ik mensen supersnel kan reviven straks. Suros Regime heb ik > gebruik ik nooit. Gebruik altijd de Shadow Price en dan een exotic special of heavy.

Hmm, heb sowieso maar 19 strange coins, dus heeft voor mij niet zoveel zin. Spaar wel door tot er iets beters/leukers komt.

Met motes of light krijg je Gauntlet engram trouwens, volgens mij 23 Motes of light.

Hoo, die kan ik misschien wel even halen dan. Maja, heb toch ook al legendary gauntles...

Ja, aangezien je maar 1 exotic piece kunt gebruiken heeft t allemaal vrij weinig zin als je 1x iets goeds hebt. Ik heb nu 2 exotic chests, eentje voor de PvP (spawnen met granaten) en eentje voor de PvE (snel reviven). Heb ook nog een Exotic helm die ik nooit kan gebruiken. Nu is het alleen wachten op Raid gear.

Iemand die de weeky strike van 26 even mee doet.. moet die strange coins hebben wil die autorifle van xurr!!

Agil3Foxx

Vanavond om 22.00 +/- gaan we de raid doen, misschien wel een plekje of 2 vrij. Wie kan ik eventueel even binnen harken?

Ik was ook van plan de raid te doen, er is echter iets tussen gekomen. Thuisblijven voor Destiny gaat net iets te ver :D

Wat voor level ben je nu Sticky

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Ik was ook van plan de raid te doen, er is echter iets tussen gekomen. Thuisblijven voor Destiny gaat net iets te ver :D

Haha klopt :p

level 29, nog nooit een raid afgemaakt haha. Irriteer me zo snel aan dom teamwerk van anderen en ben het na 2 uur echt wel zat.... Resultaat is dat ik nog nooit een raid heb gehaald en op 29 blijf hangen. Maar gelukkig komt COD al bijna uit =D

Pff ja, fucking irritant die lui die echt niks snappen. Gister of eergister ook een poging gewaagd de raid te doen. We waren maar met zijn 5en maar tot de baas komen moest toch wel lukken. Zit er 1 fucking gast bij van level 28/29 die even verkondigd geen sniper te hebben op dat stuk met die Oracles en die snipers op die pilaren. Nou goed, zonder sniper kun je die lui er ook nog wel afschieten maar dat kon niet volgens hem. Was 1 groot drama. Volgende keer dat ik het doe wil ik zeker weten dat iedereen snapt wat ie moet doen.

Pff ja, fucking irritant die lui die echt niks snappen. Gister of eergister ook een poging gewaagd de raid te doen. We waren maar met zijn 5en maar tot de baas komen moest toch wel lukken. Zit er 1 fucking gast bij van level 28/29 die even verkondigd geen sniper te hebben op dat stuk met die Oracles en die snipers op die pilaren. Nou goed, zonder sniper kun je die lui er ook nog wel afschieten maar dat kon niet volgens hem. Was 1 groot drama. Volgende keer dat ik het doe wil ik zeker weten dat iedereen snapt wat ie moet doen.

Lui op die pilaren gewoon laten staan main. Beter.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

level 29, nog nooit een raid afgemaakt haha. Irriteer me zo snel aan dom teamwerk van anderen en ben het na 2 uur echt wel zat.... Resultaat is dat ik nog nooit een raid heb gehaald en op 29 blijf hangen. Maar gelukkig komt COD al bijna uit =D

Heb ook weer zin om cod aan te slingeren..

Wut? En dan gesniped worden omdat je eventjes stilstaat?

Ah oke. Nouja, ik snipe ze binnen 1-2 seconden neer dus heb er weinig last van. Zal er de volgende keer wel even op letten in ieder geval.

Ja precies, wel handig (Y)

In plaats van gear, 2x dezelfde sniper gekregen. Alleen de eindbaas nog dus hoop dat ik daar wat van krijg.

Als je nog mensen zoekt, ik en 2 andere willen hem nog doen

Terug
Naar boven