XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

'ns is eigenlijk de correcte afkorting

Level 5 hunter zie ik. Als ik jou was begon ik denk ik met een andere class. Ik ben ook begonnen met Hunter maar vind Warlock wel toffer. Niet dat de hunter kut is ofzo maar toch.

Vind het juist een fijne class. Andere classes nog niet geprobeerd maar denk niet dat ik die fijner zou vinden. En volgens een maat van me is hunter behoorlijk overpowered vergeleken met de andere classes

No way dat Hunter OP is. Maar ik zal je zo wel even toevoegen.

Me broertje overgehaald om de ps4+Destiny te halen. Goodlife.

Yow gasten als jullie iemand nodig hebben voor raid , weekly's ens feel free to add : Rayzuke_

Atheons epilogue en raid boots. Dikke prima.

Ik las het inderdaad, wtf man. Laat ze eerst dit spel maken wat ze hebben beloofd.

Ik denk dat ik de DLC lekker laat voor wat het is, wacht wel op andere harde games. Ik word gewoon echt een beetje pissig als ik dit allemaal zo lees, fucking halve games afleveren voor een 100% prijs en dan snel verder met weer een nieuwe game.

Nee, zo ga ik er niet aan mee doen.

En dan ook nog 20euro vragen voor DLC met karige content, echt belachelijk. Op de Xbox krijg je er maar 1 strike bij in godsnaam, hoe verzinnen ze t. Komt genoeg moois uit inderdaad dus dat ga ik sowieso eerst spelen.

ben er ook helemaal klaar mee, lijkt wel alsof ze het nu allemaal proberen ook bf4 altijd dlc's voor te duur etc.
maargoed destiny lekker in de doos, cod:aw lekker in de ps schiet een stuk lekkerder is dus een aanrader!

Bf4 premium vond ik nog wel de moeite waard. 50 euro voor 5 DLC's en binnenkort de 6e, heb je in totaal 24 maps erbij ofzo. En dat spel blijft gewoon vet. Bij Destiny krijg je 3 PvP maps erbij en 1 strike, terwijl de PvE toch eigenlijk is waar die game om draait. f**k LOGIC

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=HnOAZ63B-TM#t=173

Totaal anders dan hoe wij praten tijdens het gamen haha

Ben wel blij dat ik BF4 heb gehaald hoor, vind het echt fucking epic.

Ook gewoon vet dat jullie bv gister nog gewoon die M60 unlockten, na zoveel uur spelen zelfs nog.

Haha ja man. Misschien door een DLC ofzo. Maar ik speel nu met die DMR wapens, deed ik eerst nooit. En bevalt vrij goed. Als je nou even opschiet op je werk, kunnen we weer knallen :D

Even keihard die laatste 3 uuries er doorheen RAMMEN!

Blijf de raid en dailys doen. Voor de rest cod. Wat een game.. :D

Alleen shards gekregen met de raid. ffs..

Terug
Naar boven