XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ik ben er

Je was er niet!

Tot 23.00 cod gespeeld. Fakking updates.

Ik moest plotseling weg gisteravond, helaas.

Ik ben weer te laat zie ik wel

Raid? Nah man moest invallen op hard, niet te doen met 4 29'ers. Volgens mij wouden ze vandaag weer raiden. Zal het in de groep gooien!

zag het idd, hoorde ook dat het wel goede update is. Voor mij gevalletje i can count to potato. Snap er bijna niks van :P

Niet meer eindeloos grinden voor upgrade materials. Scheelt weer tijd.
Ook hebben ze het upgraden van Exotics iets moeilijker gemaakt met een Exotic Shard die je alleen bij Xur kunt kopen voor 7 strange coins.
Verder een paar Exotic wapens geboost..

Vanavond raiden, jeej.

Welk level ben je Vince?

Niet meer eindeloos grinden voor upgrade materials. Scheelt weer tijd.
Ook hebben ze het upgraden van Exotics iets moeilijker gemaakt met een Exotic Shard die je alleen bij Xur kunt kopen voor 7 strange coins.
Verder een paar Exotic wapens geboost..

Vanavond raiden, jeej.

Welk level ben je Vince?

Die upgrade materials begreep ik, dat is wel nice. Dat farmen is echt achterlijk

Ben lvl 28 op m'n main, andere 19 maar als die 20 is over paar honderd xp is ie meteen 22 wrs

Die upgrade materials begreep ik, dat is wel nice. Dat farmen is echt achterlijk

Ben lvl 28 op m'n main, andere 19 maar als die 20 is over paar honderd xp is ie meteen 22 wrs

Nice!
Als je mij in PS-chat ziet join ons maar. Is altijd wel iets te doen :)

t*ring wat praat hij irritant

Ben sinds een paar weken gestopt met spelen. Was level29, maar kreeg m'n laatste stuk raid armor niet. Was er ook wel helemaal klaar mee. Die strikes deed ik met m'n ogen dicht en de Raid was vermakelijk, maar heb je ook wel gezien na een paar keer. Lees overal berichten dat er veel mensen zijn gestopt de afgelopen weken. Veel clans die leeglopen, etc.

Flink mee vermaakt, maar potentieel lag nog veel hoger. Zonde.

Ben sinds een paar weken gestopt met spelen. Was level29, maar kreeg m'n laatste stuk raid armor niet. Was er ook wel helemaal klaar mee. Die strikes deed ik met m'n ogen dicht en de Raid was vermakelijk, maar heb je ook wel gezien na een paar keer. Lees overal berichten dat er veel mensen zijn gestopt de afgelopen weken. Veel clans die leeglopen, etc.

Flink mee vermaakt, maar potentieel lag nog veel hoger. Zonde.

binnenkort dlc met nieuwe raids, armour, weapons, strikes etc. Volgens mij aankomende zaterdag

Yeah! Snel mijn Warlock 29 krijgen en dan ben ik er klaar voor!
Tevens zijn we al 2 weken 'flawless raider' aan het oefenen, toch een leuke trophy om mee te pakken en met een leuk team prima te doen.

Zag dat je gisteren VOG deed Vince, afgerond?

Gisteren voor de eerste keer een raid mee gedaan omdat er een man te kort was.
Best wel leuk, maar vrij lastig omdat je niet goed weet wat te doen.
Wel een stuks gear gekregen en een vision of confluence:-)

Gisteren voor de eerste keer een raid mee gedaan omdat er een man te kort was.
Best wel leuk, maar vrij lastig omdat je niet goed weet wat te doen.
Wel een stuks gear gekregen en een vision of confluence:-)

Komt vanzelf man. VOC is een top wapen, grats.
Wizards plof nu zo uit de lucht.

Terug
Naar boven