Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Gisteren de raid op hard gespeeld, ging lekker. Eindbaas vanavond nog afknallen en dan de Vex krijgen. All gooooodddd

En dan t spel in de kast leggen omdat er niks meer te halen valt?

En dan t spel in de kast leggen omdat er niks meer te halen valt?

Nah man, nog veel te gezellig om zo nu en dan even te ploffen..
Nog bezig met een Warlock en help zo nu en dan een paar luitjes die net begonnen zijn.
Straks level 32 halen en de nieuwe raid proberen.

Is nog genoeg te doen.

Ik wacht nog altijd geduldig op een uitnodiging voor de raid maar krijg hem maar nooit binnen haha.

Ik wacht nog altijd geduldig op een uitnodiging voor de raid maar krijg hem maar nooit binnen haha.

Haha heb je wel eens gehad!
Maar srs ik zie jullie altijd met z'n 3e spelen en vaak hebben we maar 1/2 plekken vrij. Wil dan ook geen moodfucker zijn.
Toevallig eergisteren nog..

Als jullie weer 2 nodig hebben kunnen Savage en ik wel meedoen, mijn broer gaat vanaf vandaag toch alleen maar de nieuwe Assassins Creed spelen.

Copy.

Jep.

6en dan botsssss

Haha heb je wel eens gehad!
Maar srs ik zie jullie altijd met z'n 3e spelen en vaak hebben we maar 1/2 plekken vrij. Wil dan ook geen moodfucker zijn.
Toevallig eergisteren nog..

Ben deze week nog lvl 26 denk ik, dan doe ik wel keer raid mee als je een plek vrij hebt. Ik ben AngerVince

Zal je een deze dagen nog eens toevoegen :roflol:.

about time. Gisteren 2x nightfall gedaan met een lvl 29 en 30. Die arkenpriest 2x gehad, ik stond een beetje op een rots te chillen en af en toe een rocket schieten en granaat gooien :roflol: Wel een exotic sniper en een legendary scout rifle gekregen

about time. Gisteren 2x nightfall gedaan met een lvl 29 en 30. Die arkenpriest 2x gehad, ik stond een beetje op een rots te chillen en af en toe een rocket schieten en granaat gooien :roflol: Wel een exotic sniper en een legendary scout rifle gekregen

Boaws.

Komt goed brah.

Heb wel weer zin in Destiny vanavond, Daily + Weekly's + Raid, wie is IN?

Daily en weekly in denk ik, kom wel in de chat

Servers liggen er uit ivm updates tot uurtje of 9 hoor ik net

9 uur iedereen on bitchesss

Terug
Naar boven