MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10k punten behalen in Crucible voor mijn Exotic bounty, wtf.

Tjuus :roflol: Welk lvl ben je dan :roflol:?

Ah, die heb ik in het weekend gehaald. Vrij simpel toch? Beter dan die bounty waar je 500 punten moet halen met alleen maar Void damage, en waar de punten eraf gaan wanneer je dood gaat.

Ah, die heb ik in het weekend gehaald. Vrij simpel toch? Beter dan die bounty waar je 500 punten moet halen met alleen maar Void damage, en waar de punten eraf gaan wanneer je dood gaat.

Heb al tijden geen Crucible meer gespeeld. Voor elke kill krijg je twee punten ofwa?

Nee. Met die bounty van bijvoorbeeld 500 punten met Void damage krijg je per kill 5 punten, en gaan er per death 2 punten af. Met deze 10k bounty krijg je volgens mij gewoon 100 punten per kill, en moet je dus 100 kills maken. Kan zijn dat het iets anders gaat maar in ieder geval redelijk snel. Na het eerste potje zat ik op 1600 punten weet ik nog.

Blijkbaar krijg je 75 punten voor iedere warlock die je killed, en 25 punten voor de andere.

Aight ok ok. Het heeft geen haast heb Gjallarhorn gekregen met de raid dus zit wel goed met mijn Exotic :D
Wat een beestenwapen is dat zeg..

Nice. Ik gebruik een Legendary Rocket launcher die ook na impact verschillende bommen ofzo af laat gaan, fucking bruut. En ik gebruik graag mijn Ice Breaker dus nog een exotic erbij zou niet echt van pas komen.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Kom je nog online?

Damn, als je dat zo ziet met 2 man, dan begrijp je toch niet hoe je met 6 er zo'n moeite mee kunt hebben.

Pff gisteren fokking weinig zin in deze game :roflol:. Als dat eind van de week niet verbeterd is ga ik maar eens wat nieuws halen denk ik.

Misschien sowieso die BF4 wel even halen en dan die DLC gewoon via PS Store kopen of zo? Anders is 't gelijk €50,- terwijl 'k er misschien niet veel aan vind.

Hmm, dat is echt wel flink goedkoop vergeleken met de hardcopy prijzen.

Heb je gekeken wat die premium daar kost?

Premium is €49,99 volgens mij en op bol.com volgens mij €64,99.

hee niggu's voeg AngerVince es toe dank

Terug
Naar boven