ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al 32 boys?
Vandaag reset, hoppa!
Ben toe aan de hard raid zonder glitches trouwens.

Hunter en titan 31. Voor hunter al de gear om 32 te worden maar nog lang niet genoeg shards (moet er nog 40 ofzo, of soon energy inruilen voor shards als ik bij eris rank 4 ben). Titan moet ik volgens mij alleen nog gauntlets ofzo maar weer het shards probleem. En heb nog een warlock lvl 28 dus dat duurt nog wel ff
Eens kijken of ik vandaag crota's end helemaal kan doen, heb alleen nog maar delen gedaan tot nu toe. Die deathsinger nog nooit gedaan en dat stuk met die shriekers alleen 2x gefaald maar ook maar met 2 man geprobeerd beide keren
En heb nu ook een flink tekort aan ascendent energy.. Schiet ook niet op
was chillKreeg wel hunger of crota bij laatste drop, 2 ecotics uit de nightfall 3 nightfalls en 2 uit die eerste chest dus mag zeker niet klagen
Bijna 32 met men hunter, wel de sniper al gekregen en song of yriut.
Sniper is echt zwaar sick!
Voor warlock enkel nog de chest en voor titan alles nog, ben er deze week ook nog,maar mee begonnen:-)
Wrs wel binnen een week voor m'n hunter en dan nog 3 jaar tot mn titan eens 32 is denk ik 
Ik speel ook. Ik heb drie hunters van 31 en 1 heeft nog 1 shard nodig voor 32. Hulp nodig? D4ph070n.
black hammer? Die is idd bruut
Ik heb de gear al om 32 te worden met m'n hunter en titan, maar niet genoeg shardsWrs wel binnen een week voor m'n hunter en dan nog 3 jaar tot mn titan eens 32 is denk ik
![]()
Vrijdagavond/nacht maar weer Iron Banner time. Vince in?
Moet alleen nog voor een 2e keer die thorn bounty halenBen dan bij een maat destiny doen die nog level 14 is ofzo, dus eerst ff door story heen rushen en dan wrs veel strikes doen.
Vind crucible sws rukMoet alleen nog voor een 2e keer die thorn bounty halen
Vrijdagavond/nacht maar weer Iron Banner time. Vince in?
Eergisteren eindelijk men icebreaker gekregen van een nightfall!
Zo een topwapen gewoonweg!
Voor die iron banner wapens/gear moet je toch lvl 3 of 4 zijn eer je iets fatsoenlijks kunt kopen met marks?
plaatje doet het niet ivan
Nice, jelly
Ik ben nog 0 dus dat gaat m sws niet worden. Wel nice gun.
Maar nog niet geupgraded naar 300+ attack?
Gaan jullie trouwens nog raiden vnv ivan?