XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Komt vanzelf man. VOC is een top wapen, grats.
Wizards plof nu zo uit de lucht.

Inderdaad, ik was blij dat ik hem meteen kreeg.
Andere members van het FT hopen er al een tijdje op maar kregen hem maar niet.
Ze waren dan ook vrij pissed omdat ik hem kreeg en dan nog iemand anders die hem gisteren voor de derde keer kreeg:-D

Inderdaad, ik was blij dat ik hem meteen kreeg.
Andere members van het FT hopen er al een tijdje op maar kregen hem maar niet.
Ze waren dan ook vrij pissed omdat ik hem kreeg en dan nog iemand anders die hem gisteren voor de derde keer kreeg:-D

Lol pissed? Andere groep zoeken bro ;)

Yeah! Snel mijn Warlock 29 krijgen en dan ben ik er klaar voor!
Tevens zijn we al 2 weken 'flawless raider' aan het oefenen, toch een leuke trophy om mee te pakken en met een leuk team prima te doen.

Zag dat je gisteren VOG deed Vince, afgerond?

Yess. Was met alleen maar lvl 30s en die wilde de hard raid doen, maar na een paar pogingen toch maar de normal gaan doen en die wel afgerond. Die wilden ook die flawless trophy halen maar ze kwamen mij ff helpen de raid nog te halen :D Had zo'n machine gun gekregen die echt nice is, ben de naam ff kwijt

Gisteren voor de eerste keer een raid mee gedaan omdat er een man te kort was.
Best wel leuk, maar vrij lastig omdat je niet goed weet wat te doen.
Wel een stuks gear gekregen en een vision of confluence:-)

haha ik heb hetzelfde. Nu 3x de raid gedaan en weet nog steeds maar half wat ik moet doen. Gewoon veel vragen en dan wordt het vanzelf wel duidelijk

Komt vanzelf man. VOC is een top wapen, grats.
Wizards plof nu zo uit de lucht.

Heb hem al een tijdje en zag gisteren pas dat ie ook solar damage heeft :o Wel echt een fijn wapen.

Yess. Was met alleen maar lvl 30s en die wilde de hard raid doen, maar na een paar pogingen toch maar de normal gaan doen en die wel afgerond. Die wilden ook die flawless trophy halen maar ze kwamen mij ff helpen de raid nog te halen :D Had zo'n machine gun gekregen die echt nice is, ben de naam ff kwijt

Atheon's Epilogue? Ook nice tegen Praetorians.. :)

Atheon's Epilogue? Ook nice tegen Praetorians.. :)

Die had ik trouwens ook, maar da's een primary. Ik bedoelde corrective measure.

Had gisteren trouwens nog iets raars. Deed patrol in de cosmodore en zag ineens allemaal ultis/majors van lvl 7, servitors, knights en captains en die knight met sword of crota kwam ook nog 2x. Ze bleven best lang spawnen en het was geen public event. Zag nog een legendary engram op de grond liggen ??? Nooit eerder meegemaakt

Die had ik trouwens ook, maar da's een primary. Ik bedoelde corrective measure.

Had gisteren trouwens nog iets raars. Deed patrol in de cosmodore en zag ineens allemaal ultis/majors van lvl 7, servitors, knights en captains en die knight met sword of crota kwam ook nog 2x. Ze bleven best lang spawnen en het was geen public event. Zag nog een legendary engram op de grond liggen ??? Nooit eerder meegemaakt

Ze spawnen regelmatig sinds de update.
Zou te maken hebben met de nieuwe dlc die uitkomt.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Lol pissed? Andere groep zoeken bro ;)

Pissed dat ze hem zelf niet gekregen hadden bedoel ik dan;-)

Ja man, lijp event. Beetje houwen met zo'n zwaard :)

Ja die knight met sword of crota heb ik al een paar keer gehad waarmee je 1 of 2 minuten met dat zwaard kan rondlopen, maar al die majors/ultis die spawnden heb ik niet eerder gezien. Bij die knight met sword of crota spawnen ook alleen wat hive en hier waren ook fallen bij én die legendary engram

Dit weekend geeft ps 20% korting op aankopen uit de store.
Voor moest je de dlc van destiny nog niet gekocht hebben is dit wel interessant.

is er nu al DLC voor destiny te koop :roflol:

de gamingindustrie gaat harder achteruit dan ik dacht

heb ff gekeken maar kan er niks over vinden?

Ik heb het in een e-mail gekregen, mischien moet je daar eens checken?

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

is er nu al DLC voor destiny te koop :roflol:

de gamingindustrie gaat harder achteruit dan ik dacht

Ach ja, denk dat er veel spelers al aan het wachten waren op een dlc dus zo erg is het niet.

Eindelijk een dlc idd.
VoG wel klaar mee nu...was met random Amerikanen aan het spelen om het nog afwisselend te houden..

zag dat je om 2.50 vannacht nog met raid was begonnen? Afgemaakt?

Niks gekregen. Op internet lees ik dat die 20% korting voor ps3 en vita is, maar zie niks over ps4
Nah, joinde een paar maten voor een paar runs 'raid without dieing'.
Had daarvoor al 2 keer de raid met randoms gedaan.

Niet gelukt. Helft was van de kaart. We called it a day lol :)

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Vince hoe zit het met jou groep? Beetje active?

Nah, joinde een paar maten voor een paar runs 'raid without dieing'.
Had daarvoor al 2 keer de raid met randoms gedaan.

Niet gelukt. Helft was van de kaart. We called it a day lol :)

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Vince hoe zit het met jou groep? Beetje active?

Ah oke.

Ja zijn wel vrij actief. Sws is dinsdagavond de drukste avond. Zitten nu denk 20 mensen in de clan dus altijd wel meerdere online

Gisteren lvl 27 geworden met m'n titan :cool: Hunter moert nog 2 upgrades op die exotic gauntlet die bij xur te koop was en dan is die 29. Denk komende week met warlock beginnen. Heb die exotic helm gekocht bij xur en heb volgens mij nog een legendary armour piece dus die zal ook wel snel levelen

Ah oke.

Ja zijn wel vrij actief. Sws is dinsdagavond de drukste avond. Zitten nu denk 20 mensen in de clan dus altijd wel meerdere online

Gisteren lvl 27 geworden met m'n titan :cool: Hunter moert nog 2 upgrades op die exotic gauntlet die bij xur te koop was en dan is die 29. Denk komende week met warlock beginnen. Heb die exotic helm gekocht bij xur en heb volgens mij nog een legendary armour piece dus die zal ook wel snel levelen

Nice brah.
Gisteren de Vex gekregen, morgen update en direct raiden.
Ik ben blij.

Is er eigenlijk een uur gekoppeld aan de update?

Terug
Naar boven