AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Idd

Zal wel vanavond (laat) of morgen worden. I'll keep it in mind!

met savage erbij hebben we ook al 4

Dbb raid run. Lars is ook 28 toch?

Waar blij.je savage?

Over een uurtje of 2 ben ik er g!

ik ben 29.. Wil wel keertje met de dbb club raiden!

Vog nu?

Eindelijk gehaald.wat krijg ik? 3shards en een shader. Was de moeite niet echt waard maar blij dat ik hem heb gehaald.

Jeeeezus :roflol: fucking kut dat ik weg moest :(.

Ja man. We kregen het eindelijk door en het is vrij easy. Als je hem deze week nog wil halen moet je wat lui regelen, dan help ik vanavond ook nog wel. Anders wordt hij morgen weer gereset en moeten we overnieuw.

Oke, misschien dat hier een paar g's nog willen helpen. Volgens mij heb ik dan nog wel die save @ boss toch? Kregen die andere gasten nog wat goeds trouwens?

Mensen van DBB in om VOG ff op de vuile manier aan te pakken?

We hebben hem op de gewone manier gehaald trouwens ;)

En ja, je hebt een checkpoint bij de baas. Zou binnen 10 minuten klaar moeten zijn haha.

Peter kreeg geloof ik wel een goed wapen, de rest weet ik zo niet.

Vanavond wordt niet wat bro's.
The walking dead om 10 uur :)

We hebben hem op de gewone manier gehaald trouwens ;)

En ja, je hebt een checkpoint bij de baas. Zou binnen 10 minuten klaar moeten zijn haha.

Peter kreeg geloof ik wel een goed wapen, de rest weet ik zo niet.

Oh what the f**k, op de gewone manier :roflol:. Waarom ging het bij ons dan eerst 300x fout?

Edit; denk je dat die andere gasten nog zin hebben om 'em een x te doen? Of pas na dinsdag weer?

Kunnen vast wel een paar vinden. Als het goed gaat is t echt zo klaar. Hele idee is dat degene die de relic binnen pakt vervolgens als ze terugkomen bij de baas ergens bij het begin gaat staan en dan een schild om zich heen doen. Vervolgens gaat iedereen vanuit het schild op de baas knallen voor 10k+ damage per schot. Dit doe je een paar keer en dan is hij dood haha.

Ahaa, dat klinkt vrij easy. Naja, hopelijk een paar van DBB en dan nog een paar gasten erbij, dan kan ik ook ff die loot harken.

Al mag ik niet klagen met die Thunderlord en Found Verdict die 'k al kreeg.

Maar even zien vanavond. Ik moet sowieso nog wat potjes PvP spelen voor marks.

Same, de struggle is real.

Terug
Naar boven