AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Gisteren lvl 30 geworden op m'n main en vanavond ff de nieuwe raid gedaan. Eerste stuk eerst geprobeerd met 5 man maar wilde niet echt lukken. Uiteindelijk met een 6e man over de eerste brug gekomen en bij de 2e gestald. Ondanks dat ik nog niet veel gezien heb beviel het wel goed. Beter dan de VOG qua begin iig

Bij het tweede deel hadden wij het ook moeilijk.
Uiteindelijk ook gestopt omdat iemand weg moest.
Ik heb wel het gevoel dat bladedancers serieus op zijn met hun invisibility, je loopt een heel pak thrals voorbij in het eerste deel.

Bij het tweede deel hadden wij het ook moeilijk.
Uiteindelijk ook gestopt omdat iemand weg moest.
Ik heb wel het gevoel dat bladedancers serieus op zijn met hun invisibility, je loopt een heel pak thrals voorbij in het eerste deel.

Wij waren om dezelfde reden gestopt. En idd, die bladedancer invisibility is op. Dat eerste stuk hadden we ook gehaald omdat de laatste die nog leefde onzichtbaar was op het eind. Eigenlijk hadden we hem al eerder, maar toen leefde er ook nog maar 1 iemand maar die sprong op de brug en werd de afgrond ingeduwd door een thrall :roflol:
Had trouwens wel meteen raid gauntlet gekregen :D

Wij waren om dezelfde reden gestopt. En idd, die bladedancer invisibility is op. Dat eerste stuk hadden we ook gehaald omdat de laatste die nog leefde onzichtbaar was op het eind. Eigenlijk hadden we hem al eerder, maar toen leefde er ook nog maar 1 iemand maar die sprong op de brug en werd de afgrond ingeduwd door een thrall :roflol:
Had trouwens wel meteen raid gauntlet gekregen :D

Lucky bastard, ik kreeg enkel materials.
Trouwens, de zwakte van vijanden zou solar zijn, maar ik merk echt gewoon geen enkel verschil.
Morgen iron banner, daar kijk ik echt naar uit!

Lucky bastard, ik kreeg enkel materials.
Trouwens, de zwakte van vijanden zou solar zijn, maar ik merk echt gewoon geen enkel verschil.
Morgen iron banner, daar kijk ik echt naar uit!

gisteren ff crucible gedaan voor die thorn bounty maar ik krijg er bijna spontaan aids van. Suck er echt hard in en vind er daardoor ook geen fl**ker aan :(

Ben ik ook mee bezig, ik zit momenteel op 200 punten ongeveer. Maar lastige bounty inderdaad.

Dat stuk bij die brug vandaag nog gedaan met een glitch. Echt fcking easy dan ineens. Iemand moet warlock hebben met self revive, iedereen moet dood gaan en de warlock in laatste seconde reviven. Beetje naar de overkant schieten tot de ogres komen, zodra die dood zijn krijg je de loot. Zo net snel de loot gehaald voor beiden account, echt belachelijk makkelijk
Raid boots gekregen en radiant energy :cool:

Ik heb er vandaag ook voor de eerste keer van gehoord.
De Thorn bounty is een stapje verder bij mij.
Die vijfhonderd punten bij crucible vallen al bij al nog goed mee.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Glitch werkt inderdaad, maar hoelang het zal duren voor dit aangepast word weet ik niet.
Schoenen en een cloack gekregen vandaag;-)

Ik heb er vandaag ook voor de eerste keer van gehoord.
De Thorn bounty is een stapje verder bij mij.
Die vijfhonderd punten bij crucible vallen al bij al nog goed mee.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Glitch werkt inderdaad, maar hoelang het zal duren voor dit aangepast word weet ik niet.
Schoenen en een cloack gekregen vandaag;-)

Hmm nice. Zag dat jullie nog laat met de raid waren begonnen. Helemaal?

Vandaag trouwens update (1.4mb ofzo) geweest. Raid gear uit de nieuwe raid begint nu op 30 light, vandaag door die update lvl 31 geworden :cool:

hopelijk wordt ie beter dan destiny want die was echt shitty na een tijdje

Alleen Crota nog. Gisteren halverwege. Vardomd.

Hmm nice. Zag dat jullie nog laat met de raid waren begonnen. Helemaal?

Vandaag trouwens update (1.4mb ofzo) geweest. Raid gear uit de nieuwe raid begint nu op 30 light, vandaag door die update lvl 31 geworden :cool:

Niet helemaal toen, maar een paar dagen geleden wel crota kunnen leggen.
Gjalahorn is de key!

Crota glitch gebruiken? Host moet ook partyleader zijn, zodra crota down gaat internetkabel eruit trekken en dan blijft ie down. Hij kan gewoon weer joinen voor de rewards

Crota glitch gebruiken? Host moet ook partyleader zijn, zodra crota down gaat internetkabel eruit trekken en dan blijft ie down. Hij kan gewoon weer joinen voor de rewards

Serieus?
Ik vraag me echt af hoe lang dit allemaal gaat duren voor bungie het Fixed.
Ondertussen wel Free loot natuurlijk.

Serieus?
Ik vraag me echt af hoe lang dit allemaal gaat duren voor bungie het Fixed.
Ondertussen wel Free loot natuurlijk.

Ja. Ik heb het nog niet gedaan maar maat van me wel paar keer.
Dat begin kan je met 1 hunter doen met die invisibility, 2e stuk met de brug kan met 1 warlock met self resurrect, en crota kan met die internet kabel :roflol: Erg lastige raid zo

Heb gisteren Crota legit verslagen.
Wij hebben met het team ook tig keer de cheese geprobeerd, maar kregen de timing van de DC niet goed.
Na 7 keer dan toch op de normale manier geprobeerd en kregen hem in 1x down, lol.

Black Hammer gekregen. Blij.

Tevens de witte gun gekregen van een Swordbearer op aarde. Lets gooo Necrochasmmm
Al gaat het nog wel even duren voordat ik de Exotic rond heb aangezien ik een Orb nodig heb uit Crota's End op hard...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat stability mainnnnnnnnnnnnnnnnnn

Black hammer is sick. Die wil ik ook :p

En die gun van een swordbearer gekregen? Dropte ie een exotic?

Black hammer is sick. Die wil ik ook :p

En die gun van een swordbearer gekregen? Dropte ie een exotic?

Nee je krijgt eerst een common gun (grijs). Deze moet je upgraden door hives neer te knallen, wat behoorlijk lang duurt aangezien de gun maar 130 attack en geen perks heeft. Vervolgens kun je hem upgraden naar legendary door een Orb te kopen bij Eris (rank3). Als je de legendary gun helemaal geupgrade hebt kun je de gun Exotic maken met een orb die alleen te krijgen is in Crota's End hardmode..

Gisteren avond wederom Crota gedaan en nu de legendary heavy machine gun gekregen fuakkkk :D

Ik heb gisteren de Shotgun gekregen na crota te leggen.
Trouwens in het eerste deel van de raid is er echt een belachelijke glitch waarmee je zo de brug overloopt.
Je hoeft enkel 1 ogre te killen.

Ik heb gisteren de Shotgun gekregen na crota te leggen.
Trouwens in het eerste deel van de raid is er echt een belachelijke glitch waarmee je zo de brug overloopt.
Je hoeft enkel 1 ogre te killen.

Ja de raid is ubernep met al die glitches. Je kunt de raid in 20 minuutjes doen :')
Gauw patchen, geen eer te behalen zo..

Terug
Naar boven