AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Met hunter kan dat ook prima met double jump. Op de eerste 3 blokken springen en dan naar de overkant en over die richel lopen.

Ja dat bedoel ik.
Met de titan en Warlock sla ik bijna alles over en spring ik in één keer op het blok helemaal onderin, kan net. Epic freefall.

Dlc is wel vet, het enige wat ik persoonlijk overdreven vind is dat je gewoon nieuwe gear kan kopen bij de Vanguard dat sowieso al tot light 33 gaat. Net iets te makkelijk eigenlijk, je leveled tot 20 en de rest gaat vrij vlot.

Iemand de nieuwe raid nog gedaan? Was bij ons niet genoeg animo helaas voor 2 teams dus ik heb m niet gedaan

Missies zijn wel lache. Redelijk uitdagend ook. En heb die legendary fusion rifle murmur en nu 2 quests waar ik er een van kan kiezen, iemand enig idee wat de reward voor 'the extermination' is als je die reeks voltooid?

Toen ik al de missies gedaan had kreeg ik een cloack voor men hunter.
Raid nog niet gedaan jammer genoeg om dezelfde reden.
Die murmur heb ik ook gedaan.

Is het jullie opgevallen dat je veel meer legendary engrams krijgt?

Beide strikes gedaan.

De strike op Mars is leuk en redelijk snel te doen. De strike op aarde is chaotisch as f**k en best lastig!
Heb de nightfall ook geprobeerd (strike op aarde). Niet te doen, maar dan ook echt niet te doen..

Raid nog niet geprobeerd, misschien vanavond.

Strikes nog niet gedaan, ben benieuwd. Nightfall hebben 2 mensen uit die clan hem al gedaan en gehaald na 4 pogingen en 2 uur :roflol:

VOG mss vanavond doen, denk dat die nieuwe raid er voorlopig nog niet in zit voor mij :(

Ik heb net de weekly gedaan op lvl 30, die is dezelfde als nightfall en dat was al supermoeilijk!
We waren wel maar met twee, maar het is echt niet simpel. Enorm veel vijanden.

Pest aan de nightfall is dat je weer opnieuw moet beginnen als je whiped..

Inderdaad vrij lastig

waarom leave je dan niet als je dood bent dan kan je weer joinen en spawn je gewoon weer dan heoft de rest niet hun leven te riskeren

Die nieuwe strike bij de black garden vanavond gehad bij rock (?) strikes. Best pittig, en dan was het nog een lvl 26 strike met mij lvl 29 en iemand anders 28.

Mensen die de nieuwe raid al hebben gedaan, weten jullie hoe het zit met die chest die spawnt in dat eerste stuk (over die 1e brug, dat gat in en daar beneden in het donker links tegen de zijkant in zo'n ingang)? De groep die de raid al een deel heeft gedaan hadden die chest wel, maar de rest die alleen ff voor die chest ging kijken lag ie er niet meer

Die chest spawnt randome.

Raid gedaan en tot 3e cp gekomen. Dat stuk met de brug is lachen, teamwork is the key..

Hoorde dat dat stuk echt een b*ch is

@ chest, gewoon dood gaan dan als die er niet is of terug naar orbit?

Makkelijkste is 1 iemand naar de raid laten vliegen. Niet aggro'en en net zolang rejoinen tot de chest in de eerste gang links staat. Daarna kan de rest hem joinen.

Ja man die bridge is wel hard.. je moet alle 6 naar de overkant en daar met een zwaard een gele knight afmaken. Als 1 iemand doodgaat ben je fucked, want dan staan er twee knights + ellende aan mobs.
Het is goed spannend, i like.

Ik heb op twitch gehoord dat de loot van de nieuwe raid elke dag zou resetten.
Blijkbaar een bug in het spel, ik ga vandaag eens zien of dat werkelijk zo is, als het waar is laat ik het zo snel mogelijk weten. Free loot weet je wel;-)

Trouwens de eerste chest kan je solo doen. Je gaat naar de eerste gang links, als de chest er niet staat laat je je afmaken en probeer je opnieuw, tot hij er staat.

Ik heb op twitch gehoord dat de loot van de nieuwe raid elke dag zou resetten.
Blijkbaar een bug in het spel, ik ga vandaag eens zien of dat werkelijk zo is, als het waar is laat ik het zo snel mogelijk weten. Free loot weet je wel;-)

Trouwens de eerste chest kan je solo doen. Je gaat naar de eerste gang links, als de chest er niet staat laat je je afmaken en probeer je opnieuw, tot hij er staat.

Dat was wat ik hierboven vroeg. Gisteren namelijk geprobeerd die chest te pakken maar na 10x+ doodgaan was die er nog steeds niet. En ben benieuwd van die loot, laat maar horen :thumb:

Makkelijkste is 1 iemand naar de raid laten vliegen. Niet aggro'en en net zolang rejoinen tot de chest in de eerste gang links staat. Daarna kan de rest hem joinen.

Ja man die bridge is wel hard.. je moet alle 6 naar de overkant en daar met een zwaard een gele knight afmaken. Als 1 iemand doodgaat ben je fucked, want dan staan er twee knights + ellende aan mobs.
Het is goed spannend, i like.

Aight thnx

De loot heb ik nog niet kunnen testen jammer genoeg.
Gisteren wel de nightfall gedaan. Retemoeilijk gewoonweg.
Bij ons is er gewoon iemand heel de tijd achter gebleven en enkel gerevived.
Saaie job, maar zo is het uiteindelijk wel gelukt, anders lukt het gewoon niet.
Wel exotic chest armor gekregen, de andere twee een exotic weapon :-)

De loot heb ik nog niet kunnen testen jammer genoeg.
Gisteren wel de nightfall gedaan. Retemoeilijk gewoonweg.
Bij ons is er gewoon iemand heel de tijd achter gebleven en enkel gerevived.
Saaie job, maar zo is het uiteindelijk wel gelukt, anders lukt het gewoon niet.
Wel exotic chest armor gekregen, de andere twee een exotic weapon :-)

nice

die chest in begin van de raid komt trouwens wel gewoon als je paar keer dood gaat tot ie er wel ligt. Gisteren op beide accounts in 4x dood gaan gelukt. Helaas wel op allebei enkel radiant shards gekregen :s

Iron banner komt er ook weer aan.
Begint de zestiende.

Gisteren lvl 30 geworden op m'n main en vanavond ff de nieuwe raid gedaan. Eerste stuk eerst geprobeerd met 5 man maar wilde niet echt lukken. Uiteindelijk met een 6e man over de eerste brug gekomen en bij de 2e gestald. Ondanks dat ik nog niet veel gezien heb beviel het wel goed. Beter dan de VOG qua begin iig

Terug
Naar boven