MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Nice, mirin. Hoor dat de vex echt sick is

Na de buff is het een beest, PVE en PVP.

Heb nu al zin aan morgenavond. De eerste uren uitvogelen wat nou de bedoeling is met de bazen, 500x whipen om de raid vervolgens te halen. Dat maakt een game zoals Destiny zo vet :)

Yess, bij ons hetzelfde. Ben wel benieuwd aangezien de eerste keer dat ik de VOG deed iedereen hem al 20x gedaan had en kon dromen hoe die moet

Na de buff is het een beest, PVE en PVP.

Heb nu al zin aan morgenavond. De eerste uren uitvogelen wat nou de bedoeling is met de bazen, 500x whipen om de raid vervolgens te halen. Dat maakt een game zoals Destiny zo vet :)

Inderdaad, bij ons hetzelfde liedje.
Ik hoop enkel dat er niet weer een stuk is waar je van platform naar platform hoeft te springen.
Wat is btw jullie ps naam? Voeg ik jullie wel eens toe als er niemand online is waar ik normaal mee speel.

Ik hoop enkel dat er niet weer een stuk is waar je van platform naar platform hoeft te springen.
Wat is btw jullie ps naam? Voeg ik jullie wel eens toe als er niemand online is waar ik normaal mee speel.

AngerVince

Vind die spring puzzel wel lache, beetje afwisseling enzo

rmcfenschede

Wat voor class ben je? Als Warlock en Titan is het gewoon skippen van de platforms.
2 jumps maken en springen/hoveren naar de overkant. Easypeasy.

rmcfenschede

Wat voor class ben je? Als Warlock en Titan is het gewoon skippen van de platforms.

Hunter;)
Maar ik ben wel een warlock aan het levelen.
De triple jump van hunter is niet slecht maar toch minder geschikt voor Vog. Hoewel het gewoon een kwestie van gewente is denk ik.

Hunter;)
De triple jump van hunter is niet slecht maar toch minder geschikt voor Vog. Hoewel het gewoon een kwestie van gewente is denk ik.

Ah ok.
Ach uiteindelijk is de volgorde leren ook zo gepiept. :)

Ben jij vrij vandaag?
Kan pas 8 uur online zijn vanavond fakkk

Jip, vandaag niets te doen.
Samen met een maat straks beginnen knallen.
Wel grappig, een maat van mij heeft speciaal een dagje vakantie genomen vandaag voor de dlc te kunnen spelen, kreeg hij een brief in de bus dat ze exact vandaag de elektriciteit afsluiten tot acht uur vanavond voor werken :-D

Jip, vandaag niets te doen.
Samen met een maat straks beginnen knallen.
Wel grappig, een maat van mij heeft speciaal een dagje vakantie genomen vandaag voor de dlc te kunnen spelen, kreeg hij een brief in de bus dat ze exact vandaag de elektriciteit afsluiten tot acht uur vanavond voor werken :-D

Haha dat is pas pech hebben..
En nu komt hij met zijn PS4 + TV bij jou spelen? :p

Haha dat is pas pech hebben..
En nu komt hij met zijn PS4 + TV bij jou spelen? :p

Zo is dat, maar hij is echt wel hardcore to the bone wat gamen betreft.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Net begonnen met de dlc trouwens. Momenteel nog niet zoveel speciaal, we zijn nu de missies van eris aan het doen.
Eris heeft zelf ook bounty's die je kan completen dus werkt een beetje als al de rest. Mij haar kan je nieuwe shader, cloaks, emblems enz kopen.
Blijkbaar moet je ook eerst al haar missies spelen voor je weekly kan doen.

Zo is dat, maar hij is echt wel hardcore to the bone wat gamen betreft.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Net begonnen met de dlc trouwens. Momenteel nog niet zoveel speciaal, we zijn nu de missies van eris aan het doen.
Eris heeft zelf ook bounty's die je kan completen dus werkt een beetje als al de rest. Mij haar kan je nieuwe shader, cloaks, emblems enz kopen.
Blijkbaar moet je ook eerst al haar missies spelen voor je weekly kan doen.

Ja is een verlengde van de storyline.
Daarna zijn de nightfall weekly daily pas vrijgespeeld.

De story kan me gestolen worden btw, het gaat mij om de raid :D

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Marcel, Sticks hebben jullie de DLC gekocht of zijn jullie helemaal klaar met Destiny?

Mwaa, helemaal klaar weet ik niet. Voorlopig ga ik me nog wel even met BF4 vermaken denk ik. Heb ook niet echt veel tijd om er nog een game naast te spelen.

Ik was er wel klaar mee in ieder geval, had niks meer om voor te spelen. Ja nog wat exotics enzo, of 100x die raid doen tot je eindelijk level 30 bent, maar daar had ik weinig zin in. Op dit moment vermaak ik me ook nog wel met BF4.

Ik was er wel klaar mee in ieder geval, had niks meer om voor te spelen. Ja nog wat exotics enzo, of 100x die raid doen tot je eindelijk level 30 bent, maar daar had ik weinig zin in. Op dit moment vermaak ik me ook nog wel met BF4.

Ok man, no problemo.
Een dbb raid was wel lachen geweest.. :D

Ja dat wel. Ook wel een reden dat ik was gestopt, niet echt mensen meer om mee te spelen toen.

rmcfenschede

Hunter;)

Met hunter kan dat ook prima met double jump. Op de eerste 3 blokken springen en dan naar de overkant en over die richel lopen.

Terug
Naar boven