Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Al 32 boys?
Vandaag reset, hoppa!

Ben toe aan de hard raid zonder glitches trouwens.

Al 32 boys?
Vandaag reset, hoppa!

Ben toe aan de hard raid zonder glitches trouwens.

Hunter en titan 31. Voor hunter al de gear om 32 te worden maar nog lang niet genoeg shards (moet er nog 40 ofzo, of soon energy inruilen voor shards als ik bij eris rank 4 ben). Titan moet ik volgens mij alleen nog gauntlets ofzo maar weer het shards probleem. En heb nog een warlock lvl 28 dus dat duurt nog wel ff :p

Eens kijken of ik vandaag crota's end helemaal kan doen, heb alleen nog maar delen gedaan tot nu toe. Die deathsinger nog nooit gedaan en dat stuk met die shriekers alleen 2x gefaald maar ook maar met 2 man geprobeerd beide keren

En heb nu ook een flink tekort aan ascendent energy.. Schiet ook niet op

Hunter en titan 31. Voor hunter al de gear om 32 te worden maar nog lang niet genoeg shards (moet er nog 40 ofzo, of soon energy inruilen voor shards als ik bij eris rank 4 ben). Titan moet ik volgens mij alleen nog gauntlets ofzo maar weer het shards probleem. En heb nog een warlock lvl 28 dus dat duurt nog wel ff :p

Eens kijken of ik vandaag crota's end helemaal kan doen, heb alleen nog maar delen gedaan tot nu toe. Die deathsinger nog nooit gedaan en dat stuk met die shriekers alleen 2x gefaald maar ook maar met 2 man geprobeerd beide keren

En heb nu ook een flink tekort aan ascendent energy.. Schiet ook niet op

Je kan wel een keer met onze crew meedoen als je wilt. We hebben alles meerdere keren legit gedaan. De Deathsinger is nog gebugged en krijg je geen rewards voor, maar als je die wilt oefenen zijn we ook wel in denk ik.
Vanavond weer full Crota raiden met mijn Titan en Lock.
En hopelijk een keer de Faithbringer krijgen bij The Templar in VOG!

Kut drops.

Bijna 32 met men hunter, wel de sniper al gekregen en song of yriut.
Sniper is echt zwaar sick!
Voor warlock enkel nog de chest en voor titan alles nog, ben er deze week ook nog,maar mee begonnen:-)

Bijna 32 met men hunter, wel de sniper al gekregen en song of yriut.
Sniper is echt zwaar sick!
Voor warlock enkel nog de chest en voor titan alles nog, ben er deze week ook nog,maar mee begonnen:-)

black hammer? Die is idd bruut

Ik heb de gear al om 32 te worden met m'n hunter en titan, maar niet genoeg shards :( Wrs wel binnen een week voor m'n hunter en dan nog 3 jaar tot mn titan eens 32 is denk ik :p

Ik speel ook. Ik heb drie hunters van 31 en 1 heeft nog 1 shard nodig voor 32. Hulp nodig? D4ph070n.

black hammer? Die is idd bruut

Ik heb de gear al om 32 te worden met m'n hunter en titan, maar niet genoeg shards :( Wrs wel binnen een week voor m'n hunter en dan nog 3 jaar tot mn titan eens 32 is denk ik :p

Inderdaad black hammer, handig voor boss fights vooral.
The last word ook gekocht bij xur, een droom voor pvp:-D

Vrijdagavond/nacht maar weer Iron Banner time. Vince in?

Ben dan bij een maat destiny doen die nog level 14 is ofzo, dus eerst ff door story heen rushen en dan wrs veel strikes doen.

Vind crucible sws ruk :p Moet alleen nog voor een 2e keer die thorn bounty halen

Ben dan bij een maat destiny doen die nog level 14 is ofzo, dus eerst ff door story heen rushen en dan wrs veel strikes doen.

Vind crucible sws ruk :p Moet alleen nog voor een 2e keer die thorn bounty halen

Met een team van 6 is het wel lachen man. Win je zowat alles.

Eergisteren eindelijk men icebreaker gekregen van een nightfall!
Zo een topwapen gewoonweg!

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Niet echt zoveel interessant deze keer vind ik.

Voor die iron banner wapens/gear moet je toch lvl 3 of 4 zijn eer je iets fatsoenlijks kunt kopen met marks?

plaatje doet het niet ivan

Eergisteren eindelijk men icebreaker gekregen van een nightfall!
Zo een topwapen gewoonweg!

Nice, jelly

Ik ben nog 0 dus dat gaat m sws niet worden. Wel nice gun.
Maar nog niet geupgraded naar 300+ attack?

Gaan jullie trouwens nog raiden vnv ivan?

Laatst bewerkt:
Ik ben nog 0 dus dat gaat m sws niet worden. Wel nice gun.
Maar nog niet geupgraded naar 300+ attack?

Gaan jullie trouwens nog raiden vnv ivan?

Raiden wordt vrijdagavond/nacht. Als je in bent zal ik een plekje vrijhouden.
Vanavond even Nightfall doen en om 20.00 ben ik out ivm voetbalwedstrijd.

Terug
Naar boven